Пограймося у театр (Читання в особах із завданнями)

Про матеріал
Щоб читання для учнів було не тільки корисним, а й цікавим, пограймося у театр! Читаючи в особах за підказками, діти вчаться розрізняти слова дійових осіб, спостерігають за правилами запису діалогів, у них формується вміння власним голосом передавати інтонацію, характер, настрій персонажів. А ще їх чекають різноманітні творчі завдання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пограймося у театр(Читання в особах із завданнями)

Номер слайду 2

Лис і гуси Прийшов одного разу лис на лужок. А на лужку гуси пасуться. Добрі гуси, жирні. Зрадів лис і каже: – Ось я зараз вас усіх поїм. Що тут робити? Тоді гусак каже: – Дозволь, лисе, нам перед смертю одну пісню заспівати, а як проспіваємо, тоді вже їж нас. – Ну, добре, співайте. А пісня була ось яка: – Га-га-га-га-га-га! Коли закінчать гуси співати, то й казка кінчиться і лис їх з'їсть. Та гуси ці розумні ще й досі співають: – Га-га-га!

Номер слайду 3

Завдання:1. Складіть слова та визначте, хто який у цій казці. СИГУ НИЙДУР СИЛ НІЗУМРО2. Попрацюйте в парах. Розіграйте розмову. Виберіть собі роль. Слова кожної особи читайте так, щоб передати її вдачу.3. Прочитайте речення і знайдіть помилки. У ставку плавала курка з курчатами. Качки ґелґотали на подвір'ї, а гуси крякали. Мама-індичка кудкудакає, скликає своїх діточок.

Номер слайду 4

Павучок із бабиного літа Павучок Канапчик чекав бабиного літа, як свята, й готував до мандрів свою міцну павутину. Оглядаючи свій літальний апарат, він наспівував пісеньку про друзів. – А я тобі друг? – почувся тоненький голосочок. Канапчик озирнувся і побачив Муравчика. – Звісно, друг! – Тоді візьми й мене в політ. – Де це бачено, щоб мурахи літали? У тебе на висоті голова запамо- рочиться. – Я висоти не боюся! Ось дивись!І Муравчик плигнув з вершечка бадилини вниз. – Бачив? – Добре, полетимо разом, – погодився Канапчик. Вони злетіли над галявиною. І тут відкрилися такі простори!

Номер слайду 5

Завдання:1. На якому літальному апараті вирушили друзі? Пофантазуйте. Вигадайте його назву та намалюйте. 2. Що побачили друзі подорожуючи літачком - павутинкою?

Номер слайду 6

Вуж та равлик Одного разу прокинувся вуж і, зашарудівши травою, ліниво потягся до води вмиватися. Він повз-повз і помітив будинок, що прямував йому назустріч. Вуж постукав. Хазяїн визирнув і запитав: – Ти хто? – Я? Вуж. – Куди повзеш? – Подорожую. А ти сам у своєму будиночку живеш? – У нас, равликів, будиночок у кожного свій, але ми не самотні. Насдуже багато, і живемо ми у лісі, на полях, у морях і океанах, в озерах та річках. – Я запрошую тебе, равлику, зі мною в дорогу. – Але я швидко повзти не можу. Тоді вуж запропонував свої послуги. Заліз равлик до нього на спину, і після цього вони поповзли…

Номер слайду 7

Завдання:1. Придумайте кінцівку казки. 2. Кого могли зустріти равлик і вуж по дорозі, вам підкажуть загадки. Відгадайте їх. Знайдіть відгадки на малюнках. Маленьке, сіреньке, а хвостик, як шило. Хто хвіст залишає, коли від ворога втікає? Хто по землі скаче, а по воді пливе? Повзун повзе, на базар голки везе. Хто на собі ліс носить?

Номер слайду 8

Дві білки і лисиця Дві білки знайшли горіх і засперечалися між собою: — Він мій,— сказала перша білка,— я його знайшла. — Ні, він мій,— кричала друга.— Я його підняла. Почула цю суперечку лисиця. — Не сваріться,— сказала вона,— я помирю вас!Стала між білками, розкусила горіх і сказала: — Ця половина належить тому, хто побачив горіх, ця — тому, хто його підняв, а зерно — мені: за те, що я вас помирила. По сих словах передала білкам порожні шкаралупи, зерно ж поклала собі до рота і втекла.

Номер слайду 9

Завдання:1. Прочитайте казку в особах. Чи з‘їли білки горіх? Чому?2. Як треба було поділити горіх?3. Спробуйте пояснити вислів: Жадібна людина – бідна серцем.4. Як ви ставитися до жадібних ?

Номер слайду 10

Про молоду рибку і пана боба У прозорій теплій водиці купалася молода рибка зі своєю мамою. Дивиться, а на березі росте великий зелений біб. — Доброго дня, бобище! — Здоров була, куценька. Молода рибка образилась і заплакала. Попливли до берега, де ріс біб, обидві рибки — мати і донечка. —Доброго дня, шановний пане бобе!—привіталась рибка - мати. —Доброго здоров'я, пані рибко! —А чого це ти, шановний пане бобе, образив мою донечку? —Яке привітання, така й відповідь, дорогенька!

Номер слайду 11

Завдання:1. Прочитайте казку в особах. Дайте пораду молодій рибці.2. Упізнайте назви риб за першими й останніми літерами. Допишіть літери, яких не вистачає.3. Прочитайте анаграми і дізнайтеся, які риби мають вусики. за. Сан ро. Коп кур. Піч нь. Ми м. Со щ а с м

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
2525
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку