Подорож у музичну країну

Про матеріал
цікава подорож де дітки грають, слухають музику, танцюють та співають з цікавими героями.
Перегляд файлу

Управління освіти Дубенської міської ради                                                                                                       Дошкільний навчальний заклад №5

 

 

 

 

 

 

  Провела

  26.05.2019р.   

                                                                  Музичний керівник

                                              ДНЗ №5

                                                 Пахай Віта

Дидактичні цілі:

Анимашки Музыка от 900 до 950  формувати в дітей розуміння змісту пісенного твору; 

Анимашки Музыка от 900 до 950  викликати інтерес до інструментального музикування;

Анимашки Музыка от 900 до 950   спонукати до виконання музично-ритмічних рухів відповідно до музичного образу;

Анимашки Музыка от 900 до 950сприяти розвитку естетичних і моральних почуттів;

Анимашки Музыка от 900 до 950  виховувати в дітях позитивно-емоційне ставлення до праці засобами музики.

Завдання:

Уроки музыки в школе (Страница 114) MP3SORT.BIZ    навчати дітей змінювати музично-ритмічні рухи відповідно до характеру музики;

 Уроки музыки в школе (Страница 114) MP3SORT.BIZ    ознайомити дітей з вправами для розвитку інтонаційного і фонематичного слуху, а також для розширення діапазону мовного і співочого голосу – наслідування звуків навколишнього світу ;

Уроки музыки в школе (Страница 114) MP3SORT.BIZ    вчити уважно слухати музичний твір, розвивати навички самостійно  характеризувати – «Похід гномів»  Е. Гріг;

Уроки музыки в школе (Страница 114) MP3SORT.BIZ   навчати розрізняти контрастні звуки: голосно-тихо, а також добирати подібність, схожість звуків із навколишнім середовищем та музичним інструментом;

Уроки музыки в школе (Страница 114) MP3SORT.BIZ    вчити дітей чітко проспівувати текст пісні з одночасним виконанням рухів – пісня «Де живе любов і ласка»;

Уроки музыки в школе (Страница 114) MP3SORT.BIZ    вправляти дітей у чіткому виконанні музично-ритмічних « гра на діатонічних дзвіночках».

 

Уроки музыки в школе (Страница 114) MP3SORT.BIZ    розвивати вміння дітей відображати характер музики танцювальними рухами, емоційно виконувати його з початку до кінця – «Танок ромашків», « Таночок з рушниками».

Обладнання:

Музыкальные материалы для развития ребенка (Страница 1740) M…  музичний інструмент; фонохрестоматія; комп'ютер; мультимедія;

Музыкальные материалы для развития ребенка (Страница 1740) M…  квіти ромашки , рушники українські (за кількістю дітей);

Музыкальные материалы для развития ребенка (Страница 1740) M…  діатонічні дзвіночки;  клавесин( палички для ритму); шейкери; 3л банки з водою.

 

Хід заняття:

Діти і музичний керівник заходять до залу.

Музичне привітання

«Доброго ранку і поле і луг

Доброго ранку учитель і друг

Все що навколо існує

Хай нашу пісню почує»

Музичний керівник: сьогодні на нас чекає неймовірна подорож у музичну країну до Нотки «до». Ну що дітки ви готові відправитися У казкову мандрівку?

Діти: так, ми готові.

Музичний керівник: тоді вирушаємо.

(на мультимедії висвітлюється будиночок Нотки «до», діти із музичним керівником підходять ближче, щоб його роздивитися )

Музичний керівник: дітвора, погляньте, як чудово навкруги. Ми як чемні гості повинні подзвонити у дзвінок. Давайте подивимося де він тут розміщений? діти де знаходиться дзвінок?

( Музичний керівник підходить дітьми ближче і бачить на столі розставлені кольорові банки із паличками)

 Музичний керівник: дітки, здається мені, що наш дзвінок музично-ритмічний, а ми з вами теж знаємо ритмічні малюнки тому давайте спробуємо подзвонити.

( звучить музика з собачого вальсу діти беруть палички у руки стають навколо столу знаходячи кожен собі кольорову банку).

 Музичний керівник: Давайте будемо слухати музику і паличками вистукати правильний ритм

 Діти: Гаразд всі разом працюємо в правильному ритмі .

(але ніхто не відчиняє дверей).

Музичний керівник: Я думаю, що у нас все вийшло, але мабуть Нотки «До» немає вдома. Можливо щось трапилося, хоча вона знала, що ми прийдемо і на нас чекала. Давайте подивимося можливо біля будиночку є тваринки, які нам допоможуть так як це країна Чарівна тут усі розмовляють.

C:\Users\Sasha\Desktop\145225488016827772.jpgC:\Users\Sasha\Desktop\py.jpg

( на мультимедійній з’являються різнокольорові метелики які грайливо літають навколо красивих квітів. Один метелик підлетів ближче до діток і дітки запитали його).

 Діти: метелику, підкажи будь ласка де Нотка «До»? Як ми можемо її знайти?

 Музичний керівник: будь ласка допоможи нам ми хочемо з нею товаришувати, і грати музичні ігри.

(метелик літаючи  навколо дітей залишає листівку музичний керівник піднімає і показує дітям. На мультимедії висвітлюється карта по якій можна знайти Нотку «До»

 

C:\Users\Sasha\Desktop\tmb_130914_9227.jpgC:\Users\Sasha\Desktop\landscaped-garden-wooden-bridge-gnome-vector-image-summer-bench-129706717.jpgC:\Users\Sasha\Desktop\- 1.jpg

 

Музичний керівник: в записці написано що нотці потрібна наша допомога Вона потрапила у халепу. Як ви думаєте ми зможемо допомогти  Ви маленькі мандрівники мужні добрі і завжди допомагаєте друзям давайте і врятуємо нотку

(на мультимедіа на мультимедійній висвітлюється перше завдання Через яке мають пройти діти з музичним керівником… ромашкове поле )

 

C:\Users\Sasha\Desktop\tmb_130914_9227.jpg

Музичний керівник: Ну що вирушаємо але щоб нам було веселіше іти Давайте будемо з піснею іти

(діти виконують пісню» Де живе любов і ласка»

 під час пісні дітки ромашки заходять і стають позаду дітей з інвентарем в руках коли дітки співають вони озирається назад бачене мультимедійні прекрасне ромашкове поле і також живих діток ромашок які грайливо махають своїми голівками

 Музичний керівник: Подивіться Яке прекрасне ромашкове поле давайте з вами будемо обережно Іти щоб не наступити на жодну квіточку можливо давайте з ними по товаришу йому ой Подивіться вони щось нам хочеться сказати а можливо затанцювати Чи є у вас бажання їм з ними погратися

діти відповідають так

Музичний керівник: тоді ми будемо усі спостерігати за цим дійством

 діти виконують таночок «ромашки»

( на екрані висвітлюється друге завдання карти перехід місточка під яким живе старий гном)

C:\Users\Sasha\Desktop\landscaped-garden-wooden-bridge-gnome-vector-image-summer-bench-129706717.jpg

 

 Музичний керівник: Ви всі молодці справились З цим завданням гарно потоваришували з квітами вони чудесні давайте подивимося на мультимедію там висвітлене наше друге завдання Ми до нього зараз вже підходимо тому прислухайтесь, яка звучить музика. Давайте з вами поговоримо про це.

Діти: звучить тривожна музика, страшна, насторожливо - дивна, дуже голосна, дуже сумна

Музичний керівник: Так, це цікава музика. Подивимося, хто її там  виконує? (виходить до діток і музичного керівника старенький гном)

Гном: Хто це ви такі? Що ви тут робите? Я вас сюди не кликав! А тим паче не дам пройти по моєму місточку.

Діти: Доброго дня, старенький Гноме. Ми діти з України. Хочемо допомогти Нотці «до» повернутися до її домівки.

Музичний керівник: Доброго дня. Ми вам шкоди не заподіє. Ми дружелюбні, любимо допомагати один одному. Вміємо співати та танцювати. Дітки дуже розумні, чемні

 Гном: Що це ви мені тут говорите? Я скільки років тут нікого не бачив живого.. Ніхто мені не заважав. А ви прийшли і порушили мою тишу

Діти: ми не будемо заважати, Якщо ти хочеш ми розкажемо звідки ми прийшли?

 Музичний керівник: Так, це дуже цікаво!

 Гном: Ну гаразд, сяду на свій пеньочок і вже послухаю вас. Здається ви  не такі вже погані, як я про вас думав.

Діти: Ми з України- квітучої, красивої держави. Ми одягнені у наш національний одяг. На них зображені квіточки та кольорові ниточки.

(Діти розповідають про Україну, про те, що люблять співати танцювати і пропонують гномові подивитися таночок з піснею про про Україну- перлину Європи)

 Виконується таночок з рушниками. Старенький Гном стає задоволеним і пропускає діток через місточок. Перейшовши місточок Музичний керівник вказує дорогу дітям на гору де сидить Нотка «до». Вона зачарована, в руках у неї кольоровий зонтик, який крутиться по колу, Нотка мовчазна і замріяна, і відразу стає помітно, що вона знаходиться під дією чарів.

 Музичний керівник: дітки, роздивіться, будь ласка, як ми можемо допомогти на оці зняти ці чари.

( дітки дивлячись на цю ситуацію, помічають  що зонтик має вигляд райдуги. Біля зонтика стоять дзвіночки, теж райдужного кольору. і  всі здогадались  що це музичні дзвіночки).

 Музичний керівник: Дякую дітки що ви такі уважні Давайте ми граємо на цих дзвіночках Можливо знімуться ці чари, так подивимося на них я бачу що тут дійсно гама до-мажор, а наша нотка називається як?  Підкажіть?

 Дітки: «До»!

 Музичний керівник: так молодці нотка «До», тому встаємо в рядочок і під музику заграємо .

(звучить музика гама до-мажор дітки виконують музичний номер на музичних інструментах та чари не зникають. Музичний керівник оглядаючись навколо бачить дуже багато музичних керівників талановитих зі стажем і згадується що потрібна їхня допомога тому пропонує діткам передати дзвіночки іншим музикантам, щоб ці сильні чари зруйнувалися. Діти вручають їм музичні інструменти і музичні керівники виконують більш серйознішу  і професійну мелодії на музичні дзвіночки з супроводом через зникають нотка оживає

 Музичний керівник: як я рада тебе бачити

Нотка до:  Я теж дуже рада вас бачити я так довго чекала на усіх вас щоб ви мене чим по швидше розчарували і дуже дякую музичним керівникам які своїм досвідом музикування допомогли.

 у мене для вас теж є подаруночок Ось така Чарівна скринька там для вас сюрприз

 (Музичний керівник бере скриньку і не може її відкрити)

 Музичний керівник: нотка, вона мабуть теж має якісь ключик ти не пам’ятаєш вона у мене в руках не відчиняється

 Нотка «до»: Так звичайно

(нотка До дістає музичний інструмент який грає до мажор ідо співає До ре мі фа соль ля сі до, Музична скринька відкривається і усіх присутніх чекають шоколадки Allegro. Нотка «до» дарує гостям шоколадки і забирає діток на свою лісову галявину щоб з ними грати музичні ритмічні ігри вчити їх різним прийомам грим на сучасних інструментах розвиває їхню уяву і просто грається .

Музичний керівник: Дякую усім присутнім за цей час проведений із нами.

docx
Додано
3 червня 2020
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку