Шановні класні керівники, запрошуємо вас до подорожі у безпечне життя. Цей захід розроблено для молодших підлітків з метою протидії торгівлі людьми та попередження булінгу в дитячому колективі.
Булінг – справа серйозна й ми вважаємо, що для його профілактики необхідно виховні заняття з дітьми спрямовувати на формування відчуття самоцінності, унікальності кожної дитини, розвиток її критичного мислення, вміння адекватно реагувати в екстрених ситуаціях, згуртованість класного колективу. А це можна успішно зробити на тренінгах, під час творчих вправ, комунікативних ігор, групових соціальних проектів тощо.
Отже, починаємо – уявіть себе зараз на місці своїх учнів й спробуйте виконувати вправи й робити висновки так, як це робили б наші діти.
«Подорож у безпечне життя»
Тренінг для класних керівників
Класний керівник Семенова Л.І.
Соціальний педагог Нарли Т.М
Шановні класні керівники, запрошуємо вас до подорожі у безпечне життя. Цей захід розроблено для молодших підлітків з метою протидії торгівлі людьми та попередження булінгу в дитячому колективі.
Булінг – справа серйозна й ми вважаємо, що для його профілактики необхідно виховні заняття з дітьми спрямовувати на формування відчуття самоцінності, унікальності кожної дитини, розвиток її критичного мислення, вміння адекватно реагувати в екстрених ситуаціях, згуртованість класного колективу. А це можна успішно зробити на тренінгах, під час творчих вправ, комунікативних ігор, групових соціальних проектів тощо.
Отже, починаємо – уявіть себе зараз на місці своїх учнів й спробуйте виконувати вправи й робити висновки так, як це робили б наші діти.
План заняття
Пропоную пограти в Тест-драйв «Герої-Лиходії»
Кожна «машина» отримує картку з завданням – ситуацією. Ваша задача за 3 хвилини підготуватися до даної ролі лиходія для того, щоб показати нам її, використовуючи свою майстерність. Героїв, які нам покажуть, як треба виплутуватись із складних життєвих ситуацій, ми оберемо із інших команд. Отже ми перевіримо зараз, наскільки добре ви розумієте правила життєвого руху і чи вмієте уникати небезпечних аварійних ситуацій, які можуть виникнути. (приклади ситуацій – «Твоя мама сказала забрати тебе зі школи й привести додому», «Пішли подивимось, там щось таке цікаве на будівництві», «Сідай до мене в машину, я дам тобі погратися з кошеням» тощо.)
Обговорення вправи – що ти відчував, коли виконував цю роль (лиходія, героя, спостерігача)?
(зателефоную). Добре, а якщо залишив дома телефон? (попрошу подзвонити в перехожого). Так для цього є треба знати номер своїх рідних! Хто може його зараз назвати? (всі разом називають).
А якщо не пам’ятаєш номер, забув, чи можна до когось звернутися за допомогою?
Кожен з вас запропонуйте нам правили й замалюйте схематично його на фліп-чарті у вигляди піктограми. Ось, наприклад, я пропоную правило «Не підходь до машин» - як його можна замалювати?
(Діти виходять й малюють свої правила)
Як гарно в нас вийшло! А головне – в цих малюнках зашифрована це дуже важлива інформація! Давайте спробуємо її розшифрувати. Цікаво, хто з нас найуважніший? (тренер по черзі показує на знак, а діти відтворюють йог значення)
Рефлексія з класними керівниками
Дякуємо за увагу!
Використані джерела