Поняття події. Види подій.

Про матеріал
У Scratch, події є ключовим елементом для створення інтерактивних програм. Блоки подій визначають моменти, коли програма повинна реагувати на взаємодію користувача або на зміни у внутрішньому стані об'єктів. Умови дозволяють встановлювати правила, за якими події мають спрацьовувати. Наприклад, можна створити подію, щоб об'єкт реагував, лише коли значення змінної досягне певного порогу. Це надає можливість створення програм, які реагують на різноманітні умови та події, що робить їх більш гнучкими та цікавими для користувача.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поняття події Scratch. Види подій. 6 клас нуш

Номер слайду 2

Поняття події Scratch. Види подій. Scratch - це блок-програмування, спрямоване на навчання основам програмування шляхом використання графічного інтерфейсу. Події у Scratch відіграють ключову роль у взаємодії об'єктів та дій користувача. Події створюють можливість реагування програм на різні зовнішні події, такі як натискання клавіші, клацання миші чи зміна значення змінної.

Номер слайду 3

Поняття події Scratch. Види подій. Реалізація програми в Scratch включає в себе визначення виконавців подій, які викликаються при настанні певних подій. Це може бути блок коду, який визначає дії, які повинні відбутися у відповідь на певну подію. У свою чергу, це дає користувачеві можливість створювати інтерактивні програми, які реагують на різноманітні дії та умови.

Номер слайду 4

Поняття події Scratch. Види подій. Події користувача (User Events): Це події, які виникають внаслідок взаємодії користувача з програмою. Наприклад, натискання на клавішу "пробіл", клацання миші або клік на певному об'єкті. У Scratch обробка подій відбувається за допомогою спеціальних блоків коду, які визначають, як програма повинна реагувати на певні події. Основні елементи обробки подій у Scratch включають наступне:

Номер слайду 5

Поняття події Scratch. Види подій. Події клавіатури (Keyboard Events): Спричинені натисканням або відпусканням клавіш на клавіатурі. Наприклад, подія "клавіша вгору" чи "клавіша вниз".

Номер слайду 6

Поняття події Scratch. Види подій. Часові події (Time Events): Спричинені минанням певного часового інтервалу. Наприклад, подія, яка виникає кожні 5 секунд.

Номер слайду 7

Поняття події Scratch. Види подій. Події об'єктів (Object Events): Спричинені змінами стану певного об'єкта в програмі. Наприклад, коли об'єкт зіштовхується з іншим об'єктом.

Номер слайду 8

Поняття події Scratch. Види подій. Події умов (Condition Events): Спричинені задоволенням певної умови в програмі. Наприклад, коли значення змінної перетинає певний поріг.

Номер слайду 9

Поняття події Scratch. Види подій. Блоки подій: В розділі блоків «Події» Scratch є спеціальні блоки, призначені для обробки подій. Наприклад, блок "коли натиснута клавіша 'пробіл'" або "коли клацнуто на об'єкті".

Номер слайду 10

Поняття події Scratch. Види подій. Дії відгуку на події: Після визначення блоків подій, користувач визначає, які дії повинні відбутися у відповідь на ці події. Це може бути переміщення об'єкта, зміна його кольору, відтворення звуку тощо.

Номер слайду 11

Поняття події Scratch. Види подій. Умови: Зазвичай блоки подій можуть включати умови, які визначають, коли саме повинна відбутися реакція на подію. Наприклад, "коли змінна більше 10".

Номер слайду 12

Поняття події Scratch. Види подій. Параметри подій: Блоки подій можуть також мати параметри, які дозволяють користувачеві вказати конкретні умови або об'єкти, які стосуються події.

Номер слайду 13

Поняття події Scratch. Види подій. Приклад: Нехай ми хочемо, щоб об'єкт змінював колір при клацанні на ньому мишею. Ми використовуємо блок "коли клацнуто на об'єкті" і додаємо дію, яка змінює колір об'єкта. Така програма буде реагувати на конкретну подію - клацання на об'єкті.

Номер слайду 14

Поняття події Scratch. Види подій. Назва проекту: "Лабіринт"Опис: Ваше завдання - створити інтерактивну гру в Scratch, яка включатиме в себе використання подій та умов для створення захопливого лабіринту. Гравець буде керувати об'єктом (м’яч) за допомогою вказівника, який має намагатися пройти лабіринтом до кінцевої точки з памаранчевим квадратом, уникаючи перешкод та не торкаючись до стінок лабіринту. Пи доторканні до стінки,спрайт має говорити «Ти програв», повертатися на вихідну точку,а гра зупинятися. При доторкані мяча до кінчевої точки, помаранчевого квадрату, спрайт повинен говорити «Ти виграв», повертатися до висхідної точки, гра зупиняється.

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Додано
23 січня
Переглядів
437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку