Завдання конкурсу:
• утвердження активної життєвої позиції учнів;
• розвиток класного і шкільного самоврядування;
• стимулювання класних керівників, активів класів до реалізації творчого підходу в роботі.
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення загальношкільного конкурсу
«Кращий черговий року»
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Шкільний конкурс «Кращий черговий року» проводиться з метою:
• формування активної громадської позиції та самокритичної оцінки щодо діяльності учнів у класі;
• залучення їх до шкільного самоврядування та вироблення у них навичок самоконтролю, самодисципліни, самостійного вирішення проблем.
Завдання конкурсу:
• стимулювання класних керівників, активів класів до реалізації творчого підходу в роботі.
ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
Чергування по школі (культура чергових, уміння вирішувати проблеми та ін.) |
Відмінна організація чергування по школі |
+20 |
|
Зауваження зі сторони педагогів та адміністрації |
–10 |
|
Некоректна поведінка до педагогів, учнів, техперсоналу |
–10 |
Прибирання території, генеральне прибирання класу |
Своєчасне і якісне прибирання |
+30 |
|
Постійна підтримка чистоти |
+10 |
Організація дозвілля молодших школярів під час перерв |
щоденно
інколи |
+50 (за тиждень)
+10 (за тиждень) |
Додаткові бали (+):
- відсутність травмованих учнів під час чергування – 50 б. ;
Штрафні бали (-):
- наявність балів «3» і «2» за чергування (за тиждень):
по школі –10 б.;
у класі – 10 б.
Організація чергування по школі
Обов’язки чергових по школі
повідомляти черговому вчителю.
Ш. (школа) – учень чергує в коридорі школи, слідкує за поведінкою у класах;
П. (подвір’я) – біля спортивного майданчика (рукохід, колеса, баскетбольні щити тощо);
Д. /Т. (двері/ територія) – чистота подвір’я, ніг, одягу; чи зачинені двері;
К. (клас) – чергування у класі.
Обов’язки чергових по класу
Чергування по класу відбувається за графіком, встановленим на зборах класу і погодженим класним керівником.
Чергові зобов’язані:
Чергові учні мають право:
чергування учнів по школі.
ЗМІНИ ДО ПОЛОЖЕННЯ КОНКУРСУ
Зміни до даного Положення вносяться учнівською радою або класними керівниками в тому випадку, коли виникає необхідність уточнити кількість балів за окремими напрямками, нарахування системи штрафних балів (для об’єктивності оцінювання).
1