Продовжуємо дізнаватися нове та активно розвиватися! Тим паче, що ми маємо безліч ідей, які допоможуть освітянам провести тиждень цікаво та натхненно. Прочитавши статтю, ви дізнаєтеся:
- як Instagram і Facebook можуть допомогти налагодити якісний освітній процес;
- на що звернути увагу під час створення навчальних квестів;
- які ігри стануть у пригоді для розвитку мовленнєвого дихання;
- як учителю зберегти голос.
Використання вчителем Instagram і Facebook для налагодження якісного освітнього процесу
Навряд хтось стане сперечатися з тим фактом, що без соціальних мереж зараз просто неможливо уявити наше життя. Вони повсюди! Тож чому б учителю не скористатися всіма їхніми перевагами? Тим паче, що дітям, які проводять більшу частину вільного часу саме в соцмережах, буде дуже цікаво взаємодіяти з учителем через його сторінку. Вас вважатимуть найсучаснішим педагогом!
Головне, що має зробити вчитель, це створити якісний освітній контент. Як це зробити? Про це (і не тільки!) розкаже в межах свого вебінару Ольга Момот. Долучайтеся та дізнайтеся про всі можливості соціальних мереж!
Долучитися 1 листопада о 18:00 (понеділок)
Ще раз про LearningApps та Google Forms. Створюємо квести
Хто не любить квести? Впевнені, серед учнів ви таких точно не знайдете! Ще б пак, адже самі посудіть, що цікавіше: просто відповідати на запитання вчителя, чи проходити захопливу гру та виконувати завдання, які допоможуть досягти мети? Відповідь очевидна. Тож періодично для того, аби урізноманітніти уроки, ми можемо (і маємо!) використовувати квести.
Для створення навчальних квестів можна використовувати найрізноманітніші ідеї та ресурси. Але в умовах дистанційного навчання, звісно, зручніше проводити такі заходи в онлайн-форматі. І тут на допомогу прийдуть LearningApps та Google Forms. А про таємниці їхнього використання розкаже під час свого вебінару Юлія Батура.
Долучитися 2 листопада о 18:00 (вівторок)
Ігри для розвитку мовленнєвого дихання: теорія і практика
Мовленнєве дихання є одним із найважливіших аспектів чіткого мовлення. Що це? Це можливість людини виконувати короткий глибокий вдих і розподіляти повітря при видиху з одночасним промовлянням різних звукосполучень. Воно відбувається довільно, тобто ми його не контролюємо, тож не дивно, що інколи і говоримо неправильно. Особливо критично це в дитинстві. Наприклад, дитина може набирати повітря перед промовлянням кожного слова, а це негативно впливає на оволодіння правильною вимовою, заважає побудові плавного й злитого мовленнєвого висловлювання.
Для чого ми дихаємо? Як працювати над постановкою дихання? Як цікаво та ефективно показати школярам корисні вправи для дихання? Відповіді на всі ці запитання надасть під час свого вебінару Євгенія Груленко.
Долучитися 3 листопада о 16:00 (середа)
Сила голосу: майстерка з ораторства для учнів і вчителів
Голос – важливий професійний інструмент педагога. Адже кому ще доводиться так багато говорити? Саме тому вчителі мають особливо піклуватися про свій голос. І найперше, що можна зробити, це виключити фактори ризику. Наприклад, не намагайтеся перекричати галасливий клас, не забувайте про те, як правильно дихати, та вживайте менше шкідливої їжі (так-так, кава та газовані солодкі напої не йдуть на користь голосу!).
А про те, як правильно дихати та артикулювати під час виступу, розкаже Ярослав Лисенко в межах свого вебінару. Ви отримаєте багато корисних лайфхаків!
Долучитися 5 листопада о 18:00 (п'ятниця)
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.