Новини

STEM, STEAM і STREAM у сучасній освіті: підбиваємо підсумки першого дня інтернет-конференції від «На Урок»

STEM, STEAM та STREAM – неймовірно цікаві напрямки освіти, без яких уже просто неможливо уявити навчальний процес. І це чудово! Адже Science, Technology, Еngineering, Мathematics, Arts та Reading допомогають розвивати критичне та креативне мислення учнів, залучають до командної роботи, пробуджують цікавість до науки, вчать системно мислити та долати труднощі. А ще – втілювати у життя найнеймовірніші ідеї! 

Тому, як допомогти всім учасникам освітнього процесу організувати продуктивну роботу з використанням підходів STEM-, STEAM-, STREAM-діяльності, присвячено нову інтернет-конференцію від «На Урок» – «STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення». Перший день конференції, 17 жовтня, подарував безліч цікавої інформації та корисних ідей. Кожна лекція варта того, аби переглянути її знову! А поки що пропонуємо короткий огляд виступів наших неймовірних спікерів! 

Віктор Немченко – «STEM, STEAM, STREAM-проєкти як драйвери реалізації ідей змішаного навчання»

Зараз усі тільки й говорять, що про змішане навчання. І хоча воно дещо незвичне для нас, переваги такої організації освітнього процесу очевидні. Свобода дій, безліч можливостей, розвиток самостійності та відповідальності учнів, а також можливість врахувати індивідуальні особливості школярів. І не тільки! І саме STEM, STEAM та STREAM здатні допомогти вам реалізувати змішане навчання на практиці. Про те, як це зробити, розповідав під час свого виступу Віктор Немченко. Лектор не тільки розказав про особливості та різновиди змішаного навчання, а й розкрив можливості «На Урок», які допоможуть зробити навчання цікавішим та різноманітнішим. Бажаєте дізнатися більше? Перегляньте виступ!

Юлія Батура – «STEM-активності онлайн та офлайн під час вивчення природничих дисциплін»

STEM дарує безліч можливістей: інженерні проєкти, наукові дослідження, проєктне навчання... Діти будуть у захваті! Тим паче, що працювати над STEM-проєктами можна і онлайн, і офлайн. Але з чого почати, як планувати та контролювати проєктну діяльність учнів? Про це розповіла у своєму виступі Юлія Батура. Лекторка поділилася власними лайфхаками вибору STEM-активностей, порадила, де брати цікаві ідеї для роботи та продемонструвала яскраві приклади проєктів, які вам неодмінно захочеться втілити у життя разом зі своїми учнями! Тільки уявіть: вирощування кристалів, LEGO, екологічні проєкти, святковий STEM тощо. Упевнені, ви вже хочете дізнатися більше. Тож неодмінно подивіться виступ!

Вікторія Бартюк – «STE(A)M-проєкти – ефективний засіб технологічної підготовки учнів»

Загадковий STEAM привертає до себе все більше уваги. І це цілком зрозуміло, адже додаючи елемент Arts, ми значно розширюємо можливості для розвитку та зацікавлення учнів. STEAM дає змогу підключити до сухих цифр і фактів важливі сенси. А як поєднати його з вивченням предметів технологічного напрямку? Відповідь на це запитання дала під час свого виступу Вікторія Бартюк. Без чого не обійтися для якісного STE(A)M-навчання, які мініпроєкти можна створити разом із дітьми, як зробити їх цікавими для всіх без винятку учнів? Про це ви зможете дізнатися, переглянувши виступ!

Олена Довгаль – «STEM: шлях до успіху через проєктну діяльність та інтеграцію»

Проєктно-орієнтоване навчання формує мислення високого рівня, розвиває творчість, підвищує мотивацію та якість знань. Тому воно нам просто необхідне! А ще воно дуже подобається учням! І не дивно, адже саме завдяки йому діти бачать, як реалізувати найнеймовірнішу ідею. Учителі ж отримують можливість розвивати мислення учнів та систематизувати їхні знання. А які широкі можливості для інтеграції! До речі, інтегрувати можна фактично будь-які предмети. І про те, як це зробити найкраще, розповіла у межах свого виступу Олена Довгаль. Бажаєте отримати безліч корисних порад? Перегляньте виступ! 

Ольга Казакова – «Учнівські STEAM-проекти з формуванням підприємницької компетентності – від ідеї до реалізації»

STEAM-проєкти неймовірно цікаві та захопливі. Але для того, щоб навчання у такому форматі було дійсно ефективним, маємо врахувати деякі деталі. Наприклад, обрати тему, яка переслідуватиме значущу ціль для учнів. І у цьому плані ідеальним рішенням можуть стати проєкти з формування підприємницької компетентності учнів. Як створити такі проєкти? Про це розповіла під час свого виступу Ольга Казакова. Де шукати натхнення, як залучити місцеву громаду та підриємців, як організувати ефективну співпрацю... Відповіді на всі ці (та не тільки) запитання ви зможете отримати, якщо переглянете виступ!

Це був насичений та цікавий день, але вже завтра, 18 жовтня, буде не менш цікаво! Інтернет-конференція «STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення» триває, долучайтеся!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter