Огляд курсів підвищення кваліфікації від «На Урок»

Як зацікавити дітей навчанням? На жаль, єдиного правильного рецепту, який підійде всім і кожному, немає. Проте існують прийоми та методи, які точно варто спробувати кожному вчителю, який прагне пожвавити освітній процес, зробити його більш ефективним та досягти потрібного результату. 

І для того, аби завжди мати у своїй педагогічний скарбничці чудові прийоми, що дозволять водночас як підтримувати на високому рівні дитячу зацікавленість, так і допомогти учням опанувати навіть найскладніші теми, важливо постійно розвиватися, опановувати нові методи роботи та підвищувати кваліфікацію.

Онлайн-курси підвищення кваліфікації, присвячені формуванню в учнів ключових компетентностей, визначених ч. 1 ст. 12 Закону України «Про освіту», розроблені відповідно до норм законодавства. Нормативні документи, якими регламентовано напрями навчання: 

Для кого: керівники закладів освіти, педагогічні працівники, вчителі, які забезпечують впровадження нових Державних стандартів повної загальної середньої освіти, класні керівники.

Форма організації навчання вчителів: дистанційна. 

Засоби діагностики успішності навчання: тестові завдання, самостійна робота, виконання творчих завдань. 

Доступ до навчальних матеріалів: безкоштовний.

Документ про підвищення кваліфікації: свідоцтво, яке повністю відповідає вимогам чинного законодавства.

Storytelling: пізнавально, цікаво, захопливо

Як зацікавити учнів новою темою чи навіть предметом загалом? Звісно, можна спробувати розповісти їм про важливість навчання та здобуття знань, але такий підхід насправді більше не працює. Будьмо відверті: якщо розповідь учителя одразу не зачепила, то потім розбудити цікавість набагато складніше. І тут на допомогу вам прийде сторітелінг. А про те, як опанувати мистецтво розповідати історії, ви дізнаєтеся з курсу Алли Баєвої «Storytelling: пізнавально, цікаво, захопливо».

Про курс: Курс покликаний допомогти вам опанувати метод сторітелінгу, навчитися ефективно використовувати його на будь-якому уроці. 

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • Storytelling – емоція, натхнення, навчання! Із цього модуля ви дізнаєтеся про метод сторітелінгу, його переваги, ключові особливості та види. 
  • Як приготувати смачну історію за методом Storytelling. Цей модуль присвячено нюансам роботи над розробкою сюжету історії, створенню образу героїв тощо. 
  • Кейс «Сходинки до історії». Це практичний модуль, тут ви детально розглянете процес розробки ефективної історії. 
  • Прийоми розробки історії онлайн за методом Storytelling. Пройшовши цей модуль, ви опануєте онлайн-інструменти, що допоможуть створити неймовірно захопливу історію. 
  • Storytelling і дебати: чи можлива дружба? Завдяки навчанню на цьому модулі ви дізнаєтеся, як поєднати на перший погляд зовсім різні прийоми роботи.

Тривалість/обсяг: 20 годин (0,67 кредиту ЄКТС).

Word. Excel. Power Point: швидкий старт для новачків

Word, Excel та Power Point – вірні та багато в чому незамінні помічники педагога. Здається, ми всі вміємо працювати з цими програмами, але на якому рівні? Чи знаєте ви, скільки таємних функцій та «фішок» вони мають? А це знання може неабияк спростити виконання рутинних робочих завдань! Для того, аби позбутися всіх білих плям, обовʼязково перегляньте курс Наталії Кривко «Word. Excel. Power Point: швидкий старт для новачків»

Про курс: Пропонований курс стане у пригоді всім педагогам, які прагнуть покращити навички володіння офісними програмами.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • Microsoft Word. Модуль присвячено огляду можливостей текстового редактора: ви розберете параметри стилі, навчитеся створювати списки, таблиці та створювати графічні зображення.
  • Microsoft Excel. У другому модулі ви розберете основні функції Excel, а також опануєте навички роботи із формулами. 
  • Microsoft Power Point. Останній модуль курсу присвячено нюансам створення стильних презентацій.

Тривалість/обсяг: 20 годин (0,67 кредиту ЄКТС).

Використання інструментів фасилітації в освітньому процесі

Поняття фасилітації прийшло до нас із бізнес-сфери, проте чудово прижилося в освіті. Ще б пак, адже фасилітація – це не просто добірка інструментів і стратегій. Це можливість мотивувати учнів, навчити їх працювати активно, ефективно та із задоволенням. Ви зможете зробити навчання для учнів простішим, допомогти їм подолати труднощі та скерувати правильним шляхом. Як максимально ефективно застосовувати методи фасилітації на уроці? Дізнайтеся це, пройшовши курс Юлії Батури «Використання інструментів фасилітації в освітньому процесі».

Про курс: Курс буде корисним педагогам, які цікавляться фасилітацією та хочуть опанувати методи і прийоми роботи, що допоможуть впровадити її в освітній процес.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • Фасилітація: поняття і принципи. Під час навчання на першому модулі ви розберете поняття фасилітації, її можливості, розглянете особливості підготовки роботи. 
  • Як спланувати фасилітаційну сесію в умовах школи. Ви дізнаєтеся, як підготуватися до сесії, що вам знадобиться, як діяти в різних ситуаціях.
  • Дизайн фасилітаційної сесії. У межах цього модуля ви детально розберете етапи роботи. 
  • Фасилітація: адаптуємо до шкільних умов. Пройшовши цей модуль, ви дізнаєтеся, як найкраще застосовувати основні принципи фасилітації в навчальному процесі, а також під час нарад та педрад. 
  • Інструменти фасилітації в освітньому процесі. У цьому модулі на вас чекає чимало цікавих прийомів, які просто зараз можна брати в роботу. 
  • Побудова консенсусу. Під час роботи ви отримаєте ефективні інструменти для побудови консенсусу навіть у найбільш спірних питаннях. 

Тривалість/обсяг: 24 години (0,8 кредиту ЄКТС).

Ефективне навчання: інструменти для вчителя

Як встигнути за всіма освітніми трендами? На які з нових прийомів та методів роботи звернути особливу увагу? Як побудувати ефективний навчальний процес? Відповіді на всі ці (і навіть більше!) запитання ви знайдете в курсі Тетяни Бондар «Ефективне навчання: інструменти для вчителя».

Про курс: Пропонований курс допоможе освітянам краще розібратися із нюансами побудови ефективного навчання, розібратися із цікавими освітніми трендами та концепціями, що допоможуть зробити освітній процес продуктивнішим.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • Ефективно навчати(ся) ЯК: поняття та принципи. Ви дізнаєтеся про сучасну нейропедагогіку, особливості сприйняття інформації, емоційний інтелект, а також про цікаві освітні тренди.
  • ЩО розвиваємо: механіка ефективного навчання. Під час роботи ви розбиратимете нюанси формування мʼяких навичок, мотивації до навчання, розвитку памʼяті та уваги. 
  • Практика ефективного навчання: методи та інструменти. Цей модуль присвячено особливостям створення інтелект-карт та інших візуальних матеріалів, таємницям тайм-менеджменту, а також – лайфхакам для продуктивної роботи. 

Тривалість/обсяг: 24 години (0,8 кредиту ЄКТС).

Ігри на уроках історії та суспільних дисциплін

Гейміфікація – освітній тренд, який не втрачає позиції вже не перший рік, і не втратить ще довго. І це й логічно, адже гра робить процес засвоєння навіть найскладнішого матеріалу набагато простішим! А ще вона допомагає запам’ятати дуже багато інформації, наприклад, дати і події зі світової історії. Про те, як застосовувати навчальні ігри під час занять, ви дізнаєтеся, долучившся до курсу Олександра Желіби «Ігри на уроках історії та суспільних дисциплін».

Про курс: цей курс стане у пригоді всім, хто хоче навчитися ефективно використовувати ігрові технології в навчальному процесі та урізноманітнити свої заняття. 

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • Усні ігри із засобами та без. 
  • Історична «писанина» та «мальовидло».
  • Як «порухатися» в історію.
  • Ерудитні ігри.
  • Неформат.

У кожному модулі автор курсу розбирає безліч цікавих та ефективних ігор, які допомагають дізнаватися нове, краще запам’ятовувати інформацію, розвивають креативність та логіку. Впевнені, ви точно знайдете ігри, які сподобаються саме вашим учням. 

Тривалість/обсяг: 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Ігрові уроки контролю та узагальнення знань (на прикладі уроків географії)

Хто з ваших учнів у захваті від можливості написати контрольну? Впевнені, такі діти є, проте більшість сприймає контрольні як нудні та обовʼязкові перевірки, а дехто навіть відчуває страх. Покажіть школярам, що контроль знань може бути не нудним та суворим, а активним і дуже цікавим! А про те, як зробити його саме таким, ви дізнаєтеся із курсу Дарʼї Демчук-Маригіної «Ігрові уроки контролю та узагальнення знань (на прикладі уроків географії)».

Про курс: пропонований курс демонструє можливості проведення уроків узагальнення з ігровими елементами. Ви опануєте методику організації командних та індивідуальних заліків, розберете різноманітні види ігрових уроків узагальнення та отримаєте безліч практичних порад.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • Командні контрольні роботи. Особливості проведення та методика організації. У цьому модулі авторка курсу розповідає про важливі нюанси командної роботи на уроках та про цікаві види командних робіт. 
  • Ігрове індивідуальне оцінювання під час узагальнювальних робіт із географії. У межах модуля ви розберете особливості індивідуального оцінювання учнів, а також отримаєете приклади робіт в ігровому форматі. 
  • Туристично-краєзнавча робота та уроки-узагальнення з географії. Під час навчання ви отримаєте практичні поради з використання матеріалів туристично-краєзнавчої роботи на уроках узагальнення. 

Тривалість/обсяг: 20 годин (0,67 кредиту ЄКТС).

Інтерактивне навчання – активність без втоми: від мотивації до рефлексії

Мотивовані до навчання учні, які прагнуть отримати нові знання – справжня мрія вчителя. Вони дисципліновані, уважні та завжди виконують домашні завдання. Чи завжди такі мрії стають реальністю? На жаль, ні. Чи можна з чим щось зробити? Звісно! Зацікавити дітей вам допоможуть методи інтерактивного навчання. Про те, як зберегти баланс і організувати навчання таким чином, аби учні водночас отримали і задоволення, і знання, розповідає на своєму курсі «Інтерактивне навчання – активність без втоми: від мотивації до рефлексії» Наталія Борисенко. 

Про курс: Цей курс допоможе педагогам, мета яких – навчитися ефективно впроваджувати елементи інтерактивного навчання не лише на окремому етапі освітнього процесу, а й створювати повноцінний інтерактивний урок.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • Інтерактивне навчання: що, як і навіщо. У цьому модулі докладно розбираються ключові засади інтерактивного навчання, його переваги та особливості застосування. 
  • Групова робота як основа інтерактиву, або як врахувати індивідуальні потреби в груповій роботі. Із цього модуля ви дізнаєтеся про переваги роботи у групах, її види та розподіл ролей. А також розберете кілька цікавих проєктів.
  • Адаптація ігор для розваг та інших «ненавчальних» предметів для навчальних цілей. У третьому модулі авторка курсу ділиться нестандартними ідеями, які допоможуть зробити навчання цікавішим. 
  • Від інтерактиву на окремому етапі до інтерактивного уроку. Під час навчання ви розберете особливості організації інтерактивного уроку, його структуру, а також отримаєте поради, які зроблять його дійсно ефективним.
  • Оцінювання групової діяльності: справедливо і без стресу. Ц цьому модулі увага зосереджена на критеріях оцінювання: ви отримаєте конкретні поради щодо цього. 

Тривалість/обсяг: 24 години (0,8 кредиту ЄКТС).

Класне керівництво: загальні принципи і робота в умовах дистанційного навчання

Класне керівництво – завжди не найпростіша та дуже відповідальна робота. А в умовах війни – тим паче. Зараз робота з учнями має бути особливою: як ніколи важливі психологічна підтримка та постійний зв'язок. Як класному керівнику в такій непростій ситуації налагодити ефективну взаємодію з дітьми та їхніми батьками? Як оптимізувати роботу класного керівника та успішно перевести її в онлайн-формат? Про це ви дізнаєтеся на курсі Юлії Батури «Класне керівництво: загальні принципи і робота в умовах дистанційного навчання»

Про курс: курс буде неймовірно корисний класним керівникам (і тим, хто готується ними стати). Ви дізнаєтеся, як оптимізувати роботу, створювати комфортне освітнє середовище для всіх, а також – проводити виховну роботу.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів: 

  • Особливості роботи класного керівника. Перший модуль присвячено розгляду функцій класного керівника. Також авторка ділиться порадами щодо створення зручної та простої системи управління учнівським колективом. 
  • Комунікація. У цьому модулі ви розберете концепцію передачі інформації, що допоможе створити дієву систему онлайн-взаємодії. Окрему увагу приділено особливостям роботи з месенджерами та мультипосиланнями, ви також отримаєте поради щодо створення та дотримання правил чатів і спільнот.
  • Щоденні та періодичні рутини класного керівника. Завдяки навчанню на цьому модулі ви дізнаєтесь, як організувати швидке інформування батьків, створити онлайн-розклад занять, вести облік відвідування учнями уроків тощо.
  • Інформація: збирання, зберігання, обмін. У цьому модулі на вас чекають ефективні лайфхаки щодо формування бази даних учнів, організації, зберігання та систематизації матеріалів. 
  • Дистанційне освітнє середовище. Пройшовши цей модуль, ви навчитеся створювати віртуальні класи та інформаційний віртуальний хаб класу. Також ви дізнаєтеся про вимоги до учнівських акаунтів.
  • Виховна робота. Організувати виховний процес дистанційно не так просто, але під час навчання на цьому модулі ви отримаєте важливі знання, які допоможуть це зробити максимально ефективно. Авторка курсу покаже, як це зробити, зокрема на прикладі інтерактивного конструктора виховної роботи, створеного на основі матеріалів Освітнього проекту «На Урок».

Тривалість/обсяг: 30 годин (1 кредит ЄКТС)

Компетентнісно орієнтований потенціал уроку: реалізація сучасних інноваційних практик у навчальному процесі (на прикладі громадянської та історичної галузі)

Яким має бути ідеальний сучасний урок? Можна відповісти доволі загально: цікавим, наповненим практикою, розвивати компетентності учнів та враховувати їхні інтереси, нестандартним... Перераховувати можна ще довго. А можна просто пройти курс Владислава Кронгауза «Компетентнісно орієнтований потенціал уроку: реалізація сучасних інноваційних практик у навчальному процесі (на прикладі громадянської та історичної галузі)» та отримати всі необхідні знання про функціонал сучасного уроку, стратегії проєктних та дослідницько-пошукових технологій в освітньому процесі, техніки і прийоми, які допоможуть досягти найкращого навчального результату. 

Про курс: цей курс стане у пригоді педагогам, які прагнуть реалізувати компетентнісно орієнтований потенціал уроку, навчитися правильно визначати індивідуальну траєкторію розвитку особистості учнів та застосувати підходи проблемного навчання. 

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • Інтеграція інформаційно-цифрових технологій в освітньому процесі через ключові освітні компетентності. Цей модуль присвячено огляду основних компетентностей, зокрема, інформаційно-цифровій. 
  • Критичне мислення та проблемне навчання в НУШ. Під час навчання ви розберете дієві методи та прийоми розвитку кртичного мислення учнів. 
  • Освітній тайм-менеджмент. У межах модуля основна увага зосереджена на важливості правильного розподілу робочого часу, наводяться ефективні техніки тайм-менеджменту. 
  • Якісний зворотний зв’язок – запорука ефективності формування навчальних компетентностей. У цьому модулі розглядаються механізми та прийоми рефлексії на уроці. 
  • Оптимізація освітнього процесу в умовах викликів. Цей модуль пропонує поради щодо реалізації діяльнісного підходу на уроках, а також техніки заохочення учнів до активної роботи під час дистанційного навчання.

Тривалість/обсяг: 30 годин (1 кредит ЄКТС)

Медіаграмотність та критичне мислення: від теорії до практики

У часи, коли інформаційні війни стали буденністю, надзвичайно важливо вміти відрізняти правду від фейків, підходити до будь-яких даних критично, шукати власні відповіді на складні запитання. І найважливіше – навчити цьому молоде покоління. Про те, як це зробити, ви дізнаєтеся з курсу Інни Іванової «Медіаграмотність та критичне мислення: від теорії до практики».

Про курс: Це курс для всіх, хто прагне розвинути навички медіаграмотності та критичного мислення, аби поділитися цими знаннями із учнями. Завдяки йому ви навчитеся застосовувати стратегії критичного мислення під час роботи з медіаінформацією, а також дізнаєтеся, як швидко та точно розпізнавати фейки. 

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • Що треба знати вчителю про медіаосвіту. У цьому модулі авторка розбирає концепцію впровадження медіаосвіти в Україні. 
  • Навчальні програми НУШ-1, НУШ-2: про змістову лінію «Досліджуємо медіа» та застосування навичок медіаграмотності у вивченні інших предметів (галузей). Цей модуль присвячено розбору навчальних програм НУШ-1 та НУШ-2, зокрема змістової лінії «Досліджуємо медіа». 
  • Формуємо в учнів медіаграмотність: перші практичні кроки. Це практичний модуль, під час навчання на якому ви розберете та опануєте цікаві вправи, які допоможуть розвивати медіаграмотність учнів. 
  • Як сформувати в учня уявлення про медіапростір. Під час навчання на цьому модулі авторка поділиться із вами лайфхаками, які допоможуть у простому та цікавому форматі пояснити учням важливість медіаграмотності.
  • Реалізація змістової лінії «Досліджуємо медіа»: практичні поради. Ще один практичний модуль, присвячений дійсно ефективним прийомам дослідження та аналізу медіаінформації. 
  • Фейки та фактчекінг: не довіряй! Перевіряй! Під час роботи ви детально заглибитеся в тему фейків: розберете їхні ознаки, класифікації та опануєте основи фактчекінгу.  

Тривалість/обсяг: 20 години (0,67 кредиту ЄКТС).

Педагогіка довіри

Від чого залежить успішність навчання? Факторів чимало, проте один із них – довірливі та дружні взаємини між усіма учасниками освітнього процесу. Як їх побудувати? І тут насправді чимала відповідальність саме на педагогах. Це непросто, тут багато нюансів та підводних каменів, проте ви цілком можете навчитися ефективно будувати процес педагогічної взаємодії. А допоможе в цьому вам курс Ганни Сукачової «Педагогіка довіри»

Про курс: Завдяки навчанню на курсі ви навчитеся правильно обирати стратегії педагогічного спілкування, а також – застосовувати прийоми та інструменти для формування сприятливого освітнього середовища.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • Педагогіка довіри: поняття та принципи. Перший модуль познайомить вас із поняттям педагогіки довіри, також авторка курсу розповість про соціально-педагогічні чинники формування довіри.
  • Педагогіка довіри: прийоми та інструменти. Другий модуль присвячено цікавим методам роботи, зокрема, нетиповим навчальним ситуаціям.
  • Педагогіка довіри: обираємо стратегію. Під час навчання на третьому модулі ви не тільки розберете стратегії педагогічної довіри, а й зможете обрати найкращий для себе варіант.

Тривалість/обсяг: 20 годин (0,67 кредиту ЄКТС).

Педагогічні стратегії сучасного вчительства

Для того, аби освітній процес був максимально ефективним, важливо обрати правильну стратегію роботи, дібрати дієві прийоми та методи, створити сприятливі умови для взаємодії, знайти підхід до дітей, зокрема і для школярів з ООП. Про те, як досягти кожної з цих цілей, розповідає Світлана Зайцева у своєму курсі «Педагогічні стратегії сучасного вчительства».

Про курс: цей курс допоможе вам дізнатися багато нової інформації про використання інноваційних цифрових технологій, які допоможуть вмотивувати, зацікавити та активізувати роботу школярів.

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • «Лабораторія» скаффолдингу. Із цього модуля ви дізнаєтеся про таку ефективну стратегію підтримку учнів як скаффолдинг, та про те, як запровадити її у школі. 
  • Пріоритети НУШ: соціально-емоційне навчання. Цей модуль присвячено чудовому освітньому тренду – соціально-емоційному навчанню. Ви розглянете його компоненти, принципи, техніки та приклади інтеграції в навчальний процес. 
  • Креативна «шафа» вчителя в епоху освітніх змін. Під час навчання ви розглянете нюанси гейміфікації та ед'ютейнменту в учнівській діяльності, а також ознайомитеся із цікавими проєктами.

Тривалість/обсяг: 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Проєктний метод навчання

Проєктне навчання має чимало переваг – воно мотивує, підвищує активність, розвиває креативне та критичне мислення. А ще воно допомагає вчителю формувати у дітей важливі життєві компетентності та практичні навички, які точно стануть у пригоді в майбутньому, під час розвʼязання цілком реальних проблем. Як розробити цікаві та пізнавальні навчальні проєкти? Ви дізнаєтеся це, пройшовши курс Віктора Немченка «Проєктний метод навчання».

Про курс: пропонований курс буде корисним педагогам, які прагнуть опанувати методи проєктного навчання та зробити роботу з учнями більш ефективною і практичною. 

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається із таких модулів: 

  • Проєктне навчання як педагогічний метод. У цьому модулі розглядається закордонний та вітчизняний досвід використання методу проєктів. Окрему увагу приділено ключовим завданням та «підводним каменям» проєктного навчання.
  • Створення навчальних проєктів власноруч: про що має знати педагог-практик. Під час роботи ви розберете класифікації навчальних проєктів, розглянете етапи проєктної роботи, проаналізуєте нбанси оцінювання, а також отримаєте приклади готових проєктів.
  • Проєктне навчання в сучасній українській школі. Цей модуль присвячено розгляду ролей і функцій учасників проєктної діяльності. Також розглядаються особливості проєктного навчання у початковій, середній та старшій школі.
  • Готовий проєкт від «На Урок»: демонстрація. Це практичний модуль, під час якого ви дізнаєтеся, як створювати неймовірно проєкти за допомогою можливостей платформи «На Урок». 

Тривалість/обсяг: 24 годин (0,8 кредиту ЄКТС).

Учительство нової формації: початкова та середня освіта в системі НУШ

Успішна реалізація реформи НУШ багато в чому залежить безпосередньо від педагога. Які знання та навички він повинен мати? Як спрямувати освітній процес на формування і розвиток особистості випускника нової генерації?  Відповіді на всі ці запитання вже є, і ви знайдете їх у курсі Артема Горобця «Учительство нової формації: початкова та середня освіта в системі НУШ».

Про курс: цей курс містить актуальний освітній контент, різноплановий інструментарій та практичні кейси в контексті НУШ, які оптимально сприяють формуванню вчительства нової формації. 

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів: 

  • Нова українська школа: компоненти, компетентності, компетентнісний підхід, стандарти освіти. У цьому модулі ви, зокрема, розбиратимете напрями реформування вітчизняної школи.
  • Трансформація педагогічної діяльності сучасного вчительства, або 12 кроків до НУШ. У другому модулі автор курсу зосереджується на ключових компетентностях і навичках, якими має володіти сучасний педагог.
  • Нові підходи до системи оцінювання учнівства. Завдяки навчанню на цьому модулі ви дізнаєтеся, якою має бути система оцінювання навчальних результатів учнівства в НУШ.
  • Академічна доброчесність внутрішніх освітніх стейкхолдерів. Модуль присвячно розгляду принципів академічної культури та доброчесності. 
  • Лайфхаки створення недискримінаційного освітнього контенту. У цьому модулі автор зосереджується на важливості недискримінаційного підходу до освіти, а також ділиться корисними порадами для роботи в цьому напрямку. 

Тривалість/обсяг: 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Як створювати якісний навчальний відеоконтент: поради для педагогів

Сучасна освіта вимагає сучасних підходів та використання різноманітних онлайн-ресурсів. Зокрема, і для створення різноманітного відеоконтенту. Про те, як опанувати це мистецтво та створити такі матеріали, які точно зацікавлять ваших учнів, розповідає у своєму курсі «Як створювати якісний навчальний відеоконтент: поради для педагогів» Ліана Корнієнко. 

Про курс: пропонований курс допоможе вам навчитися створювати цікавий відеоконтент, який осучасніть ваші заняття, додасть їм різноманітності. 

Структура: курс містить теоретичну, самостійну та контрольну частини й складається з таких модулів:

  • Підготовка до створення навчального відео. Ви розберете типи навчальних відео та алгоритми їх створення, а також дізнаєтеся, яке обладнання вам знадобиться. 
  • Відеозйомка та дизайн відеоконтенту. Із цього модуля ви дізнаєтеся таємниці правильної зйомки, як створити прев’ю для відео, а також отримаєте сайти для наповнення та урізноманітнення дизайну відео.
  • Сервіси для створення унікального відео. У пропонованому модулі авторка курсу розказує про те, як записати скринкаст та створити відеопрезентацію у PowerPoint. Також вона поділиться сервісами для створення анімаційного відео.
  • Як залучити здобувачів освіти до створення навчального відео. Модуль присвячено особливостям організації роботи учнів зі створення відео.
  • Монтаж відео. Тут ви дізнаєтеся, як обрати програму для відеомонтажу, а також про безпосередньо процес монтажу.

Навчатися на наших курсах не тільки цікаво, а й дуже зручно. Для початку виберіть найбільш цікавий та потрібний у роботі курс (аби було зручніше, можна скористатися фільтром), зареєструйтеся та ознайомтеся із програмою підвищення кваліфікації. Як зареєстрований учасник ви матимете повний доступ до всіх навчальних матеріалів, також для вашого комфорту передбачена можливість самостійно керувати навчальним часом і стежити за власним прогресом. Окрім того, ви завжди можете поставити запитання автору курсу та поспілкуватися із іншими учасниками в чаті. 

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter