Помічник для учнів 2 класу під час дистанційного навчання «Крок за кроком» Математика І частина

Про матеріал
Конспекти -путівники для 2 класу, створені за підручником Н.Будна, М.Беденко "Математика". Розробка "Крок за кроком містить навчальний матеріал, який допоможе вчителю організувати роботу з учнями під час дистанційного навчання в умовах карантину."
Перегляд файлу

«Криничанський заклад загальної середньої  освіти  І – ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»

 

Результат пошуку зображень за запитом дистанційне навчання

Помічник для учнів 2 класу під час дистанційного навчання

«Крок за кроком»

Математика І частина

Автор методичної розробки

Овчаренко Ольга Василівна

вчитель початкових класів

Криничанського ЗЗСО

Солонянської районної ради

 Дніпропетровської області

 

2020р

Результат пошуку зображень за запитом крок

Урок: математика

Тема: Коло, круг. Центр кола, радіус, діаметр.

 

Крок 1: Запиши в зошиті дату.

 Крок 2: Усний рахунок

  • Розкажи таблицю множення на 6;
  • Порівняй вирази і постав відповідні знаки (олівцум)

Результат пошуку зображень за запитом усний рахунок 2 клас

 

Крок 3: Завдання веселого годинника

Познач на моделях годинників 10 годин, 9 годин, 15 годин

Результат пошуку зображень за запитом модель годинника без стрілок     Результат пошуку зображень за запитом модель годинника без стрілок   Результат пошуку зображень за запитом модель годинника без стрілок

 

Крок 4: Каліграфічна хвилинка

Запиши ряд натуральних чисел, дотримуйся правил запису цифр.

Результат пошуку зображень за запитом цифри прописом

 

 

Крок 5: Працюємо з підручником

Усно виконуємо завдання № 805, 806. Кожне завдання обмірковуй, пояснюй.

Крок 6: Увага треба запам’ятати!!!

Завдання №807, 808. Прочитай, обміркуй, запам’ятай.

Крок 7: Писати в зошиті буду охайно, розв’язувати завдання старанно!

Виконати  письмово в зошиті завдання № 809, 810, 811,812.

 

Ти справився з у сим завданням?

Тоді ти просто МОЛОДЕЦЬ!

 

На наступному  занятті у нас діагностична робота. Потринуйся коли у тебе буде час.

 

Тренувальні завдання:

  1. Обчисли:

25 + 15 : 5 =                        5   (19 – 12 ) =                40 – 20 : 5 =

32 : 4 + 8 =                            34 + 36 : 6  =                 42 : (24 -17)=

 

  1. Задача

З однієї ділянки зібрали 6 кошиків моркви, а з другої у 8 разів більше. Скільки всього кошиків моркви зібрали з двох ділянок?

 

Накресли два відрізки: перший 9 см, а другий -  у 3 рази коро

 

Математика 2 клас

Тема: Діагностична робота №6

Крок1: Підготовка до роботи

  • Сядь зручно, щоб тобі нічого не заважало.
  • Приготуй чернетку.
  • Налаштуйся працювати не поспішаючи, будь уважним.
  • Пам’ятай! Кожні два виправлення – це мінус один бал. Тож не поспішай, будь розважливим.

Крок 2: Робота в зошиті

 

31 березня

Діагностична робота

Крок 3: Виконуємо роботу в зошиті. Спочатку на чернетці, потім записуємо в зошит.

  1. Обчисли:

29 + 35 : 5 =                        (18 + 12 ): 5 =                24 : 3 : 4  =

45 : 5 + 18 : 3 =                    16 + 42 : 6  =                 20 : 4   9 =

 

  1. Задача

У їдальню привезли 40 кг яблук, а слив  у 5 разів менше. Скільки всього фруктів привезли у їдальню?

 

  1. Знайти третину від числа 24.

 

Крок 4: Необхідно перевірити виконану роботу.

Сфотографувати і надіслати мені.

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом крок

Урок: математика

Тема: Складання таблиці множення на 7.Розвязування задач.

Крок 1: Запиши в зошиті дату.

 Крок 2: Усний рахунок

  • Знайди шосту частину від чисел: 48, 30, 54,18.
  • У скільки разів 42 гривні більше ніж 6 гривень?
  • Знайди значення виразу усно 42 : 6 + 48 : 6.
  • В отарі пасеться 8 козенят, а ягнят у 6 разів більше. Скільки всього тварин в отарі?

Крок 4: Каліграфічна хвилинка

6   12   18   24    30 … далі продовж сам

Крок 5: Працюємо з підручником

Усно виконуємо завдання № 814, 815, 818. Кожне завдання обмірковуй, пояснюй.

Крок 7: Писати в зошиті буду охайно, розв’язувати завдання старанно!

Виконуємо письмово завдання № 813

Розв’язати задачу № 816

Ч.- 4 кроки по ….

С. – 7 кроків по …

Доповни коротку умову сам і розв’яжи задачу.

 ФОТО-ПІДКАЗКА на понад 3000 грн Для рівнян і не тільки 6 ФОТО Підказка!  У задачі три дії.

Відповідь : їх розділяє 70 клітинок. А в тебе така відповідь?

Крок 8: Усно розв’яжи завдання № 817,819.

Крок 9: Письмово розв’язати задачу № 820.

Ну от і все! Ми з усим справилися! Одобрение, восторг | Смешные смайлики, Смешные рожи, Смешные плакаты

Результат пошуку зображень за запитом крок

Урок: математика

Тема: Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе.

 

Крок 1: Запиши в зошиті дату.

 

Крок 2: Усний рахунок

а

5

2

6

3

9

4

7

8

а    7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обчисли усно:

  1.                                                     2.                                                          3.

ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 6. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ І ПРИКЛАДІВ ...                Урок математики 2 клас " Повторення додавання і віднімання ...

 

Крок 4: Каліграфічна хвилинка

11  22  33  44  55… (продовж рядок далі сам)

 

Крок 5: Працюємо з підручником

Усно виконуємо завдання № 821.

 

Крок 6: Увага треба запам’ятати!!!

Завдання №822, 823, 824. Прочитай, обміркуй, запам’ятай.

Запиши в зошиті:

 Нумерація трицифрових чисел. Множення і ділення з числами 1 та 0 ...

 

Крок 7: Писати в зошиті буду охайно, розв’язувати завдання старанно!

Виконуємо письмово завдання № 825, 826, 827, 829.

 

За бажанням:

Виконати завдання№ 828, 830.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом крок

Урок: математика

Тема: Таблиця ділення на 7.

Крок 1: Вітаю тебе!

На тебе чекає новий дистанційний  урок.

Ти будеш самостійно іти крок за кроком,

від завдання до завдання.

 

Крок 2: Усний рахунок

  • Назви  результати таблиці множення числа 7 у порядку зростання.
  • Назви  результати таблиці множення  числа 7 у порядку спадання.
  • Знайди половину від числа 18.
  • Знайди третину від числа 27.
  • Знайди четвертину від числа 28.
  • Число 30 зменшили на невідоме число і отримали 8. Знайди невідоме число.

Крок 3: Робота в зошиті. Сядь зручно. Розгорни зошит. Запиши дату.

6 квітня

Дистанційна робота

Крок 4: Каліграфічна хвилинка.

Пропиши каліграфічно число 25.

                 Зразки каліграфічного написання цифр - Батькам першокласників ...          Картки з рукописними цифрами

Що ти про число 25  знаєш?

 (Це число: одноцифрове чи двоцифрове; парне чи непарне; скільки в ньому десятків та скільки одиниць; на яке число його можна поділити?)

Крок 5: Працюємо з підручником

Усно виконуємо завдання № 831, 832, 833, 834,8 35. Кожне завдання обмірковуй, пояснюй.

Крок 6: Працюємо в зошиті. Користуємося чернеткою. Пишемо охайно.

  1. З кожної рівності на множення склади дві рівності на ділення за зразком. (пиши в таблиці)

7    3 = 21

21 : 3 = 7

21 : 7 = 3

7 ∙  5 = 35

 

 

7    8 = 56

 

 

7    7 = 49

 

 

7    6 = 42

 

 

7 ∙   9 = 63

 

 

 

  1. Виконуємо письмово завдання № 836, 838, 839, 840.

Крок 7. Математичний тренажер. Попрацюй з тренажером.

https://padlet.com/innaproidakowa/Bookmarks?fbclid=IwAR3cCRQk__a4mtMpKkY5FBh94w7DamXXcpeW8QRnC7Du9JcEgJE-Z8lDFfA

 Крок 7: Фото – звіт.

 Сфотографуй  сторінку робочого зошита з виконаними № 836, 838, 839, 840.

Додаткове завдання:

Математична естафета, за кожен приклад тобі конфетка.Конфета Котик

7    9 + 8 =

6   7 – 9 =

7 5 – 9 =

32 : 4 + 9 =

28 : 4    3 =

42 : 6 4 =

5    8 – 6 =

5 5 + 6 =

4 8 – 7 =

77 + 11 =

78 – 8 =

36 : 6 + 8 =

54 : 6 – 9 =

45 : 5 + 12 =

50 – 35 : 5 =

Скільки отримав конфет? Ти молодець!

Результат пошуку зображень за запитом крок

Урок: математика

Тема: Таблиця ділення на 7.Складання виразів.

Крок 1: Запиши в зошиті дату.

 Крок 2: Усний рахунок

  1. Відтвори таблицю ділення на 7

63

 

 

: 7

 

9

56

 

49

 

42

 

35

 

28

 

21

 

14

 

Крок 4: Каліграфічна хвилинка

Запиши каліграфічно числа: 63   56   49   42   35   28   21   14   7

Крок 5: Працюємо з підручником

Усно виконуємо завдання № 841, 843, 844. Кожне завдання обмірковуй, пояснюй.

Крок 7: Писати в зошиті буду охайно, розв’язувати завдання старанно!

Завдання №842, 846, 847, 848.

Історія Незнайки

Перевір, чи вірно Незнайко виконав завдання?

Зошит Незнайки

№842

                                56 : 7 + 2 = 10                     4 + 7 – 7 = 4            63: 7 : 3 = 2

 

№846

З. -28

М. - ?, у 7 разів менше

А Що робити далі?

№ 847

Найбільша частка з таблиці ділення на 7 - це 9, а найменша частка з таблиці ділення на 7 – це 2.

Отже 9 – 2 = 7.

А Що робити далі?

 

№ 848.

З. -42 т.

Ч. - ?, у 7 разів менше ,ніж зелених

С. - ?, на 7 більше, ніж червоних

А Що робити далі?

 

 

Ти допоміг Незнайкові! Ти справжній друг!

Друзів у біді не залишай, їм завжди допомагай!

 

Крок 8: Фото – звіт.

 Сфотографуй  сторінку робочого зошита, надішли мені.

 

 

docx
Додано
16 квітня 2020
Переглядів
1462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку