Математика 1 клас
Тема: Порівняння чисел. Нерівність. Знаки «<», « >», «=» Написання цифр.
Мета: ознайомити учнів зі знаками порівняння; учити порівнювати кількість предметів, читати рівності і нерівності; розвивати допитливість; виховувати старанність.
Обладнання: мультимедійний комплект
Хід уроку
-
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Пролунав уже дзвінок,
Починається урок!
На уроці не дрімай —
Математику вивчай!
-
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
-
12356789 Яке число пропущене? (4)
-
Три веселих крокодильчика граються в хованки. Скільки крокодилів заховалося?
-
Горобець і три синиці
Швидко мчать до годівниці.
Скільки птахів, підкажіть,
Поспішають на обід ?
ІІІ. ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ
-
Попрацюємо з підручником. Виконаємо завдання 1 на с. 15. Скільки груш на малюнку ліворуч? А на малюнку праворуч? Яке число менше — 1 чи 2?
-
Попрацюємо з підручником. Виконаємо завдання 2 на с. 15. Скільки кульок на малюнку ліворуч? А на малюнку праворуч? Яке число більше — 2 чи 1?
Гімнастика для очей.
Швидко покліпати очима; заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4 -5 разів.
ІV. РОБОТА В ЗОШИТІ
Виконаємо записи в зошиті.
-
Попрацюємо з підручником. Виконаємо завдання 3 на с. 15. Скільки каченят на кожному малюнку? Запиши ці числа й порівняй.
-
Попрацюємо з підручником. Виконаємо завдання 4 на с. 15. Зайченя розклало моркву й капусту в коморі. Чого більше — морквин чи капустин?
-
Попрацюємо з підручником. Виконаємо завдання 2 на с. 16.
V. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО
-
Виконати онлайн-завдання.
VІ.ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ