Портфоліо Вчитель трудового навчання, інформатики та фізичної культури Шахтарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Про матеріал

Портфоліо досвіду роботи

вчителя трудового навчання, інформатики та фізичної культури

Шахтарської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кокаєва Едуарда Аслановича. Вчитель трудового навчання, інформатики та фізичної культури Шахтарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Портфоліоr

Номер слайду 2

Мета портфоліопрезентувати результати навчально-виховної роботи для оцінки своєї професійної компетентності;1здійснити аналіз, узагальнення та систематизацію педагогічного досвіду;2систематизувати навчальні матеріали і напрацювання для демонстрації адміністрації закладу та атестації.3

Номер слайду 3

Моє педагогічне кредо:"  Учень, не амфора, яку потрібно наповнити знаннями, а факел, який треба запалити! " (Б. Паскаль)Кредо Моє життєве кредо:"Хто не дивиться вперед, залишається позаду".

Номер слайду 4

Моя педагогічна філософія:розвивати, навчати, виховувати одночасно;максимально врахо-вувати індивідуальні здібності учнів;будувати роботу на позитивних емоціях вчителя й учня;всебічно розвивати творчі здібності дітей;формувати свідому, активну особистість та громадянина.

Номер слайду 5

Зміст. Освіта. Самоосвіта. Школа. Кінець. Загальні відомостіПідвищеннякваліфікаціїМетодична діяльність

Номер слайду 6

Загальні відомостіПрізвище, ім’я, по батьковіМісце роботи. Дата народження. Шахтарська ЗОШ І-ІІІ ступенів3 роки21 травня 1990 року. Кокаєв Едуард Асланович. Стаж роботи

Номер слайду 7

Освіта2005-2009 рік навчання в Красноармійському педагогічному училищу r

Номер слайду 8

Освіта

Номер слайду 9

Освіта2009-2012 рік навчання в Слав’янському педагогічному інституті r

Номер слайду 10

Освіта

Номер слайду 11

Курси підвищення кваліфікації

Номер слайду 12

Володіння ІКТКокаєв Едуард Асланович

Номер слайду 13

Самоосвіта. Cучасне інформаційне суспільство ставить перед школою завданняпідготовки випускників, здатних:гнучко адаптуватися у змінних життєвих ситуаціях, самостійно набуваючи необхідних знань; самостійно критично мислити; грамотно працювати з інформацією; бути комунікабельними;самостійно працювати над розвитком особистої моральності, інтелекту,культурного рівня. Для цього необхідні:залучити кожного учня в активний пізнавальний процес, причому не процес пасивного оволодіння знаннями, а активної пізнавальної діяльності кожного учня, застосування на практиці отриманих знань та чіткого усвідомлення де, яким чином і для яких цілей ці знання можуть бути застосовані. це можливість працювати разом, у співробітництві при розв'язанні різноманітних проблем, виявляючи при цьому визначені комунікативні вміння, можливість вільного доступу до необхідної інформації з метою формування особистої незалежної, але аргументованої думки з тієї чи іншої проблеми, можливості її всебічного дослідження. Реалізація даної мети вимагає сучасних засобів навчання , різноманітних методичних та педагогічних систем та рішень. Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках інформатики через ігрові ситуаціїr

Номер слайду 14

Виходячи з того, що головна мета методичної работи- це безперервне вдосконалення кваліфікації вчителя, безперервне сприяння його ерудиції і компетентності в області навчального предмету і методики його викладання, розглянемо основні завдання цієї роботи: — підвищення професійного і культурного рівня вчителя; — стимулювання його службової і суспільної активності; — оновлення і вдосконалення знань в області дисципліни, що викладається; — вдосконалення педагогічної і методичної майстерності на основі ідей педагогів-новаторів і творчо працюючих викладачів; — вдосконалення діяльності по організації і сприянню творчої, активної, самостійної роботи учнів як на заняттях, так і в позаурочний час (у спортивній, дослідницькій і інших видах діяльності): — формування вмінь і навиків аналізу освітнього процесу в цілому і самоаналізу своєї учбово-виховної діяльності зокрема;Всі ці завдання вирішуються не за один рік, і є основними напрямами методичної роботи на декілька років. Вчитель знаходиться в постійному розвитку і усе своє трудове життя є дослідником. Особливо великий вплив на формування вчительського професіоналізму надає науково-методична діяльність. Ця діяльність передбачає:• постійне ознайомлення з сучасними науковими дослідженнями вчених в області викладання різних дисциплін;• вивчення прогресивного досвіду колег по організації різних форм уроків;• ознайомлення з новими програмами і концепціями навчання, їх оцінка;• вивчення нормативних документів керівних органів народної освіти;• вивчення психолого-педагогічної літератури по питаннях навчання і виховання учнів;• вивчення передового досвіду роботи колег в школі, районі, місті, регіоні;• вивчення і введення комп'ютерних технологій. Самоосвіта. Сільський вчитель знаходиться в умовах, коли реалізація його освітньої функції здійснюється в основному через самоосвіту.r

Номер слайду 15

Самоосвіта. Суспільство завжди мало, і буде пред'являти до вчителя найвищі вимоги. Для того, щоб навчати інших, потрібно знати більше, ніж всі інші. Учитель повинен знати не тільки свій предмет, і володіти методикою викладання, але і мати знання в довколишніх наукових областях, різних сферах суспільного життя, орієнтуватися в сучасній політиці, економіці та ін. Учитель повинен вчитися всьому постійно, тому що в особах його учнів перед ним кожен рік змінюються тимчасові етапи, поглиблюються і навіть змінюються уявлення про навколишній світ. Здатність до самоосвіти не формується у педагога разом з дипломом педагогічного Інституту. Ця здатність визначається психологічними і інтелектуальними показниками кожного окремого вчителя, але не меншою мірою ця здатність виробляється в процесі роботи з джерелами інформації, аналізу і самоаналізу, моніторингу своєї діяльності. Цілі:1. Підвищення професійної підготовленості і як наслідок, підвищення ефективності навчання фізичної культури. Завдання:- планувати навчально-виховний процес з фізичного виховання, фізкультурно-оздоровчу та спортивну роботу з урахуванням конкретних умов даного закладу;- творчо застосовувати професійно-педагогічні знання у вирішенні конкретних навчальних і виховних завдань з урахуванням вікових, індивідуальних, соціально-психологічних особливостей учнів;- формувати інтерес студентів до занять фізичною культурою;- організувати навчально-виховну роботу з учнями на рівні сучасних психолого-педагогічних, медико-біологічних, дидактичних та методичних вимог;- обирати і творчо застосовувати методи, засоби та організаційні форми навчальної, виховної, фізкультурно-оздоровчої та інших видів діяльності учнів у відповідності з вирішуваних завдань;- формувати знання, вміння та навички, необхідні учням для самостійного використання коштів фізичної культури в процесі свого самовдосконалення.- встановлювати педагогічно доцільні взаємини з учнями, викладачами, адміністрацією навчального закладу;- враховувати і оцінювати результати роботи з метою визначення нових завдань;- аргументувати соціальну і особистісну значимість обраного виду діяльності. Самоосвіта вчителя фізичної культури є необхідна умова професійної діяльності педагога r

Номер слайду 16

Самоосвіта123 Форми роботи45 Комбіновані та творчі завдання. Лото. Рольова гра. Мозаїка. Бліц-опитування

Номер слайду 17

Науково-методична діяльність. Основна задача моєї педагогічної діяльності - виховати функціонально грамотну особистість, готову жити, вчитися і працювати в сучасному інформаційному суспільстві, яка вміє адаптуватися в будь-яких умовах, виявити і розвинути дітей, чия подальша професійна діяльність може бути пов'язана з інформатикою та комп'ютерними технологіями. Провідна педагогічна ідея – створення оптимальних умов для розвитку творчого мислення, високого рівня самостійної інтелектуальної діяльності, формування навчально-інформаційних, інтелектуальних та спеціальних умінь - основи розвитку креативних здібностей. Актуальність звернення до даної проблеми диктується потребами практики, оскільки школа повинна  випускати людей, здатних самостійно здобувати нові знання та застосовувати їх в умовах сучасної дійсності.

Номер слайду 18

Школа. Працюю в Шахтарській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів з 2009 року

Номер слайду 19

Проблема, над якою я працюю«Використання іноваційних технологій на уроках»

Номер слайду 20

Класи в яких я викладаю. Your TextІнформатика. Фіз.вихованняІнформатика. Фіз.вихованняІнформатика. Фіз.виховання2010-20112011-20122012-2013 Класи8, 9, 10 Класи7, 8, 9, 10, 11 Класи8, 9, 10,11 Труд.нав. Труд.нав. Труд.нав. Зах. Вітчизни. Зах. Вітчизни. Зах. Вітчизни

Номер слайду 21

Моє перше класне керівництво8 клас 2012-2013 рік

Номер слайду 22

Позакласні заходи«Увага, діти на дорозі !»

Номер слайду 23

Позакласні заходи«Правила дорожнього руху»молодші класи

Номер слайду 24

Позакласні заходи«Як 8 клас кавуни збирали»

Номер слайду 25

Позакласні заходи«Шкільний суботник»

Номер слайду 26

Відкритий урок«У вирі інформаційних технологій»

Номер слайду 27

85560вул. Спортивна, буд. 1село Шахтарське. Великоновосілківський р-н. Донецька обл.телефон 0950808804 Дякую за увагуr

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
13 квітня 2018
Переглядів
1808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку