"Подорож містом безпечним"

Про матеріал
ЦІкавий виховний захід по дорожній рух,дорожні знаки і правила дорожнього руху. Виховує у дітей првильну поведінку на дорогах,проїзжджій частині у містах і селах.. діти розвязують ситуативні завдання про поведінку на дорозі,розпізнають дорожні знаки,вчаться бути пильними і уважними пішоходами і пасажирами, ще велосипедистами.
Перегляд файлу

 

Виховний захід «Подорож містом Безпечним»

Сьогодні ми подорожуватимемо містом Безпечним,а також позмагаємося, хто краще знає правила дорожнього руху.

Для цього ми розділимося на дві команди , а оцінювати змагання будуть члени журі.

(Представлення журі).

Розпочинаємо нашу подорож.

  Станція «Наша вулиця».

Кожній команді дається по картці. Пропонується дітям якийсь предмет: ручку,олівець,лінійку, який виконуватиме роль уявного мікрофона. Учасники команд по черзі дають відповідь на запитання,  передаючи  з рук у руки мікрофон.

Перша команда :

  • З яких частин складається дорога?
  • Де і як повинні рухатися пішоходи?
  • Що таке перехрестя?
  • Яке перехрестя називається регульованим?

Друга команда:

  • Хто є учасниками дорожнього руху?
  • Як треба переходити проїжджу частину дороги?
  • Хто такий регулювальник, які у нього обов'язки та які його дії?
  • Як треба обходити автобус , трамвай, тролейбус?

(Журі оцінює конкурс).

  Станція «Залізнична».

Яка команда швидше відповість на питання?

  • Як потрібно переходити через залізничний переїзд зі шлагбаумом?
  • Чому забороняється ходити по коліях і насипу?
  • Як перейти через залізничний переїзд без шлагбаума?
  • Чому забороняється гратися біля залізничної колії?

Станція «Чарівні знаки»

Команди одержують малюнки дорожніх знаків

Треба пояснити значення  цих знаків.

Перша команда.

Увага!Діти!

Рух заборонено.

Доріжка пішохода.

Залізничний переїзд без шлагбаума.

Друга команда.

Пішохідний перехід.

В'їзд заборонено.

Доріжка для велосипедистів.

Залізничний переїзд зі шлагбаумом.

(Оголошуються оцінки командам).

Станція «Загадкова»

Кожна правильна відповідь команди – 1 бал

Тримаюсь тільки на ходу,

А , якщо стану – упаду!    (Велосипед)

Маленькі будиночки по місту біжать ,

Хлопчики й дівчатка в будиночках сидять. ( Трамвай, автобус)

Земля дрижить, силач біжить,

Довгий хвіст дугою тягне за собою.  (Тепловоз)

Полотно, а не доріжка.

Кінь біжить,сороко ніжка. ( Поїзд)

Ухопився за дріт,

Покотився у світ,

Повіз близняток цілий десяток.  (Електричка)

На колесах їде дощ

Вздовж бульварів вулиць,площ.

Шум і гамір, крик і сміх:

Їде дощ і кропить всіх –

Квіти, клени і хлоп'ят

Від чуприни аж до п'ят.      (Поливальна машина)

Я не їм вівса і сіна.

Дайте випити бензину –

Всіх коней я обжену,

Куди хочеш, побіжу. (Автомобіль)

А ось загадка вам:

 Він любить все робити сам –

                       Сам розвантажує вантаж,

                       Сам їздить у свій гараж.     (Самоскид)

Прийди до мене,

Сядь у мене,

Дам тобі роботу

Будеш робити за роту.  (Машина)

Тягнеться нитка, а в  клубок не змотаєш. (Дорога)

Впала стрічка через річку,поєднавши береги. (Міст)

(Оголошуються оцінки командам).

Станція «Ігрова».

Гра  «Жести регулювальника»

Для проведення гри кожному з учасників потрібний комплект із трьох кружечків – червоного, жовтого і зеленого кольорів.

Учитель демонструє рухи регулювальника, наприклад ,піднімає праву руку із жезлом вгору, повертається боком, руки в сторони. Учні визначають , якому сигналу світлофора відповідає  показаний жест , і показують кружечок відповідного кольору.

 Гра  « Червоний, жовтий ,зелений»

Учням показують кльори:

Червоний – сидіти тихо;

Жовтий – плескати в долоні;

Зелений – тупотіти ногами.

Діти виконують дії.

(Оголошуються оцінки).

Станція «Проблемна»

(Учні мають розв'язати проблемні ситуації)

Перша  команда.

  •    Катруся поїхала на велосипеді у ліс. За містом вона побачила дорожній знак – синє коло, а в середині велосипед. Проїхала ще трошки – знов знак:на білому тлі намальований велосипед, а по краю знака – червона смужка. Які дивні знаки, схожі, але різні. Що вам відомо про ці знаки?
  •    Кожного разу, Коли Микола підходить до перехрестя, його зупиняє світлофор. То червоним оком підморгне, то зеленим. «Цікаво,чому ін. тут стоїть?»- думає хлопчик. Дайте відповідь на запитання хлопчика.
  •    Якось Толя переходив на зелений сигнал світлофора, раптом зелений вогник швидко-швидко замигав і перемикнувся на  жовтий. Від несподіванки хлопчик розгубився.

Як би вчинили ви?

Друга команда.

  •    Коли пригріло весняне сонечко, Аня сіла на велосипед і поїхала по дорозі. Повз неї їхали машини,автобуси. Дівчинка раділа сонечку. Несподівано вона побачила Аня побачила квітку і різко повернула  ліворуч. Що могло трапитися з дівчинкою?
  •    Розкажіть про дії велосипедиста при поворотах на вулицях і дорогах.
  •    Тарас із бабусею підійшов до проїжджої частини, якою швидко мчали машини. І довго вони не змогли б перейти дорогу, якби бабуся не натиснула кнопку викличного пристрою,що кріпився до стовпа. Розкажіть як користуватися цим пристроєм.
  •    Зупинившись біля перехрестя, Юля спостерігала за дорожнім рухом несподівано вона почула звук сирени. До перехрестя наближався автомобіль ДАІ, а за ним рухалася колона автобусів. Ця машина  не зупинилася на червоне світло, а поїхала далі,автобуси їхали слідом.
  •    Чи порушила машина ДАІ правила дорожнього руху? Яким ще машинам дозволяється рухатися на червоне світло? Як повиннів поводитися пішоходи, почувши сигнали машин спеціального призначення?

(Оголошуються оцінки)

Станція «Всезнайко»

Бліцтурнір.

Відповідає та команда, у якій хтось перший підняв руку.За кожну правильну відповідь – 1 бал.

Місце для переходу вулиці.      (Перехід)

Людина , яка керує мотоциклом.     (Мотоцикліст)

Багатомісний автомобіль для перевезення пасажирів.      (Автобус)

Людина, яка йде пішки.       (Пішохід)

Електричний ліхтар, що  регулює рух.   (Світлофор)

Їздець на велосипеді.     (Велосипедист)

Транспортний засіб, який сам рухається.    (Автомобіль)

Безрейковий трамвай. (Тролейбус)

(Оголошуються оцінки і переможці).

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кулик Світлана
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку