Подорож до країни «Здоров’я»

Про матеріал

Мета. Розширити знання учнів з пробл еми збереження та зміцнення

здоров'я як найбільшого багатства в житті людини. Викликати

бажаннябути здоровими
Перегляд файлу

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\РАМКА7.jpgПодорож до країни «Здоровя»

 

                                                Вчитель Полтавець С.А.

 

 

 

 

 

 

 

                            Межиріцька ЗШ І-ІІІ ст.№2

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\рамка14.jpg 

 

Мета. Розширити знання учнів з пробл еми збереження та зміцнення

             здоровя як найбільшого багатства в житті людини. Викликати                     

             бажання  бути здоровими. 

 

Вчитель. Доброго ранку! Доброго дня!

                    Хай плещуть долоньки,

                    Тупають ніжки,

                    Працюють голівки

                    І сяють усмішки.

                    Доброго ранку! Доброго дня!

                    Бажаєте ви й бажаю вам я!

 

  • Діти, чи любите ви подорожувати?

        Я хочу вас запросити у подорож до казкової країни «Здоровя». А нашим гідом, або провідником-екскурсоводом, буде досвідчена й мудра тітонька Сова. Вона  сказала мені, по секрету, що на шляху до цієї країни на нас чекають різні випробування. Тож, не забудьте взяти із собою добрий настрій, набуті знання, кмітливість та увагу. 

 

        Подорожувати ми будемо у казковому потязі. А щоб потрапити до нього треба подолати перше випробування, яке приготувала для нас сама тітонька Сова.

                    Зрозуміло, всім відомо,

                    Що приємно бути здоровим.

                    Тільки треба знати,

                    Як здоровим стати.     

   Гра « Так чи ні».

  • Що ти робиш для того, аби бути здоровим?
  • Щоденно роблю зарядку
  • Допізна переглядаю телепередачі
  • Відпочиваю на свіжому повітрі
  • Ввічливо спілкуюся з людьми
  • Сперечаюсь з друзями, батьками
  • Не чищу зуби
  • C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\рамка14.jpg    Читаю лежачи
  • Вчасно їм
  • Намагаюсь робити добрі вчинки
  • Не провітрюю кімнату
  • Дотримуюсь режиму дня
  • Молодці! Дуже добре справились із завданням. Тітонька Сова задоволена і запрошує вас до потягу.

 

     -     Ну, що, діти, в дорогу! ( Звуки потягу )

 

  • А ось і перша зупинка – станція «Гігієнічна».

Тут живуть дуже охайні люди. Вони гарно виглядають, мають міцне здоровя, бо дотримуються правил особистої гігієни.

Послухайте, що вони нам радять:

  • Мийся один раз на тиждень.
  • Щоденно приймай душ уранці та ввечері.
  • Мий руки перед вживанням їжі, прогулянок, відвідування туалету, спілкування з тваринами.
  • Чисти зуби двічі на день.
  • Зрізай нігті на руках один раз на тиждень, на ногах – один раз на два тижні.
  • Підтримуй чистоту волосся, доглядай за ним.

        -  А ще для вас вони підготували цікаве завдання.

          -  Із розсипанки складіть прислівя та поясніть його значення.   

                 Чиста, хвороби, біда, вода, для

.

          -  Із цим завданням упорались. Тітонька Сова рада за вас. Рушаймо!

 

          -  Наступна зупинка – станція «Спортивна»

Мешканці, які тут проживають спритні, сильні та здорові. Вони теж підготували для вас завдання.

               Гра «Додай слово».

                    Щоб бадьорий був ти зранку,

                    Щоб було усе в порядку,

                    Весело роби … ( Зарядку ).

 

  • C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\рамка14.jpg 
  • Скажіть, а хто з вас робить ранкову зарядку? Хто знає, з чого її потрібно починати?
  • А зараз ми виконаємо чудові вправи від мешканців станції «Спортивна». Тітонька Сова сказала,що ці вправи чарівні. Вони подарують нам силу та здоровя.

 

Фізкультхвилинка ( на мелодію пісні з казки «Червоний капелюшок».)

 

                    Якщо хочеш буть здоровим,

                    Якщо хочеш бути сильним,

                    Якщо хочеш не хворіти,

                    Ти із спортом подружись!

                    Будеш ти завжди бадьорим,

                    Будеш ти завжди веселим,

                    І здоровя всім прибуде

                    Не на день і не на рік!

                    А – а, зарядку завжди ти роби.

                    А – а, в ліжку довго ти не спи.

                    А – а, водичкою вмивайся

                    А – а, всім людям усміхайся

                    А – а, у школу ти спіши! ( 2 рази ).

 

  • Тітонька Сова задоволена, що ми всі разом набралися сили та здоровя. Їдемо далі!
  • Наступна  зупинка – станція «Вітамінна».
  •                   Діти, подивіться, хто  до нас поспішає. Це ж хлопчик Вітамінчик.
  • Добрий день, діти!

                    Вітамінчик бравий я,

                    Знаю все від «А» до «Я».

                    Це мої друзі – Вітаміни

                    Ми вам щось розкажемо

                    Та сценку про користь вітамінів покажемо.

 

Вітамінчик. Термін «вітаміни» походить від латинського слова «віта», що означає «життя». Вітаміни потрібні для нормального росту і розвитку дітей. В організм вони потрапляють з їжею.

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\рамка14.jpg                  

 Сценка «Ми – корисні для людини»

( Виходять діти, на головах у них капелюшки з назвами вітамінів )

 

  • Добрий день, впізнали нас? ( Разом ). Ми вітаміни – дуже корисні для людини.

     Вітамін А: Я – вітамін А, сприяю росту, поліпшую зір. Мене багато в моркві, маслі, сирі, яйцях, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі.

     Вітамін В: А я – вітамін В. Дуже потрібний для фізичної і розумової діяльності, поліпшення травлення. Міщусь у житньому хлібі, вівсяній та гречаних крупах, горосі, квасолі, печінці, м’ясі.

     Вітамін С: А я – вітамін С. Запобігаю застуді, поліпшую кровообіг, сприяю росту. Багата мною капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель, хрін, часник, чорна смородина.

     Вітамін Д: А я – вітамін Д. Зміцнюю кістки. Живу в молоці, житньому хлібі, рибі.

 

     Всі:  Хто дружить із нами буде –

             Всі незгоди позабуде.

             Виросте міцним, здоровим,

             Переможе всі хвороби.

  • Отже, діти, треба вживати різноманітну їжу, щоб збагатити свій організм вітамінами, необхідними для нормального росту і розвитку нашого організму.
  • Хлопчик Вітамінчик приготував для вас загадки.

               В кожній господі я у пригоді.

               Та хто мене роздягати візьметься,

               Той слізьми заллється. ( Цибуля )

 

               Що то за голова, що лиш зуби й борода. ( Часник. )

 

               І печуть мене, і варять, і їдять, і хвалять, бо я смачна. (Картопля. )

              Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі. ( Морква. )

 

              Ліз Мартин через тин, сам переліз, а голову на тину залишив. ( Гарбуз.)

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\рамка14.jpg             

Зозуляста, срібляста, триста сорочок наділа. ( Капуста. )

 

              Баран у коморі, а роги надворі. ( Буряк. )

 

              Не стелюсь я спати долі, а деруся вся угору. ( Квасоля. )

 

              А що то за коні в гаю на припоні:

              Довгасті, голчасті, зеленої масті.

              Нікого не возять, лиш солі пр осять. ( Огірки. )

 

              Ростуть вони у полі, на городі.

              Цвітуть, мов золото, плоди на них, як яблука. ( Помідори. )

 

       

 Гра «Приготуй смачну страву».

( Діти називають страви, які можна приготувати з цих продуктів.)

  • Ось ми і добрались до країни «Здоровя».

 

( Виходить Фея Здоровя. )

 

  • Добрий день, любі діти! Я рада вас бачити у нашій країні. Тітонька Сова повідомила мені, що ви впоралися з усіма завданнями, які трапилися вам на шляху. За це я хочу вам подякувати і  зробити невеличкий подаруночок.

-      У мене в руках чарівна паличка. Доторкніться до неї і вона наповнить   ваш організм здоровям. А ви піклуйтесь про своє здоровя, зміцнюйте його і памятайте, що найдорожче у світі – здоровя!

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\рамка14.jpg

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\рамка14.jpg

 

 

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку