Туман та дощ за вікном змушують сумувати? Ми точно знаємо, як підняти настрій – за допомогою нових знань! Тим паче, що наступного тижня на вас чекають цікаві та насичені вебінари, які точно не дадуть нудьгувати. Про них і поговоримо! Прочитавши статтю, ви дізнаєтеся:
- як співпрацюють заклади освіти та ІРЦ;
- які інструменти для дистанційного навчання пропонує «На Урок»;
- що таке нейроігри;
- як розвивати літературні навички учнів;
- як налагодити комунікацію між школою та батьками учнів;
- які існують методи збору інформації для оцінювання освітньої та управлінської діяльності школи.
Співпраця ІРЦ із закладами освіти
Інклюзивна освіта – справжнє досягнення. Але для того, аби вона справді була ефективною, необхідна комплесна співпраця батьків учня з ООП, закладу освіти та інклюзивно-ресурсного центру. ІРЦ утворюється з метою забезпечення права дітей з ООП віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної, загальної середньої освіти, професійно-технічної освіти шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг. І саме ІРЦ має адаптувати освітній процес відповідно до потреб дитини з інвалідністю.
Що потрібно для того, аби взаємодія закладу освіти та ІРЦ була на 100% ефективною та корисною для всіх учасників освітнього процесу? Саме про це і розкаже під час вебінару Світлана Скляр. Долучайтеся, буде багато важливої інформації!
Долучитися 8 листопада о 18:00 (понеділок)
Як розвивати літературний геній учнів початкової школи: методика, мотивація, вправи
Ваші учні полюбляють писати твори? А чи всім це вдається? Певно, що ні. Але насправді це важлива навичка, адже попереду на дітей чекає ЗНО та необхідність написати власне висловлення. Саме тому варто вчити дітей писати твори, розвивати їхні літературні навички ще з початкової школи. А з чого варто почати? З простих та цікавих завдань!
Як мотивувати дітей до літературної творчості та які вправи будуть найефективнішими? Про все це розкаже під час вебінару Ольга Істоцька. А ще вона поділиться авторською методикою розвитку літературних здібностей школярів. Тож не пропустіть!
Долучитися 9 листопада о 17:00 (вівторок)
Нейроігри на логопедичних заняттях
Нейроігри – це прості та дієві вправи для активізації роботи мозку. Такі ігри допомагають розвивати міжпівкульні зв’язки та синхронізувати роботу півкуль мозку, а ще вони покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги та навіть полегшують процес читання і письма. Вони точно стануть у пригоді вчителям та неабияк сподобаються учням!
Коли краще застосовувати нейроігри та як їх використати на логопедичному занятті? Відповідями на ці (і не тільки!) запитання поділитися Євгенія Груленко в межах свого вебінару.
Долучитися 10 листопада о 16:00 (середа)
Дистанційне навчання: інструменти «На Урок» для організації ефективної роботи
Коли школи країни знову переходять на дистанційне навчання, не обійтися без сучасних технологій! Саме вони допоможуть організувати освітній процес та навчити дітей важливим речам. Так, працювати онлайн непросто і учням, і учителям. І саме для того, аби допомогти педагогам, Освітній проєкт «На Урок» уже чотири створює низку безкоштовних можливостей для професійного розвитку вчителів та ефективної взаємодії зі школярами.
Але чи використовуєте ви всі можливості сайту на повну? Обов'язково приходьте на вебінар Любові Цукор та отримайте більше інформації про інструменти «На Урок» для дистанційного навчання школярів та вчителів!
Долучитися 10 листопада о 18:00 (середа)
Партнерство між школою і батьками: підходи та способи втілення
Спілкування з батьками учнів – мистецтво, яке варто опанувати кожному вчителю, і особливо – класному керівнику. Як показує досвід, батьки бувають різними: хтось із них просто взірець для всіх, а хтось – повна їм протилежність. Але як би там не було, а вчитель має знайти підхід до кожного – це нюанси професії.
Як побудувати дієву стратегію комунікації з батьками ваших учнів? Як вирішувати конфліктні ситуації з мінімальними втратами? Як протидіяти булінгу та самим не перетворитися на жертв психологічного тиску? Про все це розкаже Ярослав Лисенко в межах свого вебінару. Буде цікаво!
Долучитися 11 листопада о 18:00 (четвер)
Оновлена «Абетка для директора» – інструмент для забезпечення якісної освіти в закладі
Сучасна школа має забезпечити високий рівень якості освіти, а для цього необхідно побудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти. А також подбати про постійний моніторинг та вдосконалення роботи ЗЗСО шляхом проведення самооцінювання управлінських та освітніх процесів. Як впоратися з таким важливим та складним завданням? Тут на допомогу прийде «Абетка для директора», де надано всю необхідну для роботи інформацію.
Як проходить самооцінювання управлінських та освітніх процесів? А на що варто звернути увагу вчителям під час підготовки до занять? Про всі нюанси забезпечення якості освіти у школі розкаже під час свого вебінару Ігор Андрієнков. Буде багато корисної інформації, тож не пропустіть!
Долучитися 12 листопада о 18:00 (п'ятниця)
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.