Подорож до тітоньки бджоли

Про матеріал
Мета: Формувати знання дітей про користь і небезпеку комах; вчити малят розрізняти бджолу серед інших комах за її характерними рисами: вона літає, дзижчить, має яскраво-жовте забарвлення, вусики, хоботок, крильця; розвивати мовлення, пам`ять, мислення, увагу, спостережливість,дрібну моторику пальців рук,закріпити основні кольори, виховувати дбайливе ставлення до природи та до свого здоров`я.
Перегляд файлу

                                                                                      КЗ ,,Солоницівська гімназія   

                                                                                       ,,Перлина””

                                              Конспект з БЖД

                                        для дітей раннього віку

                      Тема:,, Подорож  до тітоньки бджоли “

                                                                               Вихователь Денисова Н.В.

                                                         2020р.

                               Тема: ,, Подорож  до тітоньки бджоли “

    Мета: Формувати знання дітей про користь і небезпеку комах; вчити малят розрізняти бджолу серед інших комах за її характерними рисами: вона літає, дзижчить, має яскраво-жовте забарвлення, вусики, хоботок, крильця; розвивати мовлення, пам`ять, мислення, увагу, спостережливість,дрібну моторику пальців рук,закріпити основні кольори, виховувати дбайливе ставлення до природи та до свого здоров`я.

    

    Матеріал: Іграшковий ведмедик, баночка меду,  предметні картинки із зображенням бджоли.

                                           Хід заняття. 

   

    Вихователь звертає увагу дітей на ведмедика, який сидить під ялинкою.

-Малята наш ведмедик чомусь засмучений, мабуть він захворів.

-Чим ми будемо його лікувати? Може медом? -А хто робить мед?

                                           Усе літо я літаю,                                            І у поле, і до гаю.                                            Збираю я медок,

                                           Із різних квіточок.

    Вихователь демонструє картинки із зображенням бджілки.

-Хто це малята зображений на картинці?(Відповіді дітей).

-Так малята це бджілка.

-Подивіться на неї уважно,  що є у бджілки?

-Молодці малята.

-А ще у неї є жало, яким вона жалить при небезпеці, а також є хоботок, яким вона збирає пилок з квітів.

-Вона маленька трудівниця.

-А щоб вона змогла назбирати багато меду, давайте допоможемо знайти їй квіти.

    Д/гра:,,Квіточки для бджілки.”(Розвивати дрібну моторику пальців рук, естетичний смак, бажання допомогти одне одному, увагу,закріпити основні кольори, виховувати бережливе ставлення до живої природи.)

  -Молодці малята, гарна квіткова галявина у вас вийшла.

-Наша бджілка тепер зможе назбирати багато меду

                                            Мед дамо ми для діток,

                                            Як його не дати?                                             Від хвороби ми медок,                                             Любим готувати.

-Хто готує медок від хвороб?(відповіді дітей).

                                            Чується дзижчання бджоли.

Вихователь показує іграшкову бджілку і баночку з медом.

   -Ось і бджілка сама  до нас прилетіла, та ще і меду принесла.

-Вона хоче, щоб ведмедик скоріше став здоровим.

-Давайте подякуємо їй за мед і полікуємо ним ведмедика.

                                              Хоч і дружня бджілка зовні,

                                              Може вмить змінитись зовсім,

                                              Ти її не зачіпай-

                                               Вжалить боляче, ай, ай.

Р/гра ,,Знайди свій будиночок”(Орієнтування у просторі,ходьба та біг врозтіч, виховувати увагу).

                           .

                                       

pdf
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку