Поняття веб-дизайну. Основні тренди веб-дизайну

Про матеріал
Пропоную Вашій увазі розробку уроку на тему "Поняття веб-дизайну. Основні тренди веб-дизайну" відповідно до підручника Інформатика для 11 класу (автори Руденко В. Д, Речич Н. В., Потієнко В. О.).
Перегляд файлу

Тема уроку: Поняття веб-дизайну. Основні тренди веб-дизайну

Мета уроку:

Навчальна. Сформувати знання учнів про поняття веб-дизайну та його основні тренди; сформувати вміння розрізняти сучасні тренди веб-дизайну, що використовуються при розробці сайтів; формувати в учнів усвідомлення важливості різних напрямків веб-дизайну; формувати науковий світогляд та діалектичне мислення.

Розвивальна. Розвивати творчий підхід до навчання як засіб виховання стійкого інтересу до предмета.

Виховна. Виховувати уважність, зібраність, спостережливість.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Дайте відповіді на наступні питання:

1) Якими сайтами Ви користуєтеся?

2) Що Вас у них приваблює?

3) Перегляд сайтів більше здійснюєте за допомогою якого пристрою?

 

IІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

У сучасних умовах важливого значення набули Інтернет-технології - це технології створення і підтримки різних інформаційних ресурсів в комп'ютерній мережі Інтернет: сайтів, блогів, веб-форумів, чатів, електронних бібліотек та енциклопедій. В основі Інтернет-технологій лежать гіпертексти і сайти, що розміщуються в глобальній мережі Інтернет або в локальних мережах ЕОМ.

При роботі з Інтернет-технологіями також часто оперуємо поняттям «веб-дизайн». Веб-дизайн - це процес створення веб-сайтів, який включає в себе технічну розробку, структурування інформації, візуальний (графічний) дизайн і доставку по мережі.

Кількість користувачів мережі Інтернет постійно збільшується. Упродовж останніх років незмінними залишаються дві тенденції: необхідність швидкого завантаження сайтів та орієнтація на мобільні сайти.

Основні тренди у веб-дизайні:

а) візуалізація даних - інфографіка сприймається як частина дизайну;

б) персоналізація сайтів - найуспішнішими стануть сайти, орієнтовані на користувача, тобто ті, які надають інформацію з урахуванням статі, віку і навіть особистих уподобань користувача;

в) зростання ролі типографіки - зараз у тренді незвичайні шрифти, різноманітні художні елементи, креативні прийоми на кшталт складання текстів з «газетних вирізок»;

г) пріоритетність відео-контенту - на YouTube щодня переглядають близько 500 млн годин відео;

д) синемаграфіка - ці статичні картинки містять один анімований (динамічний) елемент;

е) геометричні форми - використання у веб-дизайні різних композицій геометричних форм було започатковано в 2016 році, і, за прогнозами, у наступні роки лише набиратиме популярності; 

є) 3D-графіка - актуальний тренд, який можна назвати природною еволюцією плоского дизайну;

ж) яскраві кольори - це тренд, який ніколи не втрачає власну актуальність;

з) застосування розділеного екрана (спліт-екрана);

і) поширення використання штучного інтелекту.

Чат-бот (англ. Chatbot) - це комп’ютерна програма, розроблена на основі нейромереж та технологій машинного навчання, яка веде розмову за допомогою слухових або текстових методів. Програма імітує розмову з людиною в Інтернеті, саме тому цей сервіс найкраще зарекомендував себе в месенджерах (Facebook Messenger, Telegram тощо).

 

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

Вивести на екран презентацію або сайт «Основні тренди у веб-дизайні» та запропонувати кожному учню презентувати свій слайд або сторінку сайту.

Учні своїми словами пояснюють як вони розуміють поняття тренд.

Користувачі Всесвітньої мережі становлять 60% від загальної кількості населення, з минулого року їхня кількість збільшилася на 20%. Тому для користувачів сайтів є важливими деякі тенденції. Запропонувати учням зробити висновок: які з озвучених учнями особливостей популярних на сьогодні сайтів є найважливішими.

Продемонструвати учням на екрані для перегляду презентацію з переліком сайтів та запропонувати визначити які тренди, використані у наведених сайтах.

 

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Бесіда за питаннями

1) Що таке чат-бот?

2) Де використовують чат-боти?

3) Що таке синематографіка?

4) Наведіть приклади використання штучного інтелекту в сучасних онлайн-платформах.

5) У чому перевага розподілених екранів?

 

VI. Домашнє завдання

Опрацювати § 11.1 (сторінки 135-138) підручника Інформатика для 11 класу (автори Руденко В. Д, Речич Н. В., Потієнко В. О.)

 

Список використаної літератури для складання уроку:

1. Руденко В. Д. Інформатика (профільний рівень): підруч. для 11 кл. закл. загал. серед. освіти / В. Д. Руденко, Н. В. Речич, В. О. Потієнко. - Харків: Вид-во «Ранок», 2019. - 256 c. : іл.

2. Слюсаренко В. В. Інтернет-технології та веб-дизайн: Навчально-методичний посібник. - Кропивницький: Видавництво ТОВ «КОД», 2018. - 104 с.

doc
Додано
21 січня 2023
Переглядів
1193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку