Портфоліо вчителя біології Ковальчук А.І.

Про матеріал
Представляю "Портфоліо вчителя біології" , що вміщує досвіт роботи, проблему над якою працюю, завдання та план самоосвіти, критерії самоаналізу уроку, результативність роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ковальчук Альона Іванівна Вчитель біології вищої категорії Звання “Старший вчитель”

Номер слайду 2

Основне завдання самоосвіти – поглиблення знань, підвищення науково - теоретичного рівня з біології, педагогіки, психології, всебічного ознайомлення із змістом і методикою викладання біології.     Моє завдання: Продовжувати працювати над удосконаленням форм, методів, прийомів навчання згідно вимог сучасності над залученням учнів до самостійної роботи при вивченні біології.

Номер слайду 3

План моєї самоосвіти Моє кредо Моя методична карта Моя діагностика Методична проблема Індивідуальний творчий план Мій відкритий урок Самоаналіз уроку З досвіду роботи

Номер слайду 4

Життєве кредо Якщо працювати 24 години на добу та 7 днів на тиждень, удача приходить до мене сама. “ Життя прекрасне двома речами: можливістю вивчати біологію й можливістю викладати її ”

Номер слайду 5

Педагогічне кредо Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Номер слайду 6

Творче кредо Ідеал в самому тобі. Перешкоди до його досягнення, знову – таки в тобі. Твій стан – це той матеріал, із якого ти маєш створити цей ідеал.

Номер слайду 7

Мудрість “ Якщо ви вдало оберете працю і вкладете в неї свою душу, то щастя вас відшукає ” К. Д. Ушинський

Номер слайду 8

Проблема, над якою працює вчитель «Використання інноваційних технологій навчання у методиці викладання біології»

Номер слайду 9

Індивідуальний творчий план Підвищення фахового рівня Науково-методична робота з предмета. Інноваційні технології. Позакласна робота з предмета. Вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду. Підвищення психолого-педагогічного рівня.

Номер слайду 10

Індивідуальний творчий план Самоосвітня робота з питань: * підвищення професійного рівня; * підвищення рівня знань з педагогіки; * підвищення рівня знань з психології; * підвищення загальнокультурного рівня; робота з інструктивно-нормативними документами; * постійно працювати з словником термінів . Вивчити сучасну літературу по темі самоосвіти: - ознайомитися с інноваційними методами викладання біології учителями шкіл району та області;. - підвищити інтерес учнів до інформаційних, розвивати творчі здібності, логічне мислення; - забезпечити сучасними інноваційними технологіями для активізації самоперевірки і самоаналізу учнів ; - створити умови для развитку самостійної діяльності учнів в процесі навчання біології. -

Номер слайду 11

Незвичайні творчі вправи до уроків біології Пошук нових способів розв'язування задач з біології Біологічні диктанти Пошук цікавих біологічних загадок Організація творчих виставок учнів Конкурс біологічних казок Написання біологічних творів Самостійне вивчення нового матеріалу Залік за домашнім завданням

Номер слайду 12

Моя методична карта Прізвище, ім'я по батькові Ковальчук Альона Іванівна Рік народження: 1976 Освіта: вища Посада: вчитель біології В яких класах викладаю : 5 -11класи Педагогічний стаж: 26 років Атестація: 2018 р. Нагороди і заохочення: Грамоти відділу освіти, Грамоти обласного управління освіти. Час і місце проходження курсової перепідготовки: березень 2022р. при ООІУВ

Номер слайду 13

Діагностична карта Основні напрямки діяльності, які заслуговують на увагу Науковий рівень викладання  Вміння планувати урок на основі психологічних особливостей класу Оптимальний вибір типу і структури уроку Особистісно зорінтоване навчання Гуманізація стосунків з дітьми Розвиток творчих здібностей учнів Високий ступінь впливу вчителя на учнів Нестандартна форма уроку Використання принципів нових технологій

Номер слайду 14

Критерії самоаналізу уроку Тип і вид уроку, зв'язок його з попередніми. Які головні завдання уроку, як вони враховані під час реалізації мети уроку? Чи раціонально використано час уроку? Чи раціональна структура уроку для реалізації головних завдань, досягнення мети? Чи обовязкова мотивація уроку? Які методи навчання використано для вивчення нового матеріалу? Як здійснюється контакт із класом, окремими учнями? Ефективність організації самостійної роботи. Чи використано індивідуальний і груповий підхід до навчання? Як організовано контроль і самоконтроль за активністю знань? Чи забезпечено цілеспрямованість, оптимальну розумову діяльність учнів? Запобігання розумовому перевантаженню учнів та його подолання. Дотримання правил педагогічного такту, загальноприйнятої етики, норм взаємин учителя та учня. Елементи, етапи, форми, методи, які були найвдалішими. Що із запланованого не вдалося? Чому? Чи цікавив урок учнів?

Номер слайду 15

Проведено відкриті уроки: у 2017 /2018 н.р.,2020/2021 н. р. 6 клас «Будова квітки» 8 клас “Будова серця” 811 група “Суд над ВІРУСАМИ”

Номер слайду 16

Участь у роботі методичного об’єднання Підготувала доповіді: Інтерактивне навчання Розв'язування біологічних задач Презентації: Обдаровані учні Метод проектів

Номер слайду 17

Результативність участі у ЗНО З 16 учнів, які складали ЗНО з біології 2021 рік: 173 – 183 б. – 2 учні. 162 -172,5 – 5 учнів. 150 – 161,5 – 6 учнів. 136 – 150 – 3 учні.

Номер слайду 18

Проведено тиждень біології Позакласні заходи на тему: “ Молодь обирає здоровий спосіб життя ”

Номер слайду 19

Брала участь у проведенні методичних тижнів «Причини неуспішності й організація роботи вчителя з учнями, що мають низьку мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності» « Педагогічна майстерність вчителя - похідна професіоналізму» «Впровадження інноваційних технологій у навчально – виховний процес»

Номер слайду 20

2019-2022 роки, курси підвищення кваліфікації вчителів На основі свого педагогічного досвіду підготувала і захистила творчу роботу на тему: “ Шляхи реалізації дидактичних матеріалів на уроках біології ” Підвищення кваліфікації

Номер слайду 21

Участь в конкурсі “ Колосок ” 2018 р. 2020р. відмінний результат - 46% відмінний результат - 34% добрий результат – 32% добрий результат – 42% прийняли участь – 22% прийняли участь – 24% 2021р. відмінний результат - 38% добрий результат – 44% прийняли участь – 18%

Номер слайду 22

Пізнавальна самостійність і творчі здібності - складова частина в моделі успішного учня. А знання для такого учня – не просто інформаційний багаж, а внутрішній фактор самоактивності, власного саморозвитку, вершина піраміди, на якій стоїть особистість.

Номер слайду 23

В житті у кожної людини є вибір, Богом дана мить: Сльозинку у очах дитини На світло радості змінить. Коли ми разом – ми могутні: Талант, любов, відкритий світ. Даруймо дітям це майбутнє! Вони – нашої країни цвіт!

ppt
Додано
13 жовтня 2022
Переглядів
4394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку