Дата народження5 червня1980р. Повна вища,Донбаський державний педагогічний університет(2008 –2011 рр.)Посада. Вчитель трудового навчання та технологій, географії, ОТМКваліфікаційна категоріяспеціаліст ІІ категорії Стаж роботи в даному навчальному закладі: 5 роки. Загальний педагогічний стаж: 12 років. Відомості про себе. Місце роботи: Освіта: Опорний заклад «Світлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,Добропільської міської ради
Походить від слова «interact», де…Inter – взаємний. Act – діяти.Інтерактивний – здатний до взаємодії і активності, діалогу.Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації навчальної діяльності, яка має конкретну,передбачувану мету: створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність і інтелектуальну спроможність.Інтерактивні технології– це…
- Робота в парах;- Ротаційні трійки;- Робота в малих групах («Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Коло ідей», «Спільний проект»);- чотири всі разом;-Акваріум Інтерактивні технології кооперативного навчання:- Обговорення проблеми в загальному колі;- Мікрофон;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мозковий штурм;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми.- метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Дебати.- Гра як інтерактив- ний метод навчання;- симуляції;- спрощене судовеслухання;- розігрування ситуацій за ролямиІнтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:Інтерактивні технології колективно - групового навчання: Інтерактивні технології ситуативного моделювання: Класифікація інтерактивних методів навчання:
Метод проектів містить у собі сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних, творчих за самою своєю сутністю підходів, сприяє творчому розвитку учнів, використанню ними певних навчально-пізнавальних прийомів, які в результаті самостійних дій дозволяють вирішувати ту чи іншу проблему. Крім того, метод проектів передбачає обов'язкову презентацію результатів. Уміння використовувати метод проектів — це показник високої кваліфікації, прогресивності професійної діяльності учителя, спрямованості на творчий розвиток учнів. Особливого значення при цьому набуває уміння організувати спільну діяльність з учнями.
Інформаційно – комп'ютерні технологіїУрізноманітнення наочності уроків трудового навчання (використання ілюстративного матеріалу, схем, статистичних даних). Моделювання процесів, що вивчаються (інтерактивні плакати, відео фрагменти; презентації; майстер-класи; ТВ – програми). Пошук інформації з різноманітних джерел (використання мультимедійних енциклопедій, електронних підручників). Забезпечення зворотного зв’язку, контроль та перевірку засвоєння навчального матеріалу. Пошук необхідних ресурсів для занять (Інтернет тощо). Забезпечення міжпредметних зв’язків під час викладання.
Ігрові технології навчання. Дидактична (навчальна) гра - це гра за правилами, підпорядкованими досягненню заздалегідь накресленого ігрового результату. Структура навчального процесу, який передбачає дидактичну гру, складається з 4 етапів: Орієнтація. Вчитель характеризує тему, яка вивчається, основні правила гри та її загальний хід. Підготовка до проведення. Розподіл ролей, вивчення ігрових завдань, процедурні питання. Проведення гри. Вчитель стежить за грою, фіксує наслідки (підрахунки балів, прийняття рішень), роз’яснює те, що незрозуміле. Обговорення гри. Вчитель керує дискусійним обговоренням гри (що сподобалося; коли виникали труднощі; які ідеї з’явилися протягом гри). Увага приділяється зіставленню імітації з реальним світом, установленню зв’язку гри зі змістом навчальної теми.
Функції вчителя під час використання дидактичних ігор: Інструктора: допомагає учасникам гри зрозуміти правила (детальне інструктування учасників до самої гри може їх заплутати, тому його потрібно звести до мінімуму). Судді-рефері: контролює процес, не втручається в гру. Тренера: може надавати учасникам допомогу. Ведучого: якщо попередні ролі були пов’язані з підготовкою та проведенням імітаційної гри, то ця роль належить до завершального етапу - обговорення. Загальна схема моделі навчання на основі гри: Створення ігрової проблемної ситуації. Хід гри: дії учасників за ігровими правилами, розгортання ігрового сюжету. Підведення підсумків, самооцінка гравців, аналіз ігрової ситуації, навчально-пізнавальні підсумки гри.
Мої досягнення у освітніх проектах «Всеосвіта» та «На урок»Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів