Виховна година . Створена для здобувачів освіти , щоб нагадати , які небезпеки очікують нас в інтернеті та як цього уникнути, також для формування цифрової культури.
Подорож в «Безпечний віртуальний світ»Підготувала Чайка Юлія Анатоліївна
Номер слайду 2
На сьогоднішній виховній годині ми відправимся в подорож «Безпечний віртуальний світ». Подорож буде відбуватися на сторінках в інтернеті, в режимі реального часу. В свою подорож ми візьмемо з собою : Гарний настрій Свої гаджети
Номер слайду 3
Вирушаємо!!!!
Номер слайду 4
І сторінкаІнструктаж з безпеки життєдіяльностіПершою нашою сторінкою буде правила поводження в комп’ютерному класі і правила використання комп’ютерної техніки.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
ІІ сторінка. Безпека в інтернеті!!!Чи є щось, що ми можемо зробити, аби бути більш захищеним коли займаємося серфінгом в Інеті, крім того, що не показувати свої паролі, або не надавати забагато особистої інформації?Ось декілька непоганих способів, які можна використовувати для збереження вашої персональної інформації.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Ми переглянули відео і давайте закріпимо , те що ми там почули і побачили. Пропоную виконати вправу
Номер слайду 9
Перейдіть за посиланням або відскануйте QR - код . І викойте вправу.https://learningapps.org/11746197
Номер слайду 10
Молодці!!!Тепер рухаємось далі!!
Номер слайду 11
ІІІ сторінка-Кібербулінг
Номер слайду 12
Кібербулінг. Це булінг із застосуванням цифрових технологій. Він може відбуватися в соціальних мережах, платформах обміну повідомленнями (месенджерах), ігрових платформах та мобільних телефонах. Це неодноразова поведінка, спрямована на залякування, провокування гніву чи приниження тих, проти кого він спрямований.
Номер слайду 13
До найпоширеніших видів кібербулінгу належать:використання особистої інформації;анонімні погрози;хепіслепінг;обмовляння або зведення наклепів;переслідування;тролінг;флеймінг;онлайн-грумінг;секстинг.
Номер слайду 14
А тепер виконаємо вправу на закріплення, адже знаючи види кібербулінгу ми зможемо його розпізнати , а отже з боротися.
Номер слайду 15
Перейдіть за посиланням або відскануйте QR - код . І викойте вправу.https://learningapps.org/9113115
Номер слайду 16
Чудово!!!Гарна робота!!!Рухаємось далі…..
Номер слайду 17
VI сторінка-Особиста та публічна інформація
Номер слайду 18
Під час спілкування не можна повідомляти стороннім людям особисту / приватну інформацію. Вона є секретною, тому її можуть знати лише близькі люди. Інформація, яка є відкритою для всіх, — це публічна. Приватна інформація — інформація, якою ти ніколи не маєш ділитися без дозволу батьків або вчителів. Наприклад, своє прізвище та ім’я, дату народження, прізвища та імена рідних, номери банківських карток твоїх родичів, домашню адресу, номери телефонів, школа, у якій ти навчаєшся. Публічна інформація — інформація, якою ти можеш ділитися. Наприклад, твій вік, шкільні предмети, які тобі подобаються, улюблений вид спорту, ім’я домашньої тварини.
Номер слайду 19
Отже, тепер ми знаємо яка саме буває інформація і залежно від її виду або можна її розповсюджувати або не можна. Зараз виконаємо вправу і визначити що належить до публічної , а що до особистої
Номер слайду 20
Перейдіть за посиланням або відскануйте QR - код . І викойте вправу.https://learningapps.org/11974774
Номер слайду 21
Відмінно!!!Ми рухаємось в правильному напрямку!!!!Далі!!!
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Ось і підійшла до кінця наша подорож. Сподіваюсь вона була цікава і захоплююча. На останок хочу щоб ми з вами підсумували і розробили власні правила Безпечної роботи в інтернеті
Номер слайду 25
Переходимо за посиланням і кожен напише свої правилаhttps://padlet.com/vjuliaachayka/dwcq6536m55pnr1y