Покрокові алгоритми виготовлення, з рекомендаціями щодо застосування авторських музично-дидактичних ігор та музичних інструментів

Про матеріал
Сучасні діти мають стільки електронних забавок, що їх складно чимось зацікавити. Але я вважаю , що справжньою дивовижею на противагу модним іграшкам можуть стати музичні інструменти та інструменти, виготовлені своїми руками. Діти з цікавістю слухають історії про те, як вони з,явилися, розглядують їх, пробують на них грати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дошкільний навчальний заклад Ясла-садок комбінованого типу № 10 «Тополька» Соледарської міської ради Покрокові алгоритми виготовлення, з рекомендаціями щодо застосування авторських музично-дидактичних ігор та музичних інструментів Підготувала: Музичний керівник Мітяшина Н. В.

Номер слайду 2

Музичний куточок

Номер слайду 3

Мета:Розвивати вміння дітей сприймати та розрізняти різний темп музики ( швидкий, повільний ), динаміку ( голосна, тиха ). Обладнання: бджілки за кількістю дітей, квіточки за кількістю дітей. Методика проведення гри: Дітям роздаю іграшки бджілок Лунає весела, голосна музика, діти з бджілками «літають» по залу, музика змінюється, звучить повільна та тиха, діти з бджілками сідають на квіточку та відпочивають.

Номер слайду 4

Мета: Розвивати вміння дітей опреділяти настрій музичного твору , виражати настрій мімікой. Ігровий матеріал: яблучка з різними виразами обличчя: сумними та веселими,за кількістю дітей, деревце. Методика проведення гри: На І етапі діти слухають твір різного характеру- веселий та сумний. Проводжу з ними бесіду, даємо характеристику кожному прослуханому твору.

Номер слайду 5

Діти беруть активну участь у визначенні характеру музики. Дитина, яку я називаю , бере відповідне яблучко. На ІІ етапі – роздаю кожній дитині яблучка, з різними обличчями. Виконую твір. Діти , чиї яблучка відповідають характеру твору, підіймають їх догори, а потім піходять до дерева, та вішають їх на гілочки. На ІІ етапі – Дітям пропоную за допомогою міміки та рухів виразити настрій прослуханого твору, проявити свою творчість. У подальшій роботі ускладню завдання, виразити у міміці інші емоціі: злість, здивування та інші.

Номер слайду 6

Дзвіночки Дзвіночки на картонній трубі. Для виготовлення знадобиться: 1. картонна трубка 2. 16 дзвіночків. 3. шило 4. Плотні нитки Дзвіночки на паличках для суши Для цього знадобляться: 1. рибацькі бубонці 2. Палички для суши Дзвіночки-їжачки Для виготовлення знадобиться 1. Зв’язати їжачків крючком, наклеїти носик, оченята 2. Наповнити їх синтепоном 3. Нашити дзвіночки зверху на спинку

Номер слайду 7

Музичні сніговички» - шумовий музичний інструмент, який дуже полюбляють діти. Виготовлення: 1. Зв’язати крючком сніговичка.. Наклеїти носик, оченята, бусинки. 2. «Кіндер-сюрприз», наповнений пшеницею. «Музичні бджілки» Що знадобиться для виготовлення: 1. 5 літрова пластикова банка 2, Зв’язати крючком вулик, бджілок наклеїти носик, оченята. 3. Для крил та вусиків знадобиться лєска. 4. Наповнити трішки синтепоном. 5.Та всередину покласти «Кіндер-сюрприз, ноповнений пшеницею. «Трищітка» В Для виготовлення знадобиться: 1. 12 ленієк по 25 см. 2. Стрічка. 3. Бусинки 24 шт 4. Плотна нитка Ці всі музичні інструменти можна використовувати на музичних заняттях, вдома, під час розваг та свят

ppt
Додано
9 серпня 2021
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку