«Криничанський заклад загальної середньої освіти І – ІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області»
Помічник для учнів 2 класу під час дистанційного навчання
«Крок за кроком»
Математика І частина
Автор методичної розробки
Овчаренко Ольга Василівна
вчитель початкових класів
Криничанського ЗЗСО
Солонянської районної ради
Дніпропетровської області
2020р
Урок: математика
Тема: Коло, круг. Центр кола, радіус, діаметр.
Крок 1: Запиши в зошиті дату.
Крок 2: Усний рахунок
Крок 3: Завдання веселого годинника
Познач на моделях годинників 10 годин, 9 годин, 15 годин
Крок 4: Каліграфічна хвилинка
Запиши ряд натуральних чисел, дотримуйся правил запису цифр.
Крок 5: Працюємо з підручником
Усно виконуємо завдання № 805, 806. Кожне завдання обмірковуй, пояснюй.
Крок 6: Увага треба запам’ятати!!!
Завдання №807, 808. Прочитай, обміркуй, запам’ятай.
Крок 7: Писати в зошиті буду охайно, розв’язувати завдання старанно!
Виконати письмово в зошиті завдання № 809, 810, 811,812.
Ти справився з у сим завданням?
Тоді ти просто МОЛОДЕЦЬ!
На наступному занятті у нас діагностична робота. Потринуйся коли у тебе буде час.
Тренувальні завдання:
25 + 15 : 5 = 5 (19 – 12 ) = 40 – 20 : 5 =
32 : 4 + 8 = 34 + 36 : 6 = 42 : (24 -17)=
З однієї ділянки зібрали 6 кошиків моркви, а з другої у 8 разів більше. Скільки всього кошиків моркви зібрали з двох ділянок?
Накресли два відрізки: перший 9 см, а другий - у 3 рази коро
Математика 2 клас
Тема: Діагностична робота №6
Крок1: Підготовка до роботи
Крок 2: Робота в зошиті
31 березня
Діагностична робота
Крок 3: Виконуємо роботу в зошиті. Спочатку на чернетці, потім записуємо в зошит.
29 + 35 : 5 = (18 + 12 ): 5 = 24 : 3 : 4 =
45 : 5 + 18 : 3 = 16 + 42 : 6 = 20 : 4 ∙ 9 =
У їдальню привезли 40 кг яблук, а слив у 5 разів менше. Скільки всього фруктів привезли у їдальню?
Крок 4: Необхідно перевірити виконану роботу.
Сфотографувати і надіслати мені.
Урок: математика
Тема: Складання таблиці множення на 7.Розвязування задач.
Крок 1: Запиши в зошиті дату.
Крок 2: Усний рахунок
Крок 4: Каліграфічна хвилинка
6 12 18 24 30 … далі продовж сам
Крок 5: Працюємо з підручником
Усно виконуємо завдання № 814, 815, 818. Кожне завдання обмірковуй, пояснюй.
Крок 7: Писати в зошиті буду охайно, розв’язувати завдання старанно!
Виконуємо письмово завдання № 813
Розв’язати задачу № 816
Ч.- 4 кроки по ….
С. – 7 кроків по …
Доповни коротку умову сам і розв’яжи задачу.
Підказка! У задачі три дії.
Відповідь : їх розділяє 70 клітинок. А в тебе така відповідь?
Крок 8: Усно розв’яжи завдання № 817,819.
Крок 9: Письмово розв’язати задачу № 820.
Ну от і все! Ми з усим справилися!
Урок: математика
Тема: Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе.
Крок 1: Запиши в зошиті дату.
Крок 2: Усний рахунок
а |
5 |
2 |
6 |
3 |
9 |
4 |
7 |
8 |
а ∙ 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Обчисли усно:
Крок 4: Каліграфічна хвилинка
11 22 33 44 55… (продовж рядок далі сам)
Крок 5: Працюємо з підручником
Усно виконуємо завдання № 821.
Крок 6: Увага треба запам’ятати!!!
Завдання №822, 823, 824. Прочитай, обміркуй, запам’ятай.
Запиши в зошиті:
Крок 7: Писати в зошиті буду охайно, розв’язувати завдання старанно!
Виконуємо письмово завдання № 825, 826, 827, 829.
За бажанням:
Виконати завдання№ 828, 830.
Урок: математика
Тема: Таблиця ділення на 7.
Крок 1: Вітаю тебе!
На тебе чекає новий дистанційний урок.
Ти будеш самостійно іти крок за кроком,
від завдання до завдання.
Крок 2: Усний рахунок
Крок 3: Робота в зошиті. Сядь зручно. Розгорни зошит. Запиши дату.
6 квітня
Дистанційна робота
Крок 4: Каліграфічна хвилинка.
Пропиши каліграфічно число 25.
Що ти про число 25 знаєш?
(Це число: одноцифрове чи двоцифрове; парне чи непарне; скільки в ньому десятків та скільки одиниць; на яке число його можна поділити?)
Крок 5: Працюємо з підручником
Усно виконуємо завдання № 831, 832, 833, 834,8 35. Кожне завдання обмірковуй, пояснюй.
Крок 6: Працюємо в зошиті. Користуємося чернеткою. Пишемо охайно.
7 ∙ 3 = 21 |
21 : 3 = 7 21 : 7 = 3 |
7 ∙ 5 = 35 |
|
7 ∙ 8 = 56 |
|
7 ∙ 7 = 49
|
|
7 ∙ 6 = 42 |
|
7 ∙ 9 = 63 |
|
Крок 7. Математичний тренажер. Попрацюй з тренажером.
Крок 7: Фото – звіт.
Сфотографуй сторінку робочого зошита з виконаними № 836, 838, 839, 840.
Додаткове завдання:
Математична естафета, за кожен приклад тобі конфетка.
7 ∙ 9 + 8 = |
6 ∙ 7 – 9 = |
7 ∙ 5 – 9 = |
32 : 4 + 9 = |
28 : 4 ∙ 3 = |
42 : 6 ∙ 4 = |
5 ∙ 8 – 6 = |
5 ∙ 5 + 6 = |
4 ∙ 8 – 7 = |
7 ∙ 7 + 11 = |
7 ∙ 8 – 8 = |
36 : 6 + 8 = |
54 : 6 – 9 = |
45 : 5 + 12 = |
50 – 35 : 5 = |
Скільки отримав конфет? Ти молодець!
Урок: математика
Тема: Таблиця ділення на 7.Складання виразів.
Крок 1: Запиши в зошиті дату.
Крок 2: Усний рахунок
63 |
: 7
|
9 |
56 |
|
|
49 |
|
|
42 |
|
|
35 |
|
|
28 |
|
|
21 |
|
|
14 |
|
Крок 4: Каліграфічна хвилинка
Запиши каліграфічно числа: 63 56 49 42 35 28 21 14 7
Крок 5: Працюємо з підручником
Усно виконуємо завдання № 841, 843, 844. Кожне завдання обмірковуй, пояснюй.
Крок 7: Писати в зошиті буду охайно, розв’язувати завдання старанно!
Завдання №842, 846, 847, 848.
Перевір, чи вірно Незнайко виконав завдання?
Зошит Незнайки
№842
56 : 7 + 2 = 10 4 + 7 – 7 = 4 63: 7 : 3 = 2
№846
З. -28
М. - ?, у 7 разів менше
А Що робити далі?
№ 847
Найбільша частка з таблиці ділення на 7 - це 9, а найменша частка з таблиці ділення на 7 – це 2.
Отже 9 – 2 = 7.
А Що робити далі?
№ 848.
З. -42 т.
Ч. - ?, у 7 разів менше ,ніж зелених
С. - ?, на 7 більше, ніж червоних
А Що робити далі?
Ти допоміг Незнайкові! Ти справжній друг!
Друзів у біді не залишай, їм завжди допомагай!
Крок 8: Фото – звіт.
Сфотографуй сторінку робочого зошита, надішли мені.