Закінчила у 2013 році
Запорізький педагогічний коледж СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: ПОЧАТКОВА ОСВІТА
Педагогічне кредо Життєве кредо
"Нинішній урок - "Все можливо, на
демократичний, який неможливе просто
проводиться не для потрібно більше часу!" учнів, а з учнями." зі скарбниці мудрості
І. Підласий
Науково-методична проблема, над якою працюю:
«Розвиток пізнавальності активності учнів на уроках у початкових класах
НУШ»
Наукові та практичні дослідження з теми:
Проблемами пізнавальної діяльності учнів займалися в свій час основоположни педагогіки Антон Макаренко, Констянтин Ушинський, Ян Коменський, В.
Сухомлинського, Ж.Ж. Руссо та ін.
Актуальність теми:
Проблема розвитку пізнавальної активності молодших школярів набуває все більшої актуальності. Адже, навчання
– провідний вид діяльності школярів, в процесі якого вирішуються головні завдання, поставлені перед школою:
підготувати підростаюче покоління до життя, до
активної участі у науково-технічному і соціальному процесі. Загальновідомо, що ефективне навчання
знаходиться в прямій залежності від рівня розвитку пізнавальної активності учнів.
Методичні прийоми, форми роботи та засоби для формування
пізнавальної активності учнів
Успіхи учнів
Успіхи учнів