Зміст{E8 B1032 C-EA38-4 F05-BA0 D-38 AFFFC7 BED3}Мета портфоліо Педагогічне есе 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ (резюме)2. МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ Аналіз уроків 3. ПОЗАНАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬРедакція газети «Ліцеїст» Сценарії позакласних заходів 4. З ДОСВІДУ РОБОТИ Доповіді Методичні розробки Презентації Роботи учнів НАШІ ПОДОРОЖІДОСЯГНЕННЯОСВІТАСАМООСВІТАМОЄ ХОББІ
Мета портфоліо узагальнення та аналіз власного педагогічного досвіду;систематизація напрацювань;планування напрямків подальшої роботи і самовдосконалення;фіксація етапів професійного зростання.демонстрація своїх здібностей і можливостей;підготовка до атестації (підвищення кваліфікаційної категорії). Саме сьогодні радій!Саме сьогодні чекай найкращого!Саме сьогодні будь вдячний!Саме сьогодні старанно працюй!Саме сьогодні будь добрим до інших!Моє життєве і педагогічне кредо
Педагогічне есе. Кажуть що кожна людина сама робить вибір у житті, але інколи виходить навпаки, доля сам обирає людину. Сьогодні я хочу розповісти історію як я стала вчителем і чому ця робота стала моїм життям. Не раз уже задавала собі це питання. Адже навчаючись я ніколи не мріяла про педагогічну кар’єру і таке інше. Так, в школі ми писали твори про майбутню професію. Та в різні часи я бачила себе журналістом, юристом, бухгалтером як моя мама та старша сестра, працівником культурної сфери. У дев’ятому класі я так захопилася танцями, що навіть мріяла вивчитися на хореографа. Батьки звичайно були не дуже задоволені і приймали міри. Закінчувала я вже середню школу. Не знаю як інші, але в тому віці я взагалі не знала чим я хочу займатися в подальшому житті. І тут сталася подія, яка і дала початок моїй вчительській епопеї. Батьки почули про вуз куди приймали мене за співбесідою, ну і звичайно потягли мене туди (м. Миколаїв). Найменшим злом з усіх факультетів я визначила фізико-математичний, оскільки в школі дуже любила фізику (на той момент це був мій єдиний аргумент). Так худо-бідно почалось моє навчання нелегкій педагогічній справі. Згадуючи зараз той період життя і своїх викладачів дивуюся їх бажанню працювати педагогом, бо тільки зараз розумію як це – творити людину. Скільки відповідальності лежить на тобі, як зміниться доля дитини від твого рішення, твого доброго чи поганого слова. Так, нас вчили багато мудрого, цікавого і корисного, та поки єством не відчуєш, як це – стояти перед цілим класом дітей, то нічого й знати не будеш. Як зауважував У. Черчілль «шкільний учитель має таку владу, про яку прем’єр-міністр тільки мріє». Найбільше щастя для самооцінки будь-якого вчителя, я думаю не гроші, не вдавані чи щирі почесті, а щасливі очі дитини в яких світиться розуміння. Подяка приходить потім. Вчити когось, виховувати, створювати особистість, значить самому ставати і залишатися людиною в найкращому сенсі цього слова. Всім вчителям, моїм і не моїм, колишнім і майбутнім велике Дякую і низький уклін!Чому я вчитель?
І. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ (резюме){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рік народження:1985 Місто проживання:смт Єланець, Єланецького району, Миколаївської області, вул. Карла-Маркса 148 В, кв. 17 Телефон:+380979396737 E-mail:svetik9112008@rambler.ru. Досвід професійної діяльності:2007- … майстер в/н Єланецького професійного аграрного ліцею Кваліфікаційний рівень – спеціаліст. Викладання:інформатикаінформаційні технологіїоснови роботи на ПКмашинопис редактор ліцейної газети «Ліцеїст» Освіта:2002-2007 Миколаївський державний університет ім. В. О. Сухомлинського - Фізика та основи інформатики. Додаткова освіта:2011 Миколаївський інститут післядипломної освіти . Курси підвищення кваліфікації вчителів фізики та інформатики2008 Курси "Intel – навчання майбутнього". Знання і навички:професійне знання і володіння сучасними педагогічними технологіями та методиками, використання інноваційних технологій на уроках.вільне володіння українською та російськоювільне володіння комп’ютером (Windows, MS Office, Internet, Paskal) та оргтехніки Особисті якості:енергійність, комунікабельність, відповідальність, висока працездатність, пунктуальність, схильність до постійного навчання, невичерпний оптимізм, любов до дітей, готовність до непередбачених подій. Хоббі:в’язання та системи оздоровлення.
ІІ. МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬАналіз уроків Майстер Турчевська С. С. систематично і ґрунтовно готує до уроків дидактичний і роздатковий матеріал, та інші засоби, знає програмові вимоги, використовує інструктивно-методичні матеріалами з викладання предмету. При плануванні навчального матеріалу враховує індивідуальні особливості навчальних груп, і вибирає тип уроку згідно поставленої мети. Зміст проведених уроків відповідає меті, при підборі завдань і цілей заняття Турчевська С. С. орієнтується на сучасні підходи до мети і змісту. В змісті уроку відображені нові факти науки інформатики, сучасні підходи до аналізу й оцінки минулого, наявність неоднозначних версій з приводу фактів, які вивчаються, використовуються внутріпредметні та міжпредметні зв’язки. При виборі форм, методів і прийомів навчання викладач вибирає такі, що формують в учнів навички самоосвіти та постійного інтересу до вивчення предмету, застосовуючи підручник, мультимедійну дошку, проектор, схеми, таблиці та ін.. Використовує активні та інтерактивні методи навчання, традиційні та інноваційні технології. При проведенні уроку викладачем, спостерігається позитивна психологічна атмосфера, настроєність учнів до активної роботи на уроці. Викладач Турчевська С. С. добре володіє сучасними педагогічними техніками, оперативно реагує на будь-які зміни у плані заняття, тактовна, стримана, хороший організатор, оратор і актор. При оцінюванні навчальних досягнень викладач об’єктивна і вимоглива. Учні отримують якісні знання і вміння. Заступник з НВР Корчинська Г. Ф Методист Свіденко Т. М.
ПОЗАНАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬОсновною формою позакласної роботи кабінету є газета «Ліцеїст». Вона дозволяє організувати систематичні заняття за певною програмою з постійним і зацікавленим складом. Добре налагоджена робота в редакції може стати запорукою успішного проведення інших групових і масових форм позакласної та позаліцейної роботи, а сама редколегія стає надійною опорою і активними помічниками учителя як у підготовці до уроків, так і у виховній роботі. Редакція не є продовженням уроків, а базується лише на знаннях одержаних на заняттях, тому до тематики редакційної роботи можна включати:проблеми, що не входять до програми і розраховані на розширення ерудиції учнів;найскладніші питання програми;питання програми, що не розглядались на уроках або не були достатньо розкриті. Основною організаційною складовою позанавчальної роботи є планування. Адже добре продуманий план – половина успіху. Заплановані заходи повинні органічно вписуватись у загальний план роботи навчального закладу. Слід враховувати побажання усіх учасників навчального процесу і позанавчальної роботи, оскільки тільки скоординованість дій, спільні зусилля вчителів, адміністрації, батьків можуть допомогти реалізувати поставлені перед освітнім закладом завдання. Для нашого закладу, як і для загальноосвітніх закладів, на сьогодні дуже важливим завданням є виховання громадянської зрілості наших учнів, формування в них таких компетентностей і якостей, які б дозволили їм стати гідними членами нашого суспільства та бути конкурентоздатними як у професійному зростанні, так і в соціальній сфері. Адже ще Арістотель зауважив, що мало мати знання, потрібно ще й уміти ними користуватися. Тому саме гурткова робота, на думку автора, і є тим напрямком, який допомагає майбутнім громадянам ставати свідомими і розуміти свою роль у подальшому суспільному житті, оскільки позбавлена жорсткого структурування і дотримання відповідної програми. Робота редакції «Ліцеїст» повинна враховувати не тільки проблеми зауважені викладачем, а й опиратися на інтереси і відповідні здібності учнів. І таке планування є певним мотиваційним стимулом до подальшого поглиблення знань учнями, та формування в них відповідних компетентностей. Редакція газети «Ліцеїст»
Сценарії позакласних заходів{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Назва сценарію. Група. Дата проведення. Виховна мета. Перегляд відеофільму «Хакери»6, 724.03.2011 Розгляд з учнями хакерської культури, міжнародної емблеми хакерів та хакерських можливостей. Сформувати інформаційну культуру учнів. Виховувати творчі здібності та любов до майбутньої професії. Калейдоскоп комп’ютерних новинок (перегляд відеороликів)5, 6 Березень 2009 Розгляд з учнями комп’ютерних новинок в світі, виховувати національну свідомість та патріотичні почуття. Розвивати творчі здібності та аналітичне мислення. Щасливий випадок. Заг. захід. Березень2009 Закріпити та узагальнити знання термінології. Вдосконалювати навички роботи в групах, вміння аналізувати та пояснювати, давати повну відповідь толерантне ставлення дітей один до одного, інтерес до предмету. Машина часу. Заг. захід19.12.2011 Підвищити рівень знань учнів з інформатики. Розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість. Виховувати вміння працювати в групах, почуття відповідальності
З ДОСВІДУ РОБОТИДоповіді{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}1. Проектні технології навчання.2. Проблеми навчання обдарованих учнів.3. Нетрадиційні форми проведення уроків.4. Самостійна робота учнів – засіб розвитку пізнавальної активності і творчого мислення. Методичні та дидактичні розробки{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}1. Розробка семестрових контрольних робіт по професії «Оператор комп’ютерного набору»2. Практикум «Табличний процесор Excel» 3. Практикум «Створення бази даних в середовищі MS Access»4. Розробка зошита для самостійної роботи з виробничого навчання по професії «Оператор комп’ютерного набору»5. Роздатковий матеріал6. Розробка уроків по предмету «Основи роботи на ПК» та «Інформатика»
З ДОСВІДУ РОБОТИПрезентації{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1. Залежність від компютера – це теж саме що і наркоманія 2. «Портфоліо викладача» Роботи учнів{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1. Складання казки про комп’ютер 2. Відеоролик «Презентація »3. Реферат «Антивірусний захист»