Загальні відомості про вчителя Освіта: повна вища 1. ВДУ ім. Лесі Українки - “Початкове навчання”2. Факультет післядипломної освіти – спеціаліст з інформатики , викладач Місце роботи: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Старий Чорторийськ. Посада: вчитель інформатики. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії Очно – дистанційні курси: 05.09-03,12.2019 Стаж роботи: 18 років
Мета моєї педагогічної діяльності розвиток творчих здібностей учнів, умінь самостійно здобувати знання впродовж усього життя і застосовувати їх на практиці, використовувати знання та навички в незвичайних ситуаціях; розвиток мислення учнів, виховання інформаційної та комунікативної культури школярів, формування особистості, здатної адаптуватися до сучасних умов. На уроках і в позаурочній діяльності створювати сприятливі умови для розвитку і самореалізації особистості як патріота України.
Я хочу зрозуміти кожну дитину, зіставляю свій досвід з її можливостями і наполегливо намагаюсь розвивати пізнавальні інтереси і творчі здібності дитини для того, щоб дитина оволоділа найвищим мистецтвом –мистецтвом життєтворчості, талантом змінювати своє життя та своєї країни на краще. Обґрунтування актуальності теми. Проблема творчості вчителя та учнів виступає пріоритетом не лише вітчизняної педагогіки, це і світова проблема. Вона настільки актуальна, що нині є проблемою століття. У прийнятому 5 вересня 2017 року Верховною Радою України Законі «Про освіту» йдеться: «Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних і творчих здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей…» Я хочу зрозуміти кожну дитину, зіставляю свій досвід з її можливостями і наполегливо намагаюсь розвивати пізнавальні інтереси і творчі здібності дитини для того, щоб дитина оволоділа найвищим мистецтвом –мистецтвом життєтворчості, талантом змінювати своє життя та своєї країни на краще.
Ідея досвіду базується на положеннях праць. В. О. Сухомлинський: «Творче натхнення – людська потреба, в якій особистість знаходить щастя». Ш. О. Амонашвілі: «Гуманна педагогіка – це та, котра здатна залучити дітей до процесу творення самих себе». В. І. Андрєєв: «Творчість – це стан гармонії душі і любові до того, що робиш з особливим ентузіазмом».
Що таке творчість?ТВОРЧІСТЬ- ЦЕзв’язок інтуїтивного і логічногозасіб самовираження, саморегуляції людинивідчуття натхнення, бажання творити, дивувати і пізнаватидіяльність, яка породжує щось нове, неповторне, оригінальнезасіб власного духовного розвитку особистості діалектична єдність усталеного і нового
Принципи моєї роботи: гуманістична спрямованість у навчанні та вихованні;пошуки нових нестандартних форм та методів навчання, які допомагають учням активно засвоювати матеріал;диференційований підхід до учнів, виявлення та підтримка обдарованих;стимулювання навчальної діяльності (заохочення, створення ситуацій успіху, спонукання до активної праці);впровадження інноваційних технологій у навчання та виховання учнів.
«Головним у навчанні та вихованні повинно бути не напихування учнів знаннями, а розвиток розуму, творчої ініціативи, самостійності, формування характеру нової високоморальної людини»Тому мій урок має: бути актуальним і цікавим. На уроці повинна панувати атмосфера довіри і підтримки «Учитель + учень = партнери»; сприяти самореалізації школярів, вираженню їхніх ідей, думок, розвитку творчих здібностей; розвивати бажання вчитися, пізнавати нове та отримувати від цього насолоду; забезпечувати розвиток якостей учнів, які відповідають вимогам сучасного суспільства
Використання інноваційних технологій у освітньому процесіТехнології проектної діяльності Ігрові технології Технології особистісно-орієнтованого, диференційованого навчанняІнтерактивні технології (робота в групах, в парах, «мозковий штурм», , рольові й ділові ігри, кросворди, ребуси, «асоціативний кущ», «відкритий мікрофон», групова дискусія, навчання у співробітництві)Технології проблемного навчання. Технології розвитку критичного мислення. Мультимедійні технології
День БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУПід час проведення Деня безпечного Інтернету була проведена бесіда “Безпечний Інтернет та соціальні мережі” з учнями старших класів, для молодших бесіда і відеоролик “Казка про золоті правила безпечногоі інтернету” і “10 правил безпечного інтернету” для середньої ланки
Результатом моєї педагогічної діяльності є успішність і зростаючий відсоток якості знань учнів. Учні посідають призові місця у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад інтернет олімпіадах, вміло створюють мультимедійні презентації, проекти, беруть активну участь у шкільних заходах з предмета. РЕЗУЛЬТАТИ МОЄЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІУчасть у районному конкурсі “В об’єктиві натураліста”, робота Речуна Олександра
Досягненння моїх учнів Навчальний рік. Назва заходу. Прізвище учня Клас. Місце2014-2015ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій Кузьмич Іванна. Шостак Андрій1011ІІІІІ2015-2016ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій Кузьмич Іванна11ІІІ2018-2019ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій Сахнюк Анастасія9ІІІ2019-2020ІІ Всеукраїнський етап олімпіади з інформаційних технологій. Джус Михайло11ІІІ