Подорож країною Математики. Мультимедійний урок-подорож з математики2-А класстарший вчитель вищої категоріїДідур Галина Павлівнаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Тема. “Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 3. Порівняння виразів і чисел ”style.colorfillcolorfill.type
10 Острів«Каліграфічний»12І. Актуалізація знань учнів-Установіть закономірність і запишіть числа, продовжуючи ряд14 …14 …ppt_xppt_x
Острів “Математичний лабіринт”6*3=5*2=12:2=3*6=7*3=9:3=0*6=1*6=3*9=24:3=6:6=15:3=2. Усний рахунок.(18)(6)(6)(27)(21)(10)(18) (8)(0)(5)(3)(1)
Острів “Приклади”(11+7):3=(12-3) :3=3*(26-24)=24:(12-9)=3. Математичний диктант(6)(3)(8)(6)
Острів “ Командний ”Зайчики Гномики4. Робота в групах 2∙ 9+10=28(20+7): 3=9 2∙ 8+3∙8=40 Чебурашки3 ∙6 ≤ 3 ∙8-3 27:3≥ 12:3+3 21:3 ≤ 3∙ 6 24-3=2124:3=89*3=279+3=12
Острів “ Спортивний ”Фізкультхвилинка
Робота над задачами. Острів “Задачковий”1. Задачу №667-виконати усно2. Задачу №668- виконати усно3.3адачу №670-виконати письмово.
Острів “Самостійний”. 3style.colorfillcolorfill.typeppt_xxshearppt_x
1583
Острів “Королівський” Домашнє завдання. Повторити табличку множення і ділення на2 і 3;приклади №672;задача №673
Підсумок уроку. Гра «Продовж речення»Мені на уроці сподобалось…Мої очікування…Я навчився…Я дізнався…Я отримав… Вундеркіндик
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект