Конспект заняття «Подорож містом Бахмут»

Про матеріал

Реалізація комплексного підходу до розвитку дитини та здійснення інтелектуального, морального, фізичного розвитку дошкільників за допомогою ознайомлення зі своєю малою Батьківщиною

Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття з дітьми середнього віку

«Подорож містом Бахмут»     ЗДО 36   вихователь Ірина ПІЛІПЧАТІНА

 

Рисунок7 

 

 

                    

       

Мета: реалізація комплексного підходу до розвитку дитини та здійснення інтелектуального, морального, фізичного розвитку дошкільників за допомогою ознайомлення зі своєю малою Батьківщиною.

Програмний  зміст: Познайомити дошкільників з навколишнім світом, допомогти їм  усвідомити  своє місце в ньому.
Вчити орієнтуватися у навколишньому  середовищі, дати поняття про головну вулицю міста, де розташований дитячий садок.

Закріпити назву міста Бахмут.

Продовжувати знайомити з рідним краєм – тваринами нашої місцевості, збагачувати уявлення про рідний край

Засобами морально-патріотичного виховання розвивати інтелект дитини, формувати наочно-образне мислення, творчі здібності, елементи самостійності, навички взаємин з дорослими і однолітками.
Розвивати почуття відповідальності і гордості за досягнення свого рідного  міста.

Поглибити уявлення дітей про рідний край.

Виховувати дбайливе ставлення до природи і людей свого краю, міста.
Виховувати у дитини любов і прихильність до свого, дому, дитячого садка, вулиці, міста.

 

Матеріал: фото визначних місць міста (набережної річки, краєзнавчого музею, дитячої бібліотеки, парка культури і відпочинку, дитячого садка), атрибути до дослідів з водою, ілюстрації до казок, казкові персонажі (скринька казкових предметів), фото презентація до гра «Вгадай тварину за тінню», обереги, слайди, відео – проектор.

 

Хід заняття

Діти заходять до залу  і стають півколом.

Діти! У нас сьогодні ніби свято! Гостей зібралося багато. А нумо, дітки. Подивіться, їм веселенько посміхніться Та привітайтесь, як годиться!

Діти: - Доброго ранку! Мовим за звичаєм.

Діти: - Доброго ранку! Кожному зичимо. Гостей дорогих ми вітаємо їм щастя й здоров'я бажаємо!

  • Діти, від ваших щирих посмішок наші серця наповнились любов'ю, теплом і радістю!
  • Діти, ви чуєте що це за мелодія лунає?

(З`являється Хатничок)

Хатничок: Доброго ранку, діти! Я, Хатничок. Я загубився і не знаю де опинився, ви не підскажіте мені, де ж я знаходжусь? Прошу вашої допомоги, розкажіть мені про своє місто.

Вихователь: Діти, Хатничок попросив нашої допомоги, ми допоможемо йому?

  • Скажіть де ми зараз знаходимось? (Відповіді дітей)
  • Так, у дитячому садочку. Яка його назва? Теремок. Правильно. Наш садочок розташовано на вулиці Гоголя. Давайте всі разом повторимо на якій вулиці він знаходиться.
  • А в якому місті ми живемо? (Відповіді дітей). Так, це місто Бахмут.

Наше місто дуже старовинне та славетне, воно було засновано дуже давно.

Хатничок: А чому воно має таку назву – Бахмут?

Вихователь: Тому що в ньому протікає річка. Хто знає як вона називається? (Відповіді дітей). Правильно, Бахмутка. На честь нашої річки Бахмутка місто отримало назву Бахмут.

Вихователь: Хатничок, хочеш разом з нами відправитись в подорож по нашому місту Бахмут?

Хатничок: Так, звісно, мені буде дуже цікаво подивиться на нього та познайомитись з ним.

Вихователь: Ну що ж, дітки розпочинаємо нашу подорож. Скажіть, на чому можна подорожувати? (Відповіді дітей).

 

Загадка про автобус.

 

Яскрава їде хатка

По місту на колесах,

Дорослі і малятка

У хатці їдуть весело.

Ця хатка має номер

І має свій маршрут.

У гості чи додому

Тебе в ній підвезуть. (Автобус.)

Вихователь: Всі приготувались? Вирушаймо!

(Діти по колу «їдуть» по місту, на екрані з`являються ілюстрації)

  • А ось і наша перша зупинка. Подивиться, куди ми потрапили?

(Відповіді дітей).

- Правильно, це річка Бахмутка. Яка річка чиста, з набережною та клумбами з трояндами. Люди багато зусиль приклали для відродження річки, щоб мешканці могли відпочивати та милуватися красою рідного міста.

  • А чи знаєте ви, якою річка була раніше? (забруднена, у паростках  комишу).
  • Зараз я вам покажу, що буде з водою, якщо її забруднювати?

Дослід – фокус «Забруднення води»

  • Чи знаєте ви, як очистити воду?

Дослід «Очищення води»

 

Вихователь: Молодці! Будете ви берегти рідний край, не забруднювати річку, вулиці?

  • Хатничок, ти зрозумів, що відбувається, коли забруднюється вода і чому її треба очищати?

Хатничок: Так, я зрозумів.

 

Вихователь: Тоді вирушаємо далі. Сідаємо до автобусу, поїхали.

  • Ось і наша друга зупинка, куди ми потрапили? Що це?

(Відповіді дітей). Бібліотека.

  • Вулиця на якій знаходиться бібліотека називається – вулиця Миру. Це головна вулиця міста Бахмут.

Скажіть. а що в ній знаходиться? Так, книжки. В ній дуже багато казок. Подивиться, що це?  (Відповіді дітей).

  • Так, це скринька казкових предметів. Я пропоную вам підібрати казкових героїв із знайомих нам казок.

(Дітям пропонується скласти із частин зображення казкових героїв та відповісти з якої вони казки)

(Диференціація: 1 підгрупа – складає з 3-4 частин за зразком, 2 підгрупа – з 5-6- частин)

Вихователь: Молодці, ви справились із завданням, знаєте казки.

  • Хатничок, тобі сподобалось із дітьми в дитячій бібліотеці?

Хатничок: Так, я познайомився з різними казками.

Вихователь: Добре, вирушаємо далі. Сідаємо до автобусу, поїхали.

  • Ось і наша наступна зупинка, куди ми потрапили? Де ми опинились?

(Відповіді дітей). Скажіть, а ви з батьками де любите відпочивати, а де і на чому катаєтесь? Це місце люблять усі діти, тут багато атракціонів і веселощів. Здогадалися? Це наш центральний парк розваг. Ви бували в ньому? Ви там бачили? На чому каталися? Хто вас туди возив?

(На екрані з`являються фото дітей з батьками в парку відпочинку)

  • Так, це наш парк культури і відпочинку, де всі мешканці міста приходять відпочивати, кататися на атракціонах. На чому ви катаєтесь? Повторіть – атракціони.

Хатничок: Я дуже люблю кататись на атракціонах та гратись в різні ігри. Давайте пограємо разом зі мною.

 

Музична фізхвилинка «Карусель»

 

Вихователь: Молодці! Вирушаємо далі.

  • Наша наступна зупинка – краєзнавчий музей. Він знаходиться по вулиці Незалежності. Повторіть будь-ласка, вулиця Незалежності.

В ньому зберігається багато предметів про старовинне життя людей, про тварин нашого рідного краю.

 

  • Так, в нашій місцевості мешкають тварини, давайте їх назвемо. (Відповіді дітей ) Лисиця, заєць, кабан, білка, вовк.

Подивиться на екрані з`являться силуети тварин, а ви відгадайте що це тварина. (На екрані з`являються силуети тварин, яких треба вгадати, проводиться гра «Вгадай чия тінь?»)

Вихователь: Молодці! Всі впорались із завданням. Хатничок, ти бачиш які тварини проживають на нашій місцевості, в нашому рідному краї.

Хатничок: Так, вони дуже гарні.

 

Вихователь:  Подорож містом була дуже цікавою та нам час вже повертатись до дитячого садка, вирушаємо назад. Поїхали!

    - На якому транспорті ми подорожували? Де побували? Чи подобається

       вам наше рідне місто?

  • Як називається наше місто, річка? Які вулиці міста ви запам`ятали?
  • А які тварини мешкають в рідному краї?

 

  • Вихователь: Діти, скажіть, про що ви сьогодні дізнались цікавого, що найбільш вам сподобалось?

 

Дітям пропонується прикрасити назву  міста Бахмут печатками.

 

  • Хатничок,  а ти тепер не заблукаєш в нашому місті?

 

Хатничок: Мені дуже сподобалась подорож вашим містом Бахмут. Я отримав задоволення. Дякую вам за приємні враження та гарний настрій. Тепер я не заблукаю у вашому місті. Я обов`язково ще сюди повернуся!

  • А на згадку про цю подорож  хочу пригостити вас, діти, солодким частуванням, а для наших гостей – обереги, щоб вони оберігали ваші домівки. Дякую, вам, діти! До побачення.
  •  

Діти прощаються з Хатничком та допомагають подарувати обереги гостям.

 

docx
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку