Проблемне питання «До чого призводять шкідливі звички?»
Номер слайду 3
Тематичні питання Що таке «здоров’я»? Як впливає тютюн, алкоголь та наркотик на організм підлітка? Чи існує у класі наркогенний ризик? Що потрібно робити, щоб бути здоровим?
Номер слайду 4
Народна мудрість «Здоров’я – це нічого, але все без здоров’я – ніщо».
Номер слайду 5
Мозковий штурм Що ж таке здоров’я?
Номер слайду 6
Визначення поняття «Здоров’я – одне з основних джерел радості, щасливого повноцінного життя» «Здоров’я – це стан життя і діяльності людини за умови відсутності хвороб, фізичних дефектів; психологічне, соціальне і духовне благополуччя» «Здоров’я – повний достаток за умови задоволення усіх потреб»
Номер слайду 7
Дані Всесвітньої організації охорони здоров’я медичне обслуговування – 10-15 %; генетичний фактор – 15-20 %; екологія – 25 %; спосіб життя людини – 50-55 %.
Номер слайду 8
Звіт 1 групи Вплив тютюну на організм підлітка
Номер слайду 9
Вікторина 1. В 2. Б 3. А 4. В 5. В 6. Б 7. Б 8. Б 9. В 10. В 11. Б 12. Б
Номер слайду 10
Звіт 2 групи Вплив алкоголю на організм підлітка
Номер слайду 11
Досліди 1. Частину зерен ячменю поклали в змочену водою ганчірку, другу частину – в ганчірку, змочену водою, яку розвели горілкою. 2. В дві склянки поставили цибулю для пророщення. Тільки в одній – звичайна вода, в іншій – вода з горілкою.
Номер слайду 12
Звіт 3 групи Вплив наркотиків на організм підлітка
Номер слайду 13
Опитування «Як ви ставитесь до тих, хто вживає наркотики?» з відразою, ненавистю – 56 %; з жалем співчуттям – 49 %; з повною байдужістю – 21 %.
Номер слайду 14
Творче завдання «Моя відповідь така»
Номер слайду 15
1 група Друг (подруга) похвалився, що спробував викурити цигарку і йому сподобалось. Він пропонує спробувати і вам.
Номер слайду 16
2 група До вас у гості прийшли друзі й принесли «Лонгер» (чи пиво). «Ось купили дорогою. Буде веселіше розважатися», - так пояснили вони свій вчинок.
Номер слайду 17
3 група Ви попали в компанію, де курять коноплі. «Спробуй, це круто! Ми вже дорослі!» - кажуть вам.
Номер слайду 18
Тестування «Що я знаю про шкідливі звички?»
Номер слайду 19
Перевірка 8 балів – учень має чіткі уявлення про наслідки шкідливих звичок. 7-5 балів – загалом учень знає про шкідливий вплив алкоголю, тютюну та наркотиків на організм людини, але не має уявлення про конкретні наслідки вживання цих небезпечних речовин. 4-0 балів – учень потребує особливої уваги з боку педагогів та батьків і додаткової роз’яснювальної роботи щодо наслідків шкідливих звичок.