Поради щодо формування швидкочитання

Про матеріал

Дана пам ятка надасть корисні поради для розвитку швидкочитання молодших школярів. У ній вміщені практичні завдання, ігри. Вони дадуть змогу цікавіше проводити урок, зацікавити учнів, розвинути виразне, свідоме, швидке читання.

Перегляд файлу

Поради щодо формування швидкочитання


  1. Щодня читай по 10 с «Таблиці – чарівниці», «Таблиці складів і звукосполучень» (1 – 5) у помірному і швидкому темпі, помічаючи щоразу олівцем свої досягнення, щоб наступного разу порівняти результати.

  2. Щодня вивчай по 1 скоромовці, читаючи спочатку повільно, потім помірно і швидко. Змінюй силу і тембр голосу (пошепки, тихо, голосно, навпаки).

  3. Вимовляй швидко п’ятискладові звукосполучення: бі ві гі ді жі


Би ви ги ди жи 

По ро со то фо

Се ке ре ме не

Ге де же ке не

Пи ри ши ти фи
 


  1. Ідучи по вулиці «блискавично» намагайся побачити номери припаркованих машин чи проїжджаючого транспорту, вивіски вітрин магазинів, взагалі за всім спостерігай, читай усю рекламу з одного погляду.

  2. Виконуй тренінги «Змістовний ряд» для розвитку пам’яті, уяви.


Пенал, олівець, ручка, книга, зошит – портфель.

Гніздо, пір’їна, яйце, пташеня, шкідники – птах….
 


  1. Читай повторно уривок тексту з переходом у цьому ж темпі на новий матеріал.

  2. Систематично працюй з пошуковою таблицею, поступово зменшуючи час.

  3. Відпрацьовуй читання злиття звуків з нарощенням


Ст. ст. ст. ст

Стл стр ств стн
 


  1. Робота в парах
  • Діти пишуть один одному слова, речення, текст, пропускаючи букви, що позначають голосні звуки. Товариш повинен їх вставити.
  • Діти кодують за допомогою алфавіту слова, а товариш повинен їх відкодувати.
  • Хто більше утворить слів з даного слова.
  • Один учень виконує роль учня – швидко читає текст, а інший виконує роль учителя – слідкує за кількістю прочитаних слів за певний час. Потім діти міняються ролями.
  • Одне і те ж речення діти записують за допомогою кольорових ручок, потім пояснюють один одному свій вибір.
  1.                 
    Пограй у рольову гру «Я – диктор».


Читаючи текст, якомога частіше відривай погляд від написаного, використовуючи впевненість, міміку, артистичність.
 

  1.                 
    Проводь ігри «Слідопит», «День і ніч», «Капкан», «Блискавка», «Кидок - засічка», «Вовк і заєць».

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кушнікова Надія Пилипівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Безлатня Олена Олександрівна
    Оригінально ! Дбре підібраний матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 березня 2018
Переглядів
849
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку