Портфоліо вчителя трудового навчання та технологій

Про матеріал
Портфоліо для вчителів трудового навчання та технологій. Містить відомості про вчителя, життєве кредо, педагогічні принципи, педагогічну філософію вчителя. Проблему над якою працює вчитель.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо вчителя трудового навчання та технологій. Опорного закладу «Світлівська ЗОШI-III ступенів» Каптєлової Олени Григорівни

Номер слайду 2

Портфоліо вчителя - це…Вашефото

Номер слайду 3

Дата народження5 червня1980р. Повна вища,Донбаський державний педагогічний університет(2008 –2011 рр.)Посада. Вчитель трудового навчання та технологій, географії, ОТМКваліфікаційна категоріяспеціаліст ІІ категорії Стаж роботи в даному навчальному закладі: 5 роки. Загальний педагогічний стаж: 12 років. Відомості про себе. Місце роботи: Освіта: Опорний заклад «Світлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,Добропільської міської ради

Номер слайду 4

Відомості про себе. Фото диплому (зворотня сторона)В 2011 році закінчила Донбаський державний педагогічний університет. Фото Вашого диплому

Номер слайду 5

Відомості про себе. Виконалавипускну роботу на тему:«Сучасний ком-петентнісний урок »Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Фото свідоцтва про підвищення кваліфікації2018 рік. Свідоцтво №СПК №02135804/0959-18 від 14.04.2018

Номер слайду 6

Життєве кредо. Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення – запорука життєвого успіху

Номер слайду 7

Педагогічне кредо. Педагогу повинні бути притаманні якості, близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії

Номер слайду 8

Мої педагогічні принципи

Номер слайду 9

Моя педагогічнафілософія

Номер слайду 10

Проблема, над якою працюю: Розвиток творчих здібностей учнів засобами інноваційних технологій

Номер слайду 11

Система роботи над темою:

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Фотоrrrrr

Номер слайду 15

Походить від слова «interact», де…Inter – взаємний. Act – діяти.Інтерактивний – здатний до взаємодії і активності, діалогу.Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації навчальної діяльності, яка має конкретну,передбачувану мету: створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність і інтелектуальну спроможність.Інтерактивні технології– це…

Номер слайду 16

- Робота в парах;- Ротаційні трійки;- Робота в малих групах («Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Коло ідей», «Спільний проект»);- чотири всі разом;-Акваріум Інтерактивні технології кооперативного навчання:- Обговорення проблеми в загальному колі;- Мікрофон;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мозковий штурм;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми.- метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Дебати.- Гра як інтерактив- ний метод навчання;- симуляції;- спрощене судовеслухання;- розігрування ситуацій за ролямиІнтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:Інтерактивні технології колективно - групового навчання: Інтерактивні технології ситуативного моделювання: Класифікація інтерактивних методів навчання:

Номер слайду 17

Технологія проектного навчання. Проект – це п'ять «П»

Номер слайду 18

Робота над проектом:

Номер слайду 19

Що являє собою метод навчальних проектів?проявити себе, спробувати свої сили, використати свої знаннянаправляти знання і вміння на вирішення проблеми, коли результат носить практичний характерпринести користь, показати досягнутий результат. Це діяльність, яка дозволяє:

Номер слайду 20

Метод проектів містить у собі сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних, творчих за самою своєю сутністю підходів, сприяє творчому розвитку учнів, використанню ними певних навчально-пізнавальних прийомів, які в результаті самостійних дій дозволяють вирішувати ту чи іншу проблему. Крім того, метод проектів передбачає обов'язкову презентацію результатів. Уміння використовувати метод проектів — це показник високої кваліфікації, прогресивності професійної діяльності учителя, спрямованості на творчий розвиток учнів. Особливого значення при цьому набуває уміння організувати спільну діяльність з учнями.

Номер слайду 21

Інформаційно – комп'ютерні технологіїУрізноманітнення наочності уроків трудового навчання (використання ілюстративного матеріалу, схем, статистичних даних). Моделювання процесів, що вивчаються (інтерактивні плакати, відео фрагменти; презентації; майстер-класи; ТВ – програми). Пошук інформації з різноманітних джерел (використання мультимедійних енциклопедій, електронних підручників). Забезпечення зворотного зв’язку, контроль та перевірку засвоєння навчального матеріалу. Пошук необхідних ресурсів для занять (Інтернет тощо). Забезпечення міжпредметних зв’язків під час викладання.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Технології розвитку критичного мислення. Що дають учневі навички критичного мислення?

Номер слайду 24

Етапи критичного мислення Оцінювання Синтез Аналіз Використання знань і вмінь Розуміння Знання

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Ігрові технології навчання. Дидактична (навчальна) гра - це гра за правилами, підпорядкованими досягненню заздалегідь накресленого ігрового результату. Структура навчального процесу, який передбачає дидактичну гру, складається з 4 етапів: Орієнтація. Вчитель характеризує тему, яка вивчається, основні правила гри та її загальний хід. Підготовка до проведення. Розподіл ролей, вивчення ігрових завдань, процедурні питання. Проведення гри. Вчитель стежить за грою, фіксує наслідки (підрахунки балів, прийняття рішень), роз’яснює те, що незрозуміле. Обговорення гри. Вчитель керує дискусійним обговоренням гри (що сподобалося; коли виникали труднощі; які ідеї з’явилися протягом гри). Увага приділяється зіставленню імітації з реальним світом, установленню зв’язку гри зі змістом навчальної теми.

Номер слайду 27

Функції вчителя під час використання дидактичних ігор: Інструктора: допомагає учасникам гри зрозуміти правила (детальне інструктування учасників до самої гри може їх заплутати, тому його потрібно звести до мінімуму). Судді-рефері: контролює процес, не втручається в гру. Тренера: може надавати учасникам допомогу. Ведучого: якщо попередні ролі були пов’язані з підготовкою та проведенням імітаційної гри, то ця роль належить до завершального етапу - обговорення. Загальна схема моделі навчання на основі гри: Створення ігрової проблемної ситуації. Хід гри: дії учасників за ігровими правилами, розгортання ігрового сюжету. Підведення підсумків, самооцінка гравців, аналіз ігрової ситуації, навчально-пізнавальні підсумки гри.

Номер слайду 28

2020-2021 н.р. 2019-2020 н.р. Результативність роботи. Трудове навчання

Номер слайду 29

2020-2021 н.р. 2019-2020 н.р. Результативність роботи. Технології

Номер слайду 30

Фото Фото Фото Фото. На уроках трудового навчанняrrrrr

Номер слайду 31

Фото Фото Фото Фото. Проєкт «Рамка для фото» Фото5 клас

Номер слайду 32

Фото Фото Фото Фото. Проєкт «Текстильна лялька» Фото8 клас

Номер слайду 33

Фото Фото Фото Фото. Проєкт «Ялинкова прикраса» Фото6 клас

Номер слайду 34

Фото Фото Фото Фото Проєкт«Заколка для волосся» Фото7 клас

Номер слайду 35

Фото Фото Фото Фото. Проєкт «М‘яка іграшка» Фото5 клас

Номер слайду 36

Фото Фото Фото Фото. Проєкт «Вироби в етностилі» Фото9 клас

Номер слайду 37

Мої досягнення. Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк

Номер слайду 38

Сертифікати та свідоцтва про участь у вебінарах. Сертифікат Сертифікат Сертифікат Сертифікат Сертифікат Сертифікат Сертифікат

Номер слайду 39

Мої досягнення у освітніх проектах «Всеосвіта» та «На урок»Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів

Номер слайду 40

Дякуюза увагу! Бажаю добра, здоров’я, успіхів у благородній справі на ниві освіти!

pptx
Додано
10 січня 2023
Переглядів
5699
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку