Порівняння чисел. Нерівність. Знаки «», «=» Написання цифр

Про матеріал
Ознайомити учнів зі знаками порівняння; учити порівнювати кількість предметів, читати рівності і нерівності; розвивати допитливість; виховувати старанність.
Перегляд файлу

Математика  1 клас

Тема:  Порівняння чисел. Нерівність. Знаки «<», « >», «=» Написання  цифр.

Мета: ознайомити учнів зі знаками порівняння; учити порівнювати кількість предметів, читати рівності і нерівності; розвивати допитливість; виховувати старанність.

Обладнання: мультимедійний комплект

 

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок!

На уроці не дрімай —

Математику вивчай!

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
  • 12356789 Яке число пропущене? (4)
  • Три веселих крокодильчика граються в хованки. Скільки крокодилів заховалося?
  • Горобець і три синиці

Швидко мчать до годівниці.

Скільки птахів, підкажіть,

Поспішають на обід ?

    ІІІ. ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ

  1. Попрацюємо з підручником. Виконаємо завдання 1 на с. 15. Скільки груш на малюнку ліворуч? А на малюнку праворуч? Яке число менше — 1 чи 2?
  2. Попрацюємо з підручником. Виконаємо завдання 2 на с. 15. Скільки кульок на малюнку ліворуч? А на малюнку праворуч? Яке число більше — 2 чи 1?

Гімнастика  для очей.

    Швидко покліпати очима; заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5.  Повторити 4 -5 разів.

     ІV. РОБОТА В ЗОШИТІ

Виконаємо записи в зошиті.

  • Попрацюємо з підручником. Виконаємо завдання 3 на с. 15. Скільки каченят на кожному малюнку? Запиши ці числа й порівняй.
  • Попрацюємо з підручником. Виконаємо завдання 4 на с. 15. Зайченя розклало моркву й капусту в коморі. Чого більше — морквин чи капустин?
  • Попрацюємо з підручником. Виконаємо завдання 2 на с. 16.

     V. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО

  • Виконати онлайн-завдання.

      VІ.ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 жовтня 2022
Переглядів
631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку