Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Опрацювання об’єктів мультимедіа. Мультимедіа Вивчаємо. Мультимедіа. Об'єкти мультимедіа зберігаються у вигляді файлів, що містять мультимедійні дані Текст. Графічні зображення. Відеооб'єкти. Аудіооб'єкти
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Мультимедіа Вивчаємо. Мультимедіа. Об’єкти мультимедіа — текст, рухомі й нерухомі графічні зображення, аудіо- та відеооб’єкти. Опрацювання об’єктів мультимедіа. Мультимедіа — від лат. multum — багато, medium — середовище. Уперше термін мультимедіа виник у 1965 р. для опису театралізованих шоу, наприклад, Exploding Plastic Inevitable — шоу, що поєднало живу рок-музику, кіно, експериментальні світлові ефекти.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Мультимедіа Кодування аудіо- та відеоданих. Опрацювання об’єктів мультимедіа. Дискретизація (від англ. discretisation) — процес усунення неперервності (часової і просторової) аналогових сигналів — носіїв даних. У випадку просторової дискретизації дані ділять на невеликі області, в межах яких характеристики (положення, колір, яскравість) вважаються незмінними.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Мультимедіа Кодування аудіоданих. Опрацювання об’єктів мультимедіа. Корпоративні стандарти. FM (Frequency Modulation)Таблично-хвильовий (wave-table)Складний звук можна розкласти на послідовність простих гармонійних сигналів різних частот, кожний є правильною синусоїдою, описаний числовими параметрами, тобто кодом. Наперед підготовлених таблицях зберігаються зразки великої кількості «реальних» звуків. Такі зразки звуків називають семплами
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Мультимедіа Кодування відеоданих. Опрацювання об’єктів мультимедіа. Для кодування відеоданих використовують дискретизацію рухомого зображення. Ілюзія руху створюється шляхом швидкої зміни кадрів. При цьому кадри залишаються статичними. З кожним кадром пов’язують таблицю кодування, в якій кожний піксель зображення характеризується трьома величинами: розміром кадру по горизонталі, по вертикалі та часом, з яким пов’язаний цей кадр.