Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьксклад мультимедійного обладнання;принципи кодування графічних зображень.
Номер слайду 4
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Що розуміють під мультимедіа. Які формати відеофайлів є найбільш поширеними. Як кодуються аудіо- та відеодані;Ти дізнаєшся:
Номер слайду 5
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Номер слайду 6
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Опрацювання об’єктів мультимедіа. Мультимедіа Вивчаємо. Мультимедіа. Об'єкти мультимедіа зберігаються у вигляді файлів, що містять мультимедійні дані Текст. Графічні зображення. Відеооб'єкти. Аудіооб'єкти
Номер слайду 7
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Мультимедіа Вивчаємо. Мультимедіа. Об’єкти мультимедіа — текст, рухомі й нерухомі графічні зображення, аудіо- та відеооб’єкти. Опрацювання об’єктів мультимедіа. Мультимедіа — від лат. multum — багато, medium — середовище. Уперше термін мультимедіа виник у 1965 р. для опису театралізованих шоу, наприклад, Exploding Plastic Inevitable — шоу, що поєднало живу рок-музику, кіно, експериментальні світлові ефекти.
Номер слайду 8
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Мультимедіа Вивчаємо. Кодування аудіо- та відеоданих. Опрацювання об’єктів мультимедіа. Природні сигнали — носії даних — є неперервними. Цифровий вигляд відбувається шляхом дискретизації
Номер слайду 9
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Мультимедіа Кодування аудіо- та відеоданих. Опрацювання об’єктів мультимедіа. Дискретизація (від англ. discretisation) — процес усунення неперервності (часової і просторової) аналогових сигналів — носіїв даних. У випадку просторової дискретизації дані ділять на невеликі області, в межах яких характеристики (положення, колір, яскравість) вважаються незмінними.
Номер слайду 10
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Мультимедіа Кодування аудіоданих. Опрацювання об’єктів мультимедіа. Корпоративні стандарти. FM (Frequency Modulation)Таблично-хвильовий (wave-table)Складний звук можна розкласти на послідовність простих гармонійних сигналів різних частот, кожний є правильною синусоїдою, описаний числовими параметрами, тобто кодом. Наперед підготовлених таблицях зберігаються зразки великої кількості «реальних» звуків. Такі зразки звуків називають семплами
Номер слайду 11
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Мультимедіа Кодування відеоданих. Опрацювання об’єктів мультимедіа. Для кодування відеоданих використовують дискретизацію рухомого зображення. Ілюзія руху створюється шляхом швидкої зміни кадрів. При цьому кадри залишаються статичними. З кожним кадром пов’язують таблицю кодування, в якій кожний піксель зображення характеризується трьома величинами: розміром кадру по горизонталі, по вертикалі та часом, з яким пов’язаний цей кадр.
Номер слайду 12
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §8 стор. 87-90 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Мультимедіа, дискретизація, Frequency Modulation, Wave-Table, семпл
Номер слайду 13
Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Номер слайду 14
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. МУЛЬТИМЕДІА
Номер слайду 15
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Дослідження звуку. Завдання. Дослідіть, як за допомогою комп’ютера можна візуально закодувати звук у сервісі https://musiclab.chromeexperiments.com/Spectrogram/
Номер слайду 16
Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк