STEM перетворився на навід'ємну частину навчального процесу. І це чудово! Та не менш чудово, що також в освітній процес входять STEAM та STREAM, які не просто урізноманітнітнюють навчання, а й допомагають у вихованні всебічно розвинених особистостей.
Science, Technology, Engineering, Mathematics, а ще й Art та Reading. Можливостей для роботи та неймовірно цікавого навчання безліч! Але як організувати все на вищому рівні? Про це говоритимемо вже 17 та 18 жовтня у межах Всеукраїнської інтернет-конференції «STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення».
Ключова мета цієї інтернет-конференції «На Урок» – допомогти всім учасникам освітнього процесу організувати продуктивну роботу з використанням підходів STEM-, STEAM-, STREAM-діяльності, незалежно від того, на яких уроках та з дітьми яких вікових груп планується реалізація ідей. Буде неймовірно! Адже своїм досвідом ділитимуться справжні майстри:
- Віктор Немченко – «STEM, STEAM, STREAM-проєкти як драйвери реалізації ідей змішаного навчання».
- Вікторія Бартюк – «STE(A)M-проєкти – ефективний засіб технологічної підготовки учнів».
- Олена Довгаль – «STEM: шлях до успіху через проєктну діяльність та інтеграцію».
- Юлія Батура – «STEM-активності онлайн та офлайн під час вивчення природничих дисциплін».
- Ольга Казакова – «Учнівські STEAM-проекти з формуванням підприємницької компетентності – від ідеї до реалізації».
- Ірина Дядюшкіна – «Фасилітація в STEM-освіті – потужний інструмент розвитку креативної особистості».
- Ганна Дудіч – «Учитель-амбасадор міжнародних STEM-спільнот: функції, можливості, переваги участі».
- Олександр Козленко – «Як насправді об'єднати STEA з M та R: нарис шкільної архітектури».
- Наталія Борисенко.
Цікаво, чи не так? Два дні, насичені спілкуванням, корисними порадами, лайфхаками та STEM (+A та M), що може бути краще? Тож не вагайтеся та реєструйтеся!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.