Поняття події Scratch. Види подій. Scratch - це блок-програмування, спрямоване на навчання основам програмування шляхом використання графічного інтерфейсу. Події у Scratch відіграють ключову роль у взаємодії об'єктів та дій користувача. Події створюють можливість реагування програм на різні зовнішні події, такі як натискання клавіші, клацання миші чи зміна значення змінної.
Поняття події Scratch. Види подій. Реалізація програми в Scratch включає в себе визначення виконавців подій, які викликаються при настанні певних подій. Це може бути блок коду, який визначає дії, які повинні відбутися у відповідь на певну подію. У свою чергу, це дає користувачеві можливість створювати інтерактивні програми, які реагують на різноманітні дії та умови.
Поняття події Scratch. Види подій. Події користувача (User Events): Це події, які виникають внаслідок взаємодії користувача з програмою. Наприклад, натискання на клавішу "пробіл", клацання миші або клік на певному об'єкті. У Scratch обробка подій відбувається за допомогою спеціальних блоків коду, які визначають, як програма повинна реагувати на певні події. Основні елементи обробки подій у Scratch включають наступне:
Поняття події Scratch. Види подій. Назва проекту: "Лабіринт"Опис: Ваше завдання - створити інтерактивну гру в Scratch, яка включатиме в себе використання подій та умов для створення захопливого лабіринту. Гравець буде керувати об'єктом (м’яч) за допомогою вказівника, який має намагатися пройти лабіринтом до кінцевої точки з памаранчевим квадратом, уникаючи перешкод та не торкаючись до стінок лабіринту. Пи доторканні до стінки,спрайт має говорити «Ти програв», повертатися на вихідну точку,а гра зупинятися. При доторкані мяча до кінчевої точки, помаранчевого квадрату, спрайт повинен говорити «Ти виграв», повертатися до висхідної точки, гра зупиняється.