8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Пограймося у театр (Читання в особах із завданнями)

Про матеріал
Щоб читання для учнів було не тільки корисним, а й цікавим, пограймося у театр! Читаючи в особах за підказками, діти вчаться розрізняти слова дійових осіб, спостерігають за правилами запису діалогів, у них формується вміння власним голосом передавати інтонацію, характер, настрій персонажів. А ще їх чекають різноманітні творчі завдання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пограймося у театр(Читання в особах із завданнями)

Номер слайду 2

Лис і гуси Прийшов одного разу лис на лужок. А на лужку гуси пасуться. Добрі гуси, жирні. Зрадів лис і каже: – Ось я зараз вас усіх поїм. Що тут робити? Тоді гусак каже: – Дозволь, лисе, нам перед смертю одну пісню заспівати, а як проспіваємо, тоді вже їж нас. – Ну, добре, співайте. А пісня була ось яка: – Га-га-га-га-га-га! Коли закінчать гуси співати, то й казка кінчиться і лис їх з'їсть. Та гуси ці розумні ще й досі співають: – Га-га-га!

Номер слайду 3

Завдання:1. Складіть слова та визначте, хто який у цій казці. СИГУ НИЙДУР СИЛ НІЗУМРО2. Попрацюйте в парах. Розіграйте розмову. Виберіть собі роль. Слова кожної особи читайте так, щоб передати її вдачу.3. Прочитайте речення і знайдіть помилки. У ставку плавала курка з курчатами. Качки ґелґотали на подвір'ї, а гуси крякали. Мама-індичка кудкудакає, скликає своїх діточок.

Номер слайду 4

Павучок із бабиного літа Павучок Канапчик чекав бабиного літа, як свята, й готував до мандрів свою міцну павутину. Оглядаючи свій літальний апарат, він наспівував пісеньку про друзів. – А я тобі друг? – почувся тоненький голосочок. Канапчик озирнувся і побачив Муравчика. – Звісно, друг! – Тоді візьми й мене в політ. – Де це бачено, щоб мурахи літали? У тебе на висоті голова запамо- рочиться. – Я висоти не боюся! Ось дивись!І Муравчик плигнув з вершечка бадилини вниз. – Бачив? – Добре, полетимо разом, – погодився Канапчик. Вони злетіли над галявиною. І тут відкрилися такі простори!

Номер слайду 5

Завдання:1. На якому літальному апараті вирушили друзі? Пофантазуйте. Вигадайте його назву та намалюйте. 2. Що побачили друзі подорожуючи літачком - павутинкою?

Номер слайду 6

Вуж та равлик Одного разу прокинувся вуж і, зашарудівши травою, ліниво потягся до води вмиватися. Він повз-повз і помітив будинок, що прямував йому назустріч. Вуж постукав. Хазяїн визирнув і запитав: – Ти хто? – Я? Вуж. – Куди повзеш? – Подорожую. А ти сам у своєму будиночку живеш? – У нас, равликів, будиночок у кожного свій, але ми не самотні. Насдуже багато, і живемо ми у лісі, на полях, у морях і океанах, в озерах та річках. – Я запрошую тебе, равлику, зі мною в дорогу. – Але я швидко повзти не можу. Тоді вуж запропонував свої послуги. Заліз равлик до нього на спину, і після цього вони поповзли…

Номер слайду 7

Завдання:1. Придумайте кінцівку казки. 2. Кого могли зустріти равлик і вуж по дорозі, вам підкажуть загадки. Відгадайте їх. Знайдіть відгадки на малюнках. Маленьке, сіреньке, а хвостик, як шило. Хто хвіст залишає, коли від ворога втікає? Хто по землі скаче, а по воді пливе? Повзун повзе, на базар голки везе. Хто на собі ліс носить?

Номер слайду 8

Дві білки і лисиця Дві білки знайшли горіх і засперечалися між собою: — Він мій,— сказала перша білка,— я його знайшла. — Ні, він мій,— кричала друга.— Я його підняла. Почула цю суперечку лисиця. — Не сваріться,— сказала вона,— я помирю вас!Стала між білками, розкусила горіх і сказала: — Ця половина належить тому, хто побачив горіх, ця — тому, хто його підняв, а зерно — мені: за те, що я вас помирила. По сих словах передала білкам порожні шкаралупи, зерно ж поклала собі до рота і втекла.

Номер слайду 9

Завдання:1. Прочитайте казку в особах. Чи з‘їли білки горіх? Чому?2. Як треба було поділити горіх?3. Спробуйте пояснити вислів: Жадібна людина – бідна серцем.4. Як ви ставитися до жадібних ?

Номер слайду 10

Про молоду рибку і пана боба У прозорій теплій водиці купалася молода рибка зі своєю мамою. Дивиться, а на березі росте великий зелений біб. — Доброго дня, бобище! — Здоров була, куценька. Молода рибка образилась і заплакала. Попливли до берега, де ріс біб, обидві рибки — мати і донечка. —Доброго дня, шановний пане бобе!—привіталась рибка - мати. —Доброго здоров'я, пані рибко! —А чого це ти, шановний пане бобе, образив мою донечку? —Яке привітання, така й відповідь, дорогенька!

Номер слайду 11

Завдання:1. Прочитайте казку в особах. Дайте пораду молодій рибці.2. Упізнайте назви риб за першими й останніми літерами. Допишіть літери, яких не вистачає.3. Прочитайте анаграми і дізнайтеся, які риби мають вусики. за. Сан ро. Коп кур. Піч нь. Ми м. Со щ а с м

pptx
Додано
21 квітня
Переглядів
631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку