Портфоліо "Я обираю майбутнє", 4 клас

Про матеріал
У 1 – 3 класі заходи з профорієнтації спрямовані на формування позитивного ставлення до світу професій, до людей праці; розширення знань про професії відомі і незнайомі дітям, розвиток інтересу до професій батьків, до найбільш поширених професій та професій регіону; формування любові і сумлінного ставлення до праці. Але у 4 класі заходи мають діагностично-коригуючий характер, мета яких полягає у діагностиці та коригуванні здібностей та нахилів дітей, їх розвиток відповідно до проблеми, розвитку свідомого вибору майбутньої професії, бажання дізнатися про неї як можна більше. З цією метою учням запропоновано портфоліо «Я обираю майбутнє», в якому учні аналізують свої нахили, здібності і відповідно до них обирають майбутню професію. Учні також об’єднуються у групи по спільних інтересах і шукають цікаву інформацію про ту, чи іншу професію, про досягнення відомих людей у тій чи інший галузі, планують власні кроки до успіху. Зібраний матеріал презентують на класних год, хвилинках спілкування тощо.
Перегляд файлу



Давайте знайомитись!

 

1.Моє прізвище, ім’я та по батькові 

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________ 2. Моя стать:

__________________________________________________________ 3. Мій день народження:

__________________________________________________________ 4. Мої батьки:

vТато_____________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

v Мама ___________________________________________________

_________________________________________________________ v Інші члени родини

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________ 5.Моя адреса:

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________ 6.Мої уподобання:

v колір

__________________________________________________________ __________________________________________________________

v заняття

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

 

фотографія

2


 













Що таке мета? Мета – це те, заради чого ти щось робиш.

Це кінцевий результат, який ти уявляєш собі перед тим, як почати виконувати роботу. Це те, чого ти прагнеш в навчанні, в стосунках, у роботі, в житті.

Самоконтроль – це вміння

Чи завжди ти досягаєш мети?

Для цьго треба   навчитись ПЛАНУВАТИ. Шлях до мети називають планом, а кроки, якими ти йшов, - це пункти плану.

Самооцінка це оцінювання самого себе, своєї роботи, своїх вчинків, якостей.

Правильна (або адекватна) самооцінка – це, коли думка про себе збігається з тим, який ти є насправді; з думками інших людей.


контролювати свої дії в процесі навчання, в поведінці.

Самоконтроль дає тобі змогу: üоцінити правильність завдання, вчинку;

üповторювати умови завдання під час його виконання; üконтролювати правильність виконання завдання; üобґрунтувати оцінку своєї (або чужої) роботи.

Що таке “правильна робота”?

Якщо        ти     своїми     зусиллями,      працею   робиш потрібне й корисне для інших, то тоді ця робота є правильною, і ти не дарма витрачаєш час!

Щоб досягти успіху треба: вірити у свої можливості;

вміти контролювати себе; мати високий рівень

ініціативи, внутрішню свободу; планувати, критично

мислити; адекватно оцінювати

себе, свої досягнення.

9


Карта інтересів для молодших школярів

Інструкція

Якщо те, про що говориться, вам не подобається, ставте знак «-», якщо подобається – «+», якщо дуже подобається, ставте «+ +».

       Аркуш     питань

1.Чи           подобається   вирішувати    логічні            завдання         і       завдання         на кмітливість.

2.        Чи подобається слухати або читати самостійно казки, розповіді, повісті.

3.        Чи подобається співати, грати на музичних інструментах.

4.        Чи подобається займатися фізкультурою.

5.        Чи подобається разом з іншими дітьми грати в різні колективні ігри.

6.        Чи подобається слухати або читати розповіді про природу.

7.        Чи подобається робити що-небудь на кухні (мити посуд, допомагати готувати їжу).

8.        Чи подобається грати з технічним конструктором.

9.Чи подобається вивчати іноземну мову, цікавитися і користуватися новими незнайомими словами.

10. Чи подобається самостійно малювати.

11.Чи подобається грати в спортивні, рухливі ігри.

12.Чи подобається керувати іграми.

13.Чи подобається ходити в ліс, на поле, спостерігати за рослинами, тваринами.

14. Чи подобається ходити в магазин за продуктами.

15.Чи подобається слухати або читати книги про техніку (машини космічні кораблі).

16.Чи подобається грати в ігри з відгадуванням слів (назв міст, тварин).

17. Чи подобається самостійно вигадувати історії, казки, розповіді.

18.Чи подобається дотримуватися режиму дня, робити зарядку вранці

19. Чи подобається розмовляти з новими незнайомими людьми.

20.Чи подобається доглядати акваріум, рослини, домашніх тварин (кішку, собаку та ін.), птиць, допомагати їм, лікувати їх.

21.              Чи подобається прибирати за собою книги, зошити, іграшки.

22.              Чи подобається конструювати, малювати проекти літаків, кораблів.

23.              Чи подобається знайомиться з історією (відвідувати історичні музеї).

24.              Чи подобається самостійно без спонуки дорослих займатися різними видами художньої творчості.

25.              Чи подобається читати або слухати книги про спорт, дивитися спортивні телепередачі.

26.              Чи подобається пояснювати щось іншим дітям або дорослим людям (переконувати, сперечатися, доводити свою думку).

27.              Чи подобається доглядати домашні рослини.

28.              Чи подобається допомагати дорослим робити прибирання в квартирі (витирати пил, підмітати підлогу і т.д.).

29.              Чи подобається рахувати самостійно, займатися математикою в школі.

30.Чи подобається знайомитися з суспільними явищами і міжнародними подіями.

31.  Чи подобається брати участь в постановці спектаклів.

32.  Чи подобається займатися спортом в секціях і гуртках.

33.  Чи подобається допомагати іншим людям.

34.  Чи подобається працювати в саду, на городі, вирощувати рослини.

35.  Чи подобається допомагати і самостійно шити, вишивати, прати.

Аркуш відповідей

1         2       3 4        5        6        7

8         9       10      11 12      13      14

15      16      17      18 19      20      21

22      23      24      25 26      27      28

29      30      31      32 33      34      35


 



«Я обираю майбутнє»

1) історія професії; 2) важливі професійні якості; 3) досягнення людей цієї професії; 4) збери прислів’я, приказки, легенди про обрану професію

«Я обираю майбутнє»

Історія професії

_______________________________ _______________________________

_______________________________ _______________________________

_______________________________ _______________________________

_______________________________ _______________________________


 








pdf
Додано
13 жовтня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку