Новини

Не були готові до змін: міністр освіти пояснив причини невдачі реформи НУШ у середній школі

В новому інтерв’ю міністр освіти і науки України Оксен Лісовий пояснив, чому, на його думку, реформа НУШ у базовій школі має не такі хороші результати, як у молодшій. За його словами, причина певною мірою полягає в недостатній готовності вчителів. 

«Якщо в молодшій школі ми якісно пройшли процес підготовки вчителів і вони обрали програми, які більш прогресивні і не мають такого навантаження, то в базовій школі навчання вчителів не відбулося так, як повинно було відбутися. Тому вчителі часто обирали простіший, звичний для себе підхід, схожий на стару добру школу, на яку, власне, і нарікають батьки сьогодні», – заявив очільник МОН.

Окремо Оксен Лісовий звернув увагу на невідповідність підходів у новій молодшій та базовій школах.

«Відбувся такий собі обман дітей, коли вони вийшли з нової молодшої школи і в п‘ятому класі повернулися назад до ціннісних підходів старої школи. Я не буду узагальнювати, тому що є дуже прогресивні колективи, які витягнули це на собі. Але так, маємо проблему».

Розвʼязати ці проблеми, на думку міністра, можна з допомогою якісного підвищення кваліфікації педагогів. Він нагадав, що МОН займається цим із 2023 року: 

«Ми зайнялися цим перенавчанням вже у 2023 році, знайшли посеред року фінансування, спрямували його на громади – 60 млн грн на навчання вчителів і решта – на оснащення кабінетів НУШ дидактичними матеріалами саме для базової школи, бо там нічого не було. Діти прийшли в звичайні кабінети і до вчителів, які не пройшли необхідне навчання».

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter