Положення методичного об'єднання класних керівників

Про матеріал
Положення методичного об'єднання класних керівників комунального закладу буде корисним для заступників директора з виховної роботи
Перегляд файлу

                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                на засіданні методичної методичного  об’єднання               

                                                                         від    2023 року                                                                

                                                                          (протокол № 1)  

                                                                         

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          

 

ПОЛОЖЕННЯ

про методичне об'єднання класних керівників

КЗ « Грушівський ліцей

Грушівської сільської ради

Дніпропетровської області»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.     Загальні положення

 

1.2.          Методичне  об’єднання  класних  керівників —  структурний  підрозділ внутрішньої системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

1.3.          Методичне об’єднання  класних керівників створюється з числа класних керівників 1-4, 5-11 класів.

1.4.          Керівництво  роботою Методичного об’єднання  класних керівників  здійснює голова (керівник), а за його відсутності – секретар МО.

1.5.          Загальний контроль за роботою МО здійснює заступник директора з  виховної роботи.

1.6.          Уся діяльність Методичного об’єднання  класних керівників здійснюється на основі педагогічного аналізу, планування роботи як на поточний період, так і на перспективу згідно з Програмою розвитку закладу освіти, річним планом роботи та цим Положенням.

 

2.     Основні завдання методичного об’єднання класних керівників

 

  1.           Підвищення  теоретичного,  науково - методичного  рівня  підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.
  2.           Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів.
  3.           Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.
  4.           Координування  планування,  організації  та  педагогічного  аналізу виховних заходів класних колективів.
  5.           Вивчення,  узагальнення  та  використання  передового  педагогічного досвіду роботи класних керівників.
  6.           Сприяння  становленню  і  розвитку  виховної  роботи  класних  колективів.
  7.           Вивчення нормативної та методичної докумен­тації з питань освіти та виховання.
  8.           Робота класних керівників із підвищення кваліфікації (за різними формами: курси, семінари, конференції, педагогічне стажування, друга вища освіта, самоосвіта).
  9.           Організація «відкритих виховних заходів», майстер-класів з певної теми з метою ознайомлення з методичними розробками щодо організації виховної роботи з учнівським колективом.

 

  1.         Функції методичного об’єднання класних керівників

 

  1.           Організовує  колективне  планування  і  колективний  аналіз  життєдіяльності класних колективів.
  2.           Координує  виховну  діяльність  класних  колективів  та  організовує  їхню взаємодію в педагогічному процесі.
  3.           Планує  і  постійно  координує  принципи  виховання  та  соціалізації учнів.
  4.           Організовує  вивчення  та  запровадження  класними  керівниками  сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.
  5.           Обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих  груп педагогів, матеріали  узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріали атестації класних керівників.
  6.           Оцінює  роботу  членів об’єднання, клопочеться перед  адміністрацією закладу освіти про заохочення кращих класних керівників.

 

  1.         Основні форми роботи методичного об’єднання

 

  1.           Форми роботи МО:

- участь у експериментально-дослідній діяльності закладу освіти.

- участь у вебінарах, «круглих столах», семінарах, фестивалях педагогічної творчості, професійних конкурсах тощо.

- засідання методичних об’єднань з питань теорії та методики виховання учнів.

- позакласні заходи та виховні години.

- участь у підготовці засідань Ради  закладу освіти, педагогічних рад, нарад при директорові.

- взаємовідвідування виховних заходів із певної тематики з подальшим аналізом і самоаналізом досягнутих результатів.

4.2.      Класний керівник має право самостійно обирати ту чи іншу форму участі

у роботі методичного об’єднання, керуючись професійними запитами,

  планом самоосвіти.

 

  1.         Документація методичного об’єднання класних керівників

 

  1.           Банк даних  членів методичного об’єднання.
  2.           Аналіз роботи МО, проведеної в попередньому навчальному році.
  3.           Річний план роботи методичного об’єднання.
  4.           Графік відкритих заходів класів.
  5.           Перспективний план підвищення фахової майстерності класних керівників.
  6.           План роботи творчих груп.
  7.           Теоретичні і практичні розробки з проблемних тем творчих груп.
  8.           План роботи з новопризначеними класними керівниками.
  9.           Протоколи засідань методичного об’єднання.
  10.      Аналітичні матеріали  за підсумками проведених  заходів,  тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).
  11.      Інструктивно-методичні  документи  про  виховну  роботу  в  класних колективах і діяльність класних керівників.
  12.      Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду роботи класних керівників. Матеріали «методичної скарбнички класного керівника».

 

  1.         Функціональні  обов’язки  керівника  методичного  об’єднання  класних керівників

 

Керівник МО класних керівників:

  1.           Відповідає:

а)  за планування, підготовку, проведення та аналіз діяльності методичного об’єднання;

б)  за поповнення «методичної скарбнички класного керівника»;

в)  за  своєчасне  впорядкування  документації  про  роботу  об’єднання  та проведені заходи.

 6.2. Разом  із  дирекцією  стежить:

а)  за дотриманням принципів організації виховного процесу;

б)  за  виконанням  класними  керівниками  їхніх  функціональних обов’язків;

в)  за підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи;

г)  за  вдосконалюванням  психолого-педагогічної  підготовки  класних керівників.

  1.           Організує:

а)  взаємодію  класних  керівників  —  членів  МО  між  собою  і  з  іншими структурними підрозділами школи;

б)  відкриті заходи, семінари, конференції тощо;

в)  вивчення, узагальнення та використання на практиці передового педа-гогічного досвіду роботи класних керівників;

г)  консультації з питань виховної роботи.

  1.           Координує  планування,  організацію  та  педагогічний  аналіз  виховних заходів класних колективів.
  2.           Сприяє  становленню  та  розвитку  системи  виховної  роботи  класних колективів.
  3.           Бере участь у підготовці та проведенні атестації класних керівників.
  4.           Керує діяльністю творчих груп класних керівників.

 

  1.         Проведення засідань методичного об’єднання

 

  1.           Засідання МО  класних  керівників проводять  4–5  разів на  рік: перше (організаційне) засідання — у вересні, інші — 1 раз на чверть.
  2.           План  роботи  МО  складається керівником методичного об’єднання, розглядається на першому засіданні методичного об’єднання, узгоджується із директором та затверджується  на   засіданні методичної ради закладу освіти.
  3.           З кожного питання, що обговорюється на засіданні, приймаються рекомендації, які фіксуються в протоколах. Рекомендації підписуються головою методичного об’єднання.
  4.           Керівництво  плануванням  та  організацією  діяльності  методичного об’єднання здійснюють директор і заступник директора з виховної роботи.

 

  1.         Прикінцеві положення

 

  1.           Керівництво роботою методичного об’єднання здійснюється на громадських засадах.
  2.           Директор закладу освіти самостійно вирішує питання про стимулювання (заохочення) роботи керівників методичних об’єднань відповідно до чинного законодавства.
  3.           Зміни до Положення про роботу методичного об’єднання вносяться шляхом розгляду на засіданні педагогічної ради затверджуються наказом директора.

 

doc
Додано
4 січня
Переглядів
863
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку