пошуково-дослідницька діяльність

Про матеріал
Закріпити знання про різні види паперу,розвивати дослідницькі дії,мислення,дрібну моторику кістей рук,інтерес до пізнання навколишнього світу,зачікавитироботою з папером,визначити властивості паперу шляхом використання різних прийомів(товстий,цупкий),виховувати допитливість,любов до природи
Перегляд файлу

,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               Заняття                    

«Подорож Країною паперу»   

 

 

 

Мета: закріпити знання дітей про різні види паперу;розвивати дослідницькі дії, мислення, дрібну моторику кистей рук , інтерес до пізнання навколишнього світу; зацікавити роботою з папером; визначати властивості паперу шляхом використання різних прийомів: товстий та цупкий, не міцний, має різний колір, легко мнеться; виховувати допитливість, ощадливість, любов до природи

Обладнання: картонні дерева, паперові листочки, листочки з тканини, стаканчики з трубочками і зеленим конфеті для розвитку мовного дихання,  кошик з паперовими апельсинами помаранчевий папір на кожну дитину, коробка з апельсинового соку, стаканчики з серветок, піднос, шаблони квітів, фарби, губки, клейонки, серветки, паперові стаканчики, апельсиновий сік.

 

Вихователь: Доброго ранку, мої малята!

Дуже рада вас  вітати

Наберем в долоньки сміху,

Кинем всім гостям на втіху

Нашорошим нашівуха

Щоб могли уважн ослухать.

І поплескаєм завзято

І почнем наше заняття!

 

Вихователь:Малята озирніться навкруги, ми в казковій країні. а в ній  живе маленький їжачок. І ми сьогодні прийшли до нього в гості. Подивіться які тут гарні дерева,як ви гадаете вони справжні?Правильно вони дробленні з картону,доторкніться до дерев,які на дотик?(цупкі,гладенькі,не рвуться,вони дробленні з картону)

Вихователь:Дітки, а де ж їжачок? Я його не бачу. А де у лісі ховається їжачок? (Відповідідітей.) Так, правильно,під купою листочків!

Дослід 1.

Вихователь:тож підійдемо  до цієї купи ,візьмемо  по листочку, з чого вони зроблені?

Діти: з паперу.

Вихователь: який він

Діти: м’який , гладенький

Вихователь:Спробуйте розірвати папір.( діти рвуть папір)Легко це зробити?

Діти: так

Вихователь:а тепер візьміть листочок з тканини ,розірвіть його .Спробуйте.Вийшло?

Діти: ні

Вихователь: Чому? (відповіді дітей)

Вихователь:Тому що тканина міцніша паперу.

Вихователь:Діти, а ви бачили, як кружляє листя, коли подує вітерець? (відповіді дітей)

Вправа на дихання « Листочки»

Вихователь: Давайте подивимось на танець листочків і вітру.

Обладнання: стаканчики з трубочками і фантиками зеленого кольору  всередині для розвитку мовного дихання.

Вихователь:Подмухайте в трубочки і подивіться, як літають листочки.

(діти дмухають)

Вихователь: а тепер подмухайте на дерево. Змогли зрушити його з місця?

Діти: ні

Вихователь: чому листочки від нашого подиху полетіли?

Діти: тому що вони легкі

Вихователь: а дерево чому не могли зрушити з місця подихом?

Діти: тому що воно тяжке.

Вихователь: отже, папір легенький, його можна здмухнути зі столу.Ой, який гарний їжачок. Давайте теперіз ним привітаємося.(Діти вітаються)Їжачок, а чомутисумний?

Їжачок: Доброго дня, діти! У мене є друзі – лісові звірята: білочка, ластівка, ведмежа , зайченя , вовчик.Одного разу ми знайшли, дивовижний фрукт -апельсині не можемо його поділити. Допоможіть нам будь ласка!

Вихователь: допоможемо звірятам?

Діти: так!

Вихователь: давайте поділимо апельсин разом!

Пальчикова гімнастика «Ми ділили апельсин»

Ми ділили апельсин! (Руки зчеплені в замок, погойдуємо)

Багато нас, (пальці розчепірювати)

А він один. (Показуємо тільки один палець)

Ця часточка для Їжачка, (пальці складені в кулачок, відгинаємо по одному пальчику)

Ця часточка для Білочки (відгинаємо наступний пальчик)

Ця часточка для Ластів’ят (відгинаємо наступний пальчик)

Ця часточка для Ведмежат, (відгинаємо наступний пальчик)

Ця часточка для Зайченят (відгинаємо наступний пальчик)

А для вовка шкірка! (Долоні вниз, пальчики розчепірені)

От і вся апельсинка! (Розводять руками)

(До зали заходить вовк)

Вовк:Ого-го,який я злий, не дали мені спробувати апельсину. Ну нічого, я зараз піду в гості до кози, у неї семеро козенят  самі вдома залишились. От і пообідаю.

Вихователь: Вовче, не будь таким сердитим будь ласка. Ми тобі повний кошик апельсинів подаруємо, тільки не їж козенят.

Діти підходять до столу

Дослід2.

Обладнання:  помаранчевий кольоровий папір на кожну дитину.

Вихователь:Діти, зараз ми самі зробимо для вовка апельсини!Для цього нам потрібно гарненько зім’яти папір і сформувати круглу апельсинку.( дітизминаютьпапір і формують з нього «апельсини»)

Вихователь:що ми зробили з папером?

Діти: зім’яли

Вихователь:отже, діти,папір можна м’яти. А спробуйте зім'яти стіл, на якому стоїть корзинка. Вийшло?

Діти: ні

Вихователь:Цетому що дерево, з якого зроблений стіл – міцне, а папір – неміцний.

Вовк бере апельсину і гарчить.

Вовк: Всім хоч по дольці,  але справжнього апельсина дали, а мені – паперовий. Ну дякую, тоді я вас теж пригощу! Ось вам апельсиновий сік! ( Дістає коробку апельсинового соку)

Вихователь:дякуємо, але у нас немає стаканчиків, з чого ми будемо пити?

Вовк: я і стаканчики дам. Спеціально для вас з робив. Ви мені паперові апельсини – я вам паперові стакани.

( Вовк роздає дітям стаканчики з серветок) Пийте на здоров’я!

Діти: дякуємо

(Вовк виходить)

Вихователь:а тепер нумо смакувати сік!

Дослід3.

Обладнання: коробка з – під  соку, паперові стаканчики, піднос.

Вихователь наливає «сік» у стаканчики, діти спостерігають, що ті розмокають.

Вихователь:Діти, змогли ми спробувати соку?

Діти:Ні!

Вихователь:Чому?

Діти:Стаканчики розмокли.

Вихователь:Отже, діти, папір у воді що робить?

Діти:Розмокає

Вихователь:Всі паперові предмети від води псуються.(Папір тонкий і тому розчиняється у воді.Папір – матеріал не міцний.)

Вихователь: от так Вовк! Обхитрив нас. Подарував нам стакани, з яких неможливо пити. Як нам бути?

Їжачок:Вам потрібно відправлятись на галявину до Ведмедика. А я відправлюсь до своїх друзів. До побачення!

Вихователь: Діти, мандруватимемо цією доріжкою.

Фізкультхвилинка:

Ми веселі дошкільнята,

Любим гарно крокувати!

І як зайчики стрибати,

Як ведмедики, йти вайлувато.

Як лисички хитрувати.

І як вовк сірий лякати!

 ( діти йдуть «доріжкою здоров’я і підходять до столу з квітами)

Ведмедик:Доброго дня, діти. Я знаю, в кого стаканчики для вашого соку і обов’язково скажу вам, але допоможіть мені! Подивіться, яких чудових квітів я зробити мамі та бабусі до свята Вихователь:гарні квіти, але щось з ними не так. Подивіться, діти, якого кольору усі квіти?

Діти: білого

Ведмедик: я навіть не помітив! Допоможіть мені їх розмалювати і я скажу вам в кого стаканчики для вашого соку!

Вихователь:Допоможемо ведмедику?

Діти:так

Вихователь: якими кольорами будемо малювати?

(відповіді дітей)

Дослід 4

Обладнання: паперові квіти, губки, фарби, клейонки, серветки.

Вихователь:Давайте розмалюємо паперові квіти і зробимо букетик для мами та  бабусі. Для цього розміщуємо наші квіти на клейонках, щоб не замастити столик беремо губку в праву руку, акуратно мокаємо у фарбу, лівою рукою притримуємо квіти і прикладаємо губку до квіточки, замальовуючи усі її пелюстки.

Вихователь:Які чудові квіти у нас вийшли. Тепер надягнемо їх на стебельця.(діти надягають квіти на стебла – палички)

Вихователь:що ми робили з квітами?

Діти:Розмальовували

Вихователь:Отже, малята, папір можна  розмальовувати.

Ведмедик: Дітки, стаканчики для вашого соку у Вовка! Шукайте його!

Виходить вовк

Вовк: Не потрібно мене шукати, я зрозумів, що вчинив з вами не гарно. Я обманув вас, бо дав не справжні стаканчики,  ось вам паперові стакани і справжній сік. Смакуйте на здоров’я! (Діти дякують)

(дає дітям паперові стаканчики)

Вихователь: діти, з чого зроблені ці стаканчики?

Діти:З паперу

Вихователь: Вовче, ти знову хочеш нас обманути?

Вовк: Ні, ви спробуйте і побачите. Ці стаканчики товстіші, картонні з них можна пити і вони не розмокнуть! ( наливають сік в стаканчики)

Вихователь:Дивіться, розмокли стаканчики?

Діти:ні

Діти дякують. Вовк прощається з дітьми.

ІІІ. Підсумок

Вихователь: Діти, з чим ми сьогодні працювали?

Діти: З папером

Вихователь: Що ми робили з папером? (відповіді дітей)

Вихователь: Отже папір буває тонкий, товстий, його можна рвати,м’яти,фарбувати.

Яких звірів зустріли? (відповіді дітей)Діти прощаються і виходять із зали.

 

1

 

docx
Додано
3 лютого 2021
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку