Поради класному керівнику. Як покращити дисципліну в класі

Про матеріал

Не секрет, що всі вчителі в школі в перших і у старших класах, молоді і досвідченні, обов”язково зустрічаються з проблемами дисципліни.

Дисципліну в класі багато в чому обумовлюють раніше накопичений досвід поведінки учнів, організованість класу,
Ставлення до навчання, предмету, вчителя, дотримання єдиних вимог до учня всіма вчителями. які працюють у класі, загального порядку, умов і традицій школи.
Хорошої поведінки діти не лише вчаться, а й запозичають її. Добре якщо діти з перших днів перебування у школі засвоюють еталон поведінки: як входити і виходити з класу, як стояти біля дошки, ,як звертатись до вчителя, вітатися і т.д.

Перегляд файлу

 

 

 

Не секрет, що всі вчителі в школі в перших і у старших класах, молоді і досвідченні, обов”язково зустрічаються з проблемами дисципліни.
Дисципліну в класі багато в чому обумовлюють раніше накопичений досвід поведінки учнів, організованість класу,
Ставлення до навчання, предмету, вчителя, дотримання єдиних вимог до учня всіма вчителями. які працюють у класі, загального порядку, умов і традицій школи.
Хорошої поведінки діти не лише вчаться, а й запозичають її. Добре якщо діти з перших днів перебування у школі засвоюють еталон поведінки: як входити і виходити з класу, як стояти біля дошки, ,як звертатись до вчителя, вітатися і т.д.
Часто за однакових умов в одному класі і в різних учителів різна дисципліна. Це свідчить про те, що багато залежить від рівня професіоналізму, майстерності, комплексу особистісних якостей вчителя.
Щоб грамотно будувати конструктивну взаємодію з порушниками дисципліни, необхідно:

1.Розпізнавати мотиви “поганої” поведінки
2.У відповідності з ними вибрати спосіб щоб негайно втрутитися у ситуацію і припинити прояв недисциплінованості. 
3.Розробити стратегію заходів, яка привела б до поступового зниження кількості подібних вчинків у цього та інших учнів. 


1.ВСТАНОВІТЬ З ВАШИМИ УЧНЯМИ ДОБРОЗИЧЛИВІ ВІДНОСИНИ. ПРОДЕМОНСТРУЙТЕ ВАШ ОСОБИСТИЙ ІНТЕРЕС ДО ЇХ ЖИТТЯ, ПРОБЛЕМ.

2.СВОЇМ ОСОБИСТИМ ПРИКЛАДОМ ВЧІТЬ УЧНІВ ПОВАЖАТИ ЛЮДЕЙ НАДІЛЕНИХ ВЛАДОЮ.
3.БУДЬТЕ ПРИКЛАДОМ САМОДИСЦИПЛІНИ, АДЖЕ УЧНІ ЙОГО ПЕРПЙМАЮТЬ.

4.СПРИЙМАЙТЕ БАТЬКІВ УЧНІВ, ЯК СВОЇХ СОЮЗНИКІВ.




1.ПІКЛУЙТЕСЬ, ЩОБ КЛАС БУВ ОРГАНІЗОВАНИМ ТА ЗГУРТОВАНИМ.
2.ПІДТРИМУЙТЕ НОРМАЛЬНЕ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ В КЛАСІ, КОМФОРТ. ЗАТИШОК.
3.БУДЬТЕ ЗІБРАНІ. ДОТРИМУЙТЕСЬ РЕЖИМНИХ
ВИМОГ(ПРИХОДЬТЕ У КЛАС ЗАВЧАСНО.ЗАВЧАСНО ПЛАНУЙТЕ ТА ГОТУЙТЕ ВСЕ НЕОБХІДНЕ.)
4.ВСТАНОВІТЬ ТА ВИМАГАЙТЕ ВІД УЧНІВ ДОТРИМАННЯ ЕТАЛОНІВ ПОВЕДІНКИ У СТАНДАРТНИХ СИТУАЦІЯХ.
5.ВСІ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ ВЧИТЕЛІ МАЮТЬ ВИМАГАТИ ПЕВНИХ НОРМ ПОВЕДІНКИ НА УРОКАХ. НЕОБОВ”ЯЗКОВІСТЬ ТА ПОБЛАЖЛИВІСТЬ РОЗХОЛОДЖУЄ.
6. ЗАОХОЧУЙТЕ ТА ХВАЛІТЬ ТИХ. ХТО ДОТРИМУЄТЬСЯ ВАШИХ ВИМОГ. БУДЬТЕ ПРИ ЦЬОМУ КОНКРЕТНИМИ.
7.ПОВОДЬТЕ СЕБЕ ТАК, ЩОБ БУЛО ВИДНО, ЩО ВИ КЕРУЄТЕ КЛАСОМ. ПРОЯВЛЯЙТЕ РІШУЧІСТЬ, УМІЙТЕ СПРЯМУВАТИ ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ. ВІДСУТНІСТЬ ЧІТКИХ РОЗПОРЯДЖЕНЬ Є СТИМУЛОМ ДО ПОГАНОЇ ПОВЕДІНКИ.


1. СТАВТЕ КОНКРЕТНУ МЕТУ ПЕРЕД ДІТЬМИ.
2. ПРОВОДЬТЕ ЦІКАВІ УРОКИ. МЕТОДИ І ПРИЙОМИ МАЮТЬ ВІДПОВІДАТИ ВІКОВИМ ОСОБЛИВОСТЯМ ДІТЕЙ. 

3.ВРАХОВУЙТЕ ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ, РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ТА МОЖЛИВОСТІ УЧНІВ.

4.СПРЯМОВУЙТЕ МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА БІЛЬШ ВИСОКИЙ РІВЕНЬ(ВИКОРИСТОВУЙТЕ НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ.ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ).
5.СТВОРЮЙТЕ УМОВИ, ЩОБ , НАВІТЬ “НАЙВАЖЧІ” УЧНІ ПОБУВАЛИ У СИТУАЦІЇ УСПІХУ, ЧИ ВІДЧУЛИ СЕБЕ ЛІДЕРОМ.
6.ДО УЧНІВ ПРОЯВЛЯЙТЕ ВВІЧЛИВІСТЬ ТА ПОВАГУ. АЛЕ І НАПОЛЯГАЙТЕ НА ПОВАЗІ ДО ДОРОСЛИХ.
7.НЕ ПРИНИЖУЙТЕ УЧНІВ. УНИКАЙТЕ ІРОНІЧНИХ ЧИ САРКАСТИЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ.
8.НЕ ДУЖЕ РЕАГУЙТЕ НА НЕЗНАЧНІ ПРОВИНИ, ВМІЙТЕ ПРОЯВИТИ ГУМОР, ЩОБ ЦЕ НЕ ПЕРЕРОСЛО У ВОРОЖНЕЧУ.
8.НЕ ПОГРОЖУЙТЕ МІРАМИ, ЯКІ ВИ НЕ ЗМОЖЕТЕ АБО НЕ ЗБИРАЙТЕСЬ ЗДІЙСНИТИ.
9.Не йдіть на поступки і компроміси заради завоювання власноі популярності.
10.Підтримуйте контакт з дітьми у позаурочний час. Цікавтесь їх самопочуттям.
11. Посилайте батькам не тільки зауваження, але й заохочення.



1. Пам”ятайте: іноді дії вчителя говорять краще ніж слова.
2. Підійдіть до порушника і станьте коло нього.
3. Спробуйте помовчати.
4. Мовчіть доти, поки всі зрозуміють причину і змінять поведінку
5. Встановіть контакт за допомогою суворого погляду.
6. Викликайте учнів зненацька, ЩОБ ВОНИ БУЛИ У СТАНІ ОЧІКУВАННЯ.
7. СПРОБУЙТЕ ЗАПИТАТИ ПОРУШНИКА, ЧИ НЕ ДОПОМОГТИ ЙОМУ В ЧОМУСЬ.
8. ВИЗНАЙТЕ, ЩО СИСТЕМАТИЧНА ПОГАНА ПОВЕДІНКА ЧАСТО Є СИГНАЛОМ, ЩО УЧНЕВІ НЕ ВИСТАЧАЄ УВАГИ І ЛЮБОВІ.
9. БУДЬТЕ ТЕРПЛЯЧІ. ЩОБ ВИРІШИТИ ПРОБЛЕМИ ПОТРІБЕН ЧАС, І ЩОБ НАЛАГОДИТИ ВІДНОСИНИ, ТАКОЖ ПОТРІБЕН ПЕВНИЙ ЧАС.

 

docx
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
3207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку