Позакласна робота (Виховний захід)

Про матеріал

Мета західу закріпити знання з інформатики учасників по темам: «Текстовий редактор», «Графічний редактор»; сформувати вміння працювати з текстовим та графічними редакторами; розвинути творчі здібності учасників; виховати вміння працювати в команді, почуття відповідальності, дисциплінованості.

Перегляд файлу

Містер Інформатика

Мета: закріпити знання з інформатики учасників по темам: «Текстовий редактор», «Графічний редактор»; сформувати вміння працювати з текстовим та графічними редакторами; розвинути творчі здібності учасників; виховати вміння працювати в команді, почуття відповідальності, дисциплінованості.

Слово вчителя: Доброго дня всім! Радий вітати вас на нашому конкурсі «Містер Інформатика». Це захід розуму, кмітливості, сучасності, вміння, винахідливості. Сьогодні ми станемо свідками змагання найсильніших, найрозумніших, найсміливіших, найтехнічніших, найгалантніших джентльменів. І я думаю, що епітетів зі словом най… про них можна сказати ще більше. Знання з інформатики, і не тільки, допоможуть нашим гравцям розв’язати запропоновані завдання.

На вас чекають 3 тури: відбірковий, півфінал та фінал. У грі беруть участь 8 хлопців, які всі виконують завдання відбіркового туру. У півфінал вийде 4 учасники, а у фіналі змагатимуться двоє.

 

Знайомтесь!!!

 

Журі:_______________________

Учасники:____________________

 

Відбірковий тур

Перший тур

Завдання:

  1. Розмістіть назви обчислювальних приладів за часом їх винайдення.

А) Персональний комп’ютер;

Б) абак;

В) арифмометр;

Г) логарифмічна лінійка.

Відповідь. Б,В,Г,А.

 

  1. Перерахуйте прізвища вчених у хронологічному порядку.

А) Лебедєв;

Б) Ньютон;

В) Піфагор;

Г) Гейтс.

Відповідь. В,Б,А,Г.

 

  1. Розмістіть принтери за якістю друку – від гіршої до кращої.

А) Струменевий;

Б) матричний;

В) лазерний.

Відповідь. Б,А,В.

 

  1. Розташуйте пристрої для запам’ятовування за їх ємністю від найменшої до найбільшої.

А) CD-ROM;

Б) Floppy-диск;

В) Вінчестер.

Відповідь. Б,А,В.

 

 

Конкурс орієнтування

 

Завдання: заповніть картки розміщення клавіш на клавіатурі.

 


  1. Esc.
  1. Caps Lock.
  1. Ctrl.
  1. Delete.
  1. Numb Lock.
  1. Tab.
  1. Shift.
  1. Backspace.
  1. F12.
  1. Alt.

C:\Users\Назік\Desktop\1111.jpg

 

 

 

 

 

 

Півфінал

Конкурс «Далі» (по 10 запитань кожному учаснику)

 

1-й учасник

  1. Найменша одиниця вимірювання інформації. (Біт)
  2. Без якої «тваринки» не може обійтися користувач комп’ютера? (Мишка)
  3. Як називається «указка» на екрані монітора? (Курсор)
  4. Де була створена перша ЕОМ? (Америка)
  5. Без чого не можуть працювати пристрої ПК? (Драйвер)
  6. Мінімальна адресна одиниця диска. (Кластер)
  7. Куди «викидають» непотрібні програми, файли, папки? (У кошик)
  8. Користувач, який намагається отримати незаконний доступ до інформації, називається? (Хакер)
  9. Яка ємність дискети? (1,44 Мбайт)
  10. Програма для створення презентацій. (Microsoft PowerPoint)

 

2-й учасник

  1. Програма, яку використовують для перекладу програм користувача в машинний код. (Транслятор)
  2. Що таке  пойменована область пам’яті для збереження програм і даних? (Файл)
  3. Яку ємність має диск DVD?
  4. Яка різниця між дисками CD-R та CD-RW?
  5. Що таке форматування?
  6. Які ви знаєте види вікон?
  7. Які об’єкти знаходяться на Робочому столі Windows?
  8. Який значок призначений для відображення всіх дисків комп’ютера?
  9. Який значок відображує документи, створені користувачем на комп’ютері?
  10. Як очистити Корзину?

 

3-й учасник

1.Для чого призначені файли?

2.Якого кольору на екрану зображуються папки?

3.Як створити нову папку?

4.Як упорядкувати файли в папці за ім’ям?

5.Куди відправиться папка після видалення?

6.Призначення клавіші Shift?

7.Скільки клавіш має клавіатура?

8.Як за стандартом називається розкладка клавіатури?

9.Яка клавіша стирає символ зліва від курсору?

10.Призначення клавіші Caps Lock.

 

4-й  учасник

1.Найменша одиниця вимірювання інформації.

2.Наука, що вивчає властивості інформації, закономірності її пошуку, збереження, розповсюдження.

3.Процес розмічання диску на сектори та доріжки.

4.Відомості, представлені у різному вигляді.

5.Мінімальна кількість інформації, яку можна записати на пристрій для збереження інформації.

6.Мінімальний елемент зображення, що формується на екрані.

7.Фонова область екрану, на якій розміщені об’єкти.

8.Пристрій для виведення зображення на екран.

9.Пристрій для виведення текстової та графічної інформації на друк.

10.Програми, що розширюють можливості операційної системи, дозволяючи приєднувати до ПК додаткові пристрої.

 

Фінал

Конкурс "Мій коник ".

Учні заздалегідь готують номер, який вони обрали за попереднім жеребкуванням:

1. Оповідання чи казка про інформатику.

2. Газета з інформатики.

3. Виріб на комп’ютерну тематику.

4. Вірш про інформатику (не менше 5 куплетів, оформлений).

5. Електронна презентація.

Оцінювання конкурсу: від 5 до 10 балів.

Ну, що ж, учасники продемонстрували нам свої «коники», і ми хочемо почути оцінки журі. Слово журі. А поки вельмишановне журі підраховує остаточні результати, ми визначимо найерудованіших вболівальників та найактивніших. Ось і скінчилися випробування для наших учасників. Цікаво, а хто ж у цьому році отримає почесне звання «Міс та Містер Інформатики 2018». Хто з учнів 10-х класів найерудованіший? Увага, оголошуються результати конкурсу «Міс та Містер Інформатики 2018».

Слово надається журі. Дівчата та хлопці нагороджуються стрічками за номінаціями, призами. Ну що ж, наш конкурс скінчився. Дякуємо дівчатам та хлопцям за участь, а вболівальникам – за підтримку. До нових зустрічей.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 квітня 2018
Переглядів
628
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку