STEM – прекрасний спосіб соціалізації знань, уміння бачити міжпредметні зв'язки у реальному світі. Він допомагає надати учням практичні знання та навички, зробити навчання цікавим. А для того, аби ви могли це зробити, наші неймовірні лектори поділилися натхненням та конструктивом. Розкрили власний досвід, який допомагає їм серфінгувати серед океану можливостей та відповідальності, бути на одній хвилі зі своїми учнями, колегами та освітніми реаліями сьогодення.
Другий день нової інтернет-конференції від «На Урок» – «STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення» подарував нам можливість познайомитися з досвідом талановитих учителів, які мотивують дітей, себе та педагогічну спільноту! Пропонуємо короткий огляд змістовних і цікавих виступів.
Ірина Дядюшкіна – «Фасилітація в STEM-освіті – потужний інструмент розвитку креативної особистості».
«Найкращі вчителі – ті, що показують вам, куди дивитись, але не кажуть, що ви маєте там побачити», – зазначає Олександра К. Тренфор і з нею повністю згодна Ірина Дядюшкіна. Фасилітація – допомога учню сформувати власну думку щодо певної ситуації, підтримка його прагнення до саморозвитку, самореалізації та самовдосконалення. Найкращий фасилітатор – той, кого не видно. Він має ефективно організовувати обговорення складної проблеми та за короткий час виконати всі заплановані дії з максимальним залученням учасників процесу.
Лекторка порівняла полотно фасилітаційної сесії зі збиранням пазлу всією родиною – кожний може займатися окремим фрагментом, але в результаті злагодженої роботи отримати красиву цілісну картину. Як це організувати у навчальному закладі? Як мотивувати, надихати та навчати? Упевнені, ви вже хочете дізнатися відповіді на ці запитання. Тож неодмінно подивіться виступ!
Ганна Дудіч – «Учитель-амбасадор міжнародних STEM-спільнот: функції, можливості, переваги участі».
Хто такий учитель-амбасадор та як створити сучасне навчальне середовище разом із прогресивними колегами з усього світу? Своїм досвідом співпраці зі світовими педагогічними STEM-спільнотами поділилася Ганна Дудіч.
Спікерка розповіла про можливості Scientix, чому варто долучитися до цієї європейської спільноти STEM-освітян і які критерії відбору. Також Ганна Дудіч розкрила тему планування інтегрованих уроків і навчальних сценаріїв разом із учителями National Geographic. Розповіла про їхні курси та сертифікацію, навела приклад інтегрованого STEM-уроку із використанням ресурсів порталу National Geographic.
Лекторка окреслила можливості створення сучасного навчального середовища разом з амбасадорами програми Future Classroom Lab. Поділилася STEM-досвідом на міжнародному рівні разом з учителями-амбасадорами NAYTEA. Цікаво? Радимо переглянути цей натхненний виступ.
Олександр Козленко – «Як насправді об'єднати STEA з M та R: нарис шкільної архітектури».
Які шляхи інтеграції природничих наук з математикою, письмом, читанням та шкільною інженерією? На ці запитання дав відповідь Олександр Козленко у своєму виступі. Лектор наголосив на тому, що вміння мають бути зрозумілими та прикладними, які формуватимуть природничо-наукове світобачення у повсякденному житті.
Спікер наголошує на важливості формування здорової компетентнісної системи: читацької та медійної грамотності, математичних компетенцій, обізнаності в галузі природничих наук, техніки та технологій, соціалізації та самокомпетентності. Тож як побудувати навчання, щоби воно було інтегрованим за змістом, діяльністю та оцінюванням, а головне – мало практичну користь та було цікавим учням? Дізнайтеся, переглянувши цікавий виступ!
Наталія Борисенко – «Розвиток творчо мислячої особистості на уроках української мови та літератури за допомогою елементів STEАM»
Уроки гуманітарного профілю можуть поєднувати мистецтво, інженерію, математику та природничі науки. Неочікувано? Авжеж! Але цілком закономірно. Під час уроків літератури ми організовуємо театральні постановки з саморобними костюмами та декораціями, на допомогу приходять знання з інженерії та любов до мистецтва. На заняттях з мови залучаємо цікаву математику, зашифровуючи алфавіт у приклади та формули. Аналізуючи літературні твори, залучаємо знання з природничих наук, основ безпеки життєдіяльності (елементів медицини) тощо.
На думку лекторки, проєктна робота якнайкраще відповідає STEM-технології, адже тут залучені дослідження, практика, самостійність, глибина та робота на результат, які надзвичайно корисні у реальному житті. Немає розрізнених знань чи розрізнених подій. Лекторка розповіла про власний досвід організації конкурсів, інтерактивів, застосування творчості й перевтілення на уроках української мови та літератури. Бажаєте отримати безліч практичних порад? Радимо переглянути виступ!
Завершився цей насичений день панельною дискусією, під час якої спікери відповіли на ваші запитання, поговорили про значення та роль STEM-освіти у сучасному непередбачуваному світі. Визначили перспективи, досвід і технічні можливості такого навчання в Україні. Розмова була неймовірно цікавою, ви точно маєте її почути!
І вже зовсім скоро ви зможете переглянути запис нової інтернет-конференції «STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення» на нашому Ютуб-каналі – цікавого перегляду!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.