Огляд курсів підвищення кваліфікації від «На Урок»

Інтегроване навчання є одним із актуальних і перспективних освітніх трендів, який відповідає сучасним вимогам до освіти. Цей підхід дозволяє учням краще зрозуміти світ, сприяє розвитку різних типів мислення, навчає аналізувати інформацію та знаходити оптимальні рішення проблем. Однак, організувати ефективне інтегроване навчання із дітьми різного віку може бути непростим завданням. Онлайн-курси «На Урок» від досвідчених фахівців містять безліч корисних матеріалів, завдяки яким ви навчитесь обирати цікаві та неординарні способи поєднання навчального матеріалу і розробляти ефективні стратегії навчання.  

Онлайн-курси підвищення кваліфікації за напрямом «Інтегроване навчання: від уроку до курсу» розроблені відповідно до норм законодавства та відповідають таким уніфікованим характеристикам. 

Нормативні документи, якими регламентовано напрями навчання: 

Для кого: педагогічні та науково-педагогічні працівники, керівники закладів освіти, вчителі-предметники, класні керівники, вчителі НУШ, вчителі початкової школи.

Форма організації навчання педагогічних працівників: дистанційна. 

Засоби діагностики успішності навчання: тестові завдання, самостійна робота, виконання творчих завдань. 

Доступ до навчальних матеріалів: безкоштовний.

Документ про підвищення кваліфікації: свідоцтво, яке повністю відповідає вимогам чинного законодавства. 


Інтегроване навчання: від уроку до курсу

Зареєструватись на курс

Інтегроване навчання можна порівняти з великим пазлом, у якому кожна окрема складова є навчальним предметом. Їх поєднання допомагає учням побачити зв'язки між різними явищами і процесами та сформувати цілісну картину світу. Як об'єднувати навчальний матеріал різних освітніх галузей навколо спільної теми або проблеми? У чому секрет планування та проведення цікавих і пізнавальних занять? Курс Катерини Суховєєнко «Інтегроване навчання: від уроку до курсу» - це унікальна можливість навчитися проводити ефективні інтегровані уроки. Під час навчання ви дізнаєтесь, як обирати актуальну та цікаву тему заняття, як розробляти логічний і послідовний план його проведення, опануєте різноманітні методи й прийоми навчання, які допоможуть розвивати творчі та ініціативні здібності учнів.

Про курс: пропонований курс містить теоретичні та практичні матеріали, які допоможуть навчитись створювати інтегровані уроки, що відповідають потребам ваших учнів та сприятимуть їхньому розвитку. Конкретні практичні поради, які надано автором, допоможуть вам скласти власний універсальний конструктор інтегрованого уроку та максимально реалізовувати потенціал різних навчальних предметів.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів: 

  • Інтегроване навчання: від теорії до практики. У цьому модулі автор ознайомить вас із основними поняттями інтеграції в освіті, її перевагами та недоліками, а також різними підходами до організації інтегрованого навчання. Крім того, ви дізнаєтесь про відмінності між інтегрованим уроком і уроком із міжпредметними зв’язками.
  • Інтегрований урок: із чого почати підготовку. У цьому модулі автор розповідає про інтеграційний потенціал різних навчальних дисциплін та розкриває основні принципи і правила створення інтегрованих уроків. Під час навчання ви дізнаєтесь про типи та етапи створення інтегрованих уроків, навчитесь обирати актуальну тему та мету заняття, добирати доречні методи контролю. Крім того, ви отримаєте практичні поради щодо розробки конструктора уроку, який буде відповідати вашим потребам і вимогам.
  • День інтеграції та інтегрований курс як нові форми роботи в школі. У цьому модулі ви отримаєте детальну інформацію про організацію та проведення днів інтеграції. Автором представлено орієнтовну тематику цього заходу та надано практичні поради щодо його планування і проведення.

Тривалість/обсяг: 20 годин (0,67 кредиту ЄКТС). 


PISA: природничо-наукова грамотність

Зареєструватись на курс

Підсумки участі українських школярів у дослідженні PISA завжди викликають великий суспільний резонанс. І це не дивно. Адже це тестування є найбільшим міжнародним дослідженням якості освіти, в якому беруть участь учні з понад 80 країн світу. Як освітянам перетворити ці результати  на важливий інструмент для ухвалення рішень у галузі освіти? Що допоможе їх покращити? Авторський курс Олександра Козленка «PISA: природничо-наукова грамотність» є цінним ресурсом для вчителів, які прагнуть якісно підготувати учнів до міжнародного дослідження та розвинути у них необхідні знання та навички.

Про курс: пропонований курс містить теоретичні та практичні матеріали, які допоможуть навчитись добирати, аналізувати і систематизувати матеріал для створення компетентнісно орієнтованих завдань із природничих наук, а також застосовувати такі завдання на різних етапах уроку та в позаурочній діяльності. Ви також дізнаєтесь, як аналізувати результати проведеної роботи і робити правильні висновки щодо перспектив подальшої педагогічної діяльності.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів: 

  • Природничо-наукова грамотність у формулюваннях документів PISA. У цьому модули автор ознайомить вас із загальними визначеннями, рівнями складності завдань, знаннями та компетеностями, які перевіряє дослідження PISA.
  • Компетентнісно орієнтовані завдання із природничо-наукової грамотності. У цьому модулі ви ознайомитесь із прикладами  завдань PISA минулих років та навчитесь створювати власні компетентнісно орієнтовані завдання. Автор розповість про основні вимоги тестології до завдань різних типів і поняття кластера та надасть практичні поради щодо формулювання запитань, які передбачають роботу з інформацією.
  • Зв’язок природничо-наукової грамотності з іншими видами грамотності. У цьому модулі автор розглядає завдання природничо-наукового змісту та види функціональної грамотності, звертачи увагу на креативність і комунікацію. Під час навчання ви дізнаєтесь про різні способи використання компетентнісно орієнтованих завдань в урочній практиці, також про те, як побудувати курс із підготовки учнів до міжнародних порівняльних досліджень PISA. 

Тривалість/обсяг: 24 годин (0,8 кредиту ЄКТС). 


Організація ефективного навчання у Новій українській школі

 Зареєструватись на курс

Як створити школу, яка буде відповідати потребам сучасних дітей і забезпечувати їм якісну освіту? Які принципи та підходи слід застосовувати в освітньому процесі? Курс Артема Горобця «Організація ефективного навчання у Новій українській школі» – це чудова можливість для вчителів, батьків та всіх зацікавлених осіб дізнатися, як забезпечити ефективну, успішну та продуктивну освітню діяльність.

Про курс: матеріали курсу допоможуть вам розібратися в новій освітній парадигмі, опанувати сучасні науково-педагогічні підходи до навчання та розробити власну модель ефективного навчання. Ви дізнаєтесь, які умови необхідні для створення комфортного навчального середовища, отримаєте поради щодо розробки інтегрованих уроків для учнів різного рівня підготовки та навчитесь обирати оптимальні методи оцінювання.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів: 

  • Компетентнісний підхід: формуємо конкурентну особистість.
  • Діяльнісний підхід: навчання через гру.
  • Інтеграційний підхід: складаємо освітній пазл.
  • Оцінювання результатів навчання дітей: разом до спільної мети.
  • Якісні освітні матеріали: від відбору до створення.

Пройшовши курс, ви отримаєте знання та навички, необхідні для ефективної реалізації реформи Нової української школи. Ви навчитесь розуміти структуру та зміст Державного стандарту, формувати у школярів ключові компетентності, необхідні для успішного життя в сучасному світі, та розробляти навчальні матеріали, які  відповідають сучасним вимогам.

Тривалість/обсяг: 30 годин (1 кредит ЄКТС)


Проєктний метод навчання

Зареєструватись на курс

Проєктне навчання – це унікальний педагогічний інструмент, який допомагає учням не тільки набути знань, а й розвинути життєві компетентності та практичні навички. Він дозволяє створити в класі атмосферу творчості й інновацій, залучає учнів до активної співпраці та дослідження, готує їх до успіху в реальному житті. Як ефективно керувати проєктною діяльністю учнів? На що слід звернути увагу під час вибору теми проєкту, розробки плану, розподілу завдань між учнями? Відповіді на ці та багато інших запитань ви дізнаєтесь, пройшовши авторський курс Віктора Немченка «Проєктний метод навчання».

Про курс: пропонований курс - це справжній майстер-клас із проєктного навчання. Він містить комплекс теоретико-практичних занять, які допоможуть вам освоїти цей метод від А до Я. Він підходить для вчителів усіх предметів і рівнів освіти й допоможе розвинути практичні навички у створенні та проведенні проєктної діяльності.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається із таких модулів: 

  • Проєктне навчання як педагогічний метод. У цьому модулі ви дізнаєтесь про цікаві факти з історії проєктного навчання, розглянете закордонний та вітчизняний досвід його використання. Автор ознайомить вас з метою, завданнями, перевагами та «підводними каменями» проєктного навчання.
  • Створення навчальних проєктів власноруч: про що має знати педагог-практик. Цей модуль присвячений класифікації навчальних проєктів та секретам створення дійсно якісного навчального проєкту. Під час навчання ви дізнаєтесь про етапи проєктної роботи та отримаєте приклади готових продуктів проєктної діяльності. Крім того, автором проаналізовано основні проблеми оцінювання проєктів та надано поради щодо їх розв'язання. 
  • Проєктне навчання в сучасній українській школі. У цьому модулі ви дізнаєтесь про виховну складову та предметне спрямування проєктної роботи, а також про ролі й функції учасників проєктної діяльності. Також автором розглянуто особливості проєктного навчання на різних етапах шкільної освіти (початкова, середня, старша школа). 
  • Готовий проєкт від «На Урок»: демонстрація. У цьому модулі ви ознайомитесь з повним циклом створення проєкту на платформі «На Урок», який включає підготовчий, пошуковий, аналітичний, практичний, презентаційний та рефлексійний етапи.

Тривалість/обсяг: 24 годин (0,8 кредиту ЄКТС). 


Технологічна підготовка учнів засобами STEM, STEAM-навчання

Зареєструватись на курс

STEM-освіта є інноваційним освітнім підходом, який поєднує в собі природничі науки, технології, інженерію та математику. Ця методика спрямована на розвиток в учнів ключових компетентностей, необхідних для успішної діяльності в сучасному світі, а головна перевага полягає в тому, що вона робить навчання більш цікавим і захопливим за рахунок використання практичних завдань. Із чого розпочати запровадження STEM-навчанням та як забезпечити якість освітнього процесу.? Авторський курс Вікторії Бартюк «Технологічна підготовка учнів засобами STEM, STEAM-навчання» допоможе вам відкрити для себе новий підхід, який ґрунтується на творчості та гнучкості, й створити навчальне середовище, яке буде стимулювати школярів до інновацій. 

Про курс: пропонований курс є цінним ресурсом для всіх вчителів, незалежно від їхнього досвіду, оскільки пропонує як теоретичні основи, так і практичні приклади використання STEM та STEAM-підходів до навчання. Курс допоможе навчитись розробляти уроки, які будуть цікавими та захопливими для учнів, а також сприятимуть розвитку їхніх навичок розв’язання проблем, критичного мислення та творчості.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається із таких модулів:  

  • Технологічна підготовка в сучасній школі. Під час навчання ви отримаєте ґрунтовні теоретичні знання про розвиток ключових компетентностей учнів у сфері технологій на всіх етапах навчання. 
  • STEM, STEAM навчання як інструмент якісної технологічної підготовки учнів.  У цьому модулі автором розглянуто роль STEM-освіти у розвитку навичок ХХІ століття, методи розробки і реалізації STE(A)M-проєктів та проаналізовано особливості STEM і STEAM підходів у освіті. 
  • Практичні кейси розробки проєктів на уроках технологічного напряму. У цьому модулі ви на практиці навчитесь створювати мініSTE(A)M-проєкти в початковій та середній школі, парні та групові довгострокові STE(A)M-проєкти, а також дізнаєтесь, як презентувати результати проєктної діяльності.

Тривалість/обсяг: 20 годин (0,67 кредиту ЄКТС).


Цікаве програмування: створення онлайн-проєктів із використанням одноплатних мікрокомп’ютерів BBC micro: bit та Arduino

Зареєструватись на курс

Програмування – це не просто наука. Це мистецтво, яке дозволяє реалізовувати свої ідеї, створювати щось нове та унікальне. Воно розвиває аналітичне та критичне мислення, креативність, здатність розв’язувати проблеми. Крім того, навички програмування є дуже цінними в сучасному світі, де все більше професій пов’язані з технологіями. Проте багато школярів вважають цю науку лише складним набором алгоритмів і команд, тому не наважуються її опановувати. Авторський курс Сергія Петровича «Цікаве програмування: створення онлайн-проєктів із використанням одноплатних мікрокомп’ютерів BBC micro: bit та Arduino» допоможе змінити це ставлення та переконати школярів, що програмувати не так важко, як здається. Він містить багато теоретичних і практичних матеріалів, які допоможуть перетворити уроки програмування на захопливу та корисну діяльність, яка обов'язково сподобається учням.

Про курс: пропонований курс розроблений для освітян усіх рівнів підготовки. Під час навчання ви дізнаєтесь про особливості та можливості застосування мікроконтролерів як інструмента інформаційної підготовки учнів. Добірка цікавих практичних кейсів із розробки та реалізації онлайн-проєктів у початковій та середній школі допоможе ефективно використовувати можливості популярних середовищ розробки Tinkercad і makecode, а також розробляти онлайн-проєкти на їх основі.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається із таких модулів: 

  • Одноплатний мікрокомп’ютер BBC micro:bit.
  • Плати Arduino.
  • Створення проєктів у онлайн-середовищах Tinkercad і makecode: практичні кейси.

Курс допоможе вам навчитися створювати цікаві та пізнавальні онлайн-проєкти, використовуючи можливості середовищ розробки Tinkercad і makecode. Ви опануєте основи програмування мікроконтролерів, навчитеся розробляти інтерактивні та захоплюючі уроки, а також отримаєте практичні навички організації активної проєктної діяльності учнів під час освітнього процесу.

Тривалість/обсяг: 30 годин (1 кредит ЄКТС). 

 

Як відбувається навчання? Зручно та просто! Оберіть курс відповідно до ваших інтересів і потреб (для цього можна скористатись фільтром), зареєструйтеся та ознайомтеся з програмою підвищення кваліфікації. Кожний зареєстрований учасник має повний доступ до всіх матеріалів, можливість самостійно обирати кількість часу на навчання і стежити за власним прогресом. Ви також можете ставити запитання автору та спілкуватися у чаті. 

Наша команда щиро бажає вам високих професійних досягнень та запрошує стати учасником творення нового освітнього простору разом із «На Урок»!  

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter