Кондратенко Світлана Павлівна. Вчитель початкових класів Голубівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Категорія:молодший спеціаліст. Стаж роботи: 13 років. Така дісталась вже нам робота Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Н. П. Уткіна
Номер слайду 4
Життєве кредо: Педагогічне кредо: Мій життєвий принцип: Мети досягає той, хто її прагне. «Хай буде вчитель Дзеркалом добрих звичаїв: і чого навчає або навчати збирається , те саме ,як на зразкові , хай показує на самому собі.» Ніколи не зупиняюсь на досягнутому.
Номер слайду 5
Моя педагогічна філософія Розвивати, навчати і виховувати особистість одночасно. Створення здорового мікроклімату в дитячому колективі, формування позитивних емоцій, взаємин їх регулювання та корекція. Створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів. Сприяти самореалізації особистості та всебічному розвитку. Враховувати індивідуальні, вікові та психологічні особливості учнів. Вивчати, шукати, думати,співпрацювати,братися за діло та адаптуватися
Номер слайду 6
Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!Голубівська загалбноосвітня школа І-ІІ ступенів
Номер слайду 7
МЕТОДИЧНАСКРИНЬКАРозділ Іі
Номер слайду 8
Розвиток творчої компетентності молодших школярів. Проблемна тема вчителя
Номер слайду 9
Принципи роботи індивідуальний систематичність, різноманіття характер регулярність форм, методів науковість наочність доступність усебічність об’єктивність диференційований підхід гласність єдність вимог наступність,«Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам’ятаю. Якщо я чую, бачу, обговорюю, й роблю, - Я здобуваю знання і навички. Якщо я передаю знання і досвід іншим,Я стаю майстром.»
Номер слайду 10
Впроваджувати інноваційні методинавчання і виховання. Створити умови для всебічногорозвитку дитини. Розвивати творчі здібностіучнів. Сприяти самоактуалізаціїтворчого потенціалуучня. Здійснювати диференційненавчання. Приділяти увагусамоосвіті вчителя і учня. Напрямки роботи
Номер слайду 11
Правила педагогічної майстерності«Ніколи не зупинятися на досягнутому»займатися самоосвітою «Вчити і вчитися самій»ділитися з дітьми своїм досвідом намагатися бути прикладом для дітей у всьомувідповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти. Майстерність вчителягармонія,свідома поведінка,уміння спрямувати активність особистості на її розвиток,передбачений і точний розрахунок,найкраще досягнення результату.
Номер слайду 12
Мій кабінет
Номер слайду 13
ВИХОВНАРОБОТАРозділ ІІІ style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 14
Основні напрямки виховної роботи. Взаємо-розуміння. Творчій підхід. Патріотизм. Толерантність. РозвитокособистостіФормуванняучнівськогоколективу. Співпрацявчитель-батьки
Номер слайду 15
Конкурс виробів з природних матеріалів
Номер слайду 16
Посвята в першокласникиstyle.colorfillcolorfill.type
Пізнати і навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини. Завданням для мене є зробити процес навчання та виховання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору. АЛЕ НАЙВАЖЛИВІШИМ Є ЛЮБОВ ДО ДИТИНИ!
Номер слайду 22
ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄРозділ ІV
Номер слайду 23
Плани на майбутнєСприяти участі дітей у всеукраїнських, районних та шкільних конкурсах, олімпіадах. Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості. Надсилати методичні наробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань. Створити власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати свою відеотеку матеріалів уроків, шкільних та позашкільних заходів, семінарів. Приймати участь у професійних конкурсах.style.colorfillcolorfill.type