10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ З АПЛІКАЦІЄЮ

Про матеріал
Мета уроку: навчальна: забезпечити засвоєння учнями знань про технологічну послідовність виготовлення будь-якого виробу, формувати вміння планувати й виконувати технологічні операції; розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння аналізувати та співставляти; виховна: виховувати потребу проявити себе в різноманітних видах творчої діяльності.
Перегляд файлу

Тема. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ З АПЛІКАЦІЄЮ


 

Практична робота «Визначення технологічної послідовності виготовлення виробу з аплікацією»


 

Мета уроку:

навчальна: забезпечити засвоєння учнями знань про технологічну послідовність виготовлення будь-якого виробу, формувати вміння планувати й виконувати технологічні операції;

розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння аналізувати та співставляти;

виховна: виховувати потребу проявити себе в різноманітних видах творчої діяльності.

Обладнання, матеріали та наочність: роботи, виконані в техніці аплікації з використанням текстильних матеріалів, ескіз, шаблони деталей, копіювальний папір.

Тип уроку: урок формування умінь та навичок.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Перевірка наявності учнів; підготовленості їх до уроку.

Щоб нині робота у нас кипіла, працювати ми будемо дружно та вміло!

Отже, сидимо — рівно.

Працюємо — швидко і вправно.

Слухаємо — уважно.

Відповідаємо — точно.


 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

     Про який вид декоративно-прикладного мистецтва ми говорили на попередньому уроці?

     Які є аплікації за використаним матеріалом?

     Як називаються матеріали, що використовують для виготовлення виробу?

     Де застосовують аплікації з текстильних матеріалів?


 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

З давніх-давен людина прагнула до краси. Вона не тільки бачила й відчувала її, а й відтворювала у своїх виробах. Завжди цінувалися й цінуються речі, зроблені власноруч. І ми з вами навчимося творити красу своїми руками, а саме — аплікації з текстильних матеріалів. Для цього нам потрібні будуть певні знання, уміння і, звичайно ж, бажання.


 

IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

Хочу нагадати вам прислів’я «Як роботу розпочнеш, так її і закінчиш» та «Чим більше науки, Тим розумніші руки»

Ці прислів’я говорять, що перш ніж щось розпочати робити, потрібно ретельно з’ясувати, обдумати, спланувати послідовність своєї роботи, тому й тема сьогоднішнього уроку така — «Послідовність виготовлення виробу з аплікацією».

 

V. ПРАКТИЧНА РОБОТА «ВИЗНАЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ З АПЛІКАЦІЄЮ»

(Роботу виконують фронтальним способом.)

1. Аналіз завдань практичної роботи

     Проаналізувати та спланувати технологічну послідовність виготовлення аплікації з текстильних матеріалів.

2. Забезпечення необхідним обладнанням

Роботи, виконані в техніці аплікації з використанням текстильних матеріалів, ескізи до них та шаблони деталей аплікації.

3. Правила організації робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання завдань практичної роботи

4. Колективне виконання завдань практичної роботи

Складання плану виготовлення виробу з аплікацією (за допомогою учителя).

План

1. Виготовлення шаблонів. (Для цього потрібно ескіз скопіювати на картон, щоб вирізати з нього шаблони деталей.)

2. Виготовлення деталей аплікації (обвести шаблон, вирізати).

3. Розміщення та закріплення деталей на фоні відповідно до ескізу.

4. Кінцева обробка виробу: оздоблення, чищення, прасування, оформлення. Копіювання ескізу на картон та виготовлення декількох шаблонів.

5. Підбиття підсумків практичної роботи

Ми ознайомилися з технологічною послідовністю виготовлення виробу. Як ви розумієте термін «технологічна послідовність»?


 

VI. РЕФЛЕКСІЯ


 

Карта самооцінки

 

Як добре я працював зі своїми товаришами?

Завжди

Звичайно

Іноді

Ніколи

Я співпрацював з іншими, коли ми працювали над досягненням загальних цілей

 

 

 

 

Я ретельно працював над завданням

 

 

 

 

Я висловлював свої ідеї

 

 

 

 

Я вносив конструктивні пропозиції, коли мене просили про допомогу

 

 

 

 

Я підбадьорював інших

 

 

 

 


 

VII. МОТИВАЦІЯ ОЦІНОК ЗА УРОК, ВИСТАВЛЕННЯ ЇХ У ЖУРНАЛ, ЩОДЕННИКИ


 

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

     Підготувати тканину та шаблони для майбутнього виробу.


 

IX. ПРИБИРАННЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ

 

docx
Додано
6 травня
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку