Портфоліо вчителя початкових класів В’язенського навчально-виховного комплексу:загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Путивльської районної ради Сумської області Костюченко Ірини Григорівни . Проблемна тема вчителя : "Розвиток пізнавальної самостійності на уроках математики в початковій школі"
Дата народження 19.09.1964р. Закінчила Глухівський державний педагогічний інститут ім. С. М. Сергєєва-Ценського в 1991р. Спеціальність «Педагогіка і методика початкового навчання»Фах Вчитель початкових класів. Педагогічний стаж 29 років. Кваліфікаційна категорія 1 категорія. Курсова перепідготовка 2014 р. серія НВВ N 025046
Життєве кредо: Педагогічне кредо: Мій життєвий принцип: Мети досягає той, хто її прагне. «Хай буде вчитель Дзеркалом добрих звичаїв: і чого навчає або навчати збирається , те саме ,як на зразкові , хай показує на самому собі.» Ніколи не зупиняюсь на досягнутому. «Относись к людям так, как бы ты хотел, чтобы они относились к тебе»
Моя педагогічна філософія Розвивати, навчати і виховувати особистість одночасно. Створення здорового мікроклімату в дитячому колективі, формування позитивних емоцій, взаємин їх регулювання та корекція. Створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів. Сприяти самореалізації особистості та всебічному розвитку. Враховувати індивідуальні, вікові та психологічні особливості учнів. Вивчати, шукати, думати,співпрацювати,братися за діло та адаптуватися
Принципи роботи індивідуальний систематичність, різноманіття характер регулярність форм, методів науковість наочність доступність усебічність об’єктивність диференційований підхід гласність єдність вимог наступність,«Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам’ятаю. Якщо я чую, бачу, обговорюю, й роблю, - Я здобуваю знання і навички. Якщо я передаю знання і досвід іншим,Я стаю майстром.»
Правила педагогічної майстерності«Ніколи не зупинятися на досягнутому»Займатися самоосвітою «Вчити і вчитися самій»Ділитися з дітьми своїм досвідом Намагатися бути прикладом для дітей у всьому. Відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти. Майстерність вчителягармонія,свідома поведінка,уміння спрямувати активність особистості на її розвиток,передбачений і точний розрахунок,найкраще досягнення результату.
Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту,особливий зв'язок між інтелектуальним життям особистості і прояви її сил в активній діяльності. В. Сухомлинський. Шляхи формування творчої компетентності учніввміння бачити та сформулювати проблемувміння знаходити нові рішеннявміння діяти в нестандартних ситуаціяхактивізація творчих здібностей учнівреалізація творчого потенціалу учнів Діяльність вчителя направлена на стимулювання творчості учнів, використання інтерактивних методів, проведення нестандартних уроків, організування дослідницької роботи учнів. Діяльність учнів полягає в тому, щоб він умів бачити проблеми, шукати шляхи їх подолання, генерувати ідеї, спланувати та організувати свою діяльність тощо.
Плани на майбутнєСприяти участі дітей у всеукраїнських, міських та шкільних конкурсах, олімпіадах. Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості. Надсилати методичні наробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань. Створити власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати свою відеотеку матеріалів уроків, шкільних та позашкільних заходів, семінарів. Приймати участь у професійних конкурсах. Підвищити професійний категорію - атестуватисяstyle.colorfillcolorfill.type