Цього тижня кожен учитель знайде собі вебінар до душі. Так-так, ми просто впевнені в цьому! Тож дізнаємося разом про те, як можна застосувати Telegram у навчальному процесі, поговоримо про специфіку навчальних проєктів у НУШ та з'ясуємо, як створити компетентнісні завдання. А потім неодмінно поговоримо про нюанси зонування класу НУШ.
Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота
Telegram – один із найпопулярніших месенджерів серед школярів. Його люблять навіть більше, ніж Viber! Зрештою, він точно сподобається і вам, адже має безліч функцій, які допоможуть вчителю організувати зручний та ефективний освітній процес.
Функції Telegram:
Навіщо вчителю Telegram-канал та Telegram-бот? Як їх створити навіть без знання мов програмування? Все це пояснить Петрович Сергій у межах свого вебінару.
Долучитися 22 червня о 18:00 (вівторок)
Практика реалізації проєктів та відеопроєктів у НУШ
Чи знаєте ви, що на «На Урок» можна знайти безкоштовні проєкти для школярів? Ми працювали над цим напрямком не просто так –саме проєктне навчання дозволяє досягти неабияких результатів та допомагає дітям легко впоратися навіть із найскладнішими темами. Особливо в НУШ, адже так ми можемо залучити учнів до командної роботи, стимулювати пізнавальну діяльність та креативність.
Які проєкти можна виконати зі школярами найближчим часом?
Прагнете вивести навчальні проєкти на якісно новий рівень? Як покращити мотивацію та підвищити рівень досягнень учнів у НУШ? Оксана Словік відповість на ці запитання та поділиться практичними прийомами для офлайну та онлайну. І окремо буде висвітлена тема відеопроєктів!
Долучитися 23 червня о 18:00 (середа)
Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ
НУШ диктує чіткі правила дизайну класу. І це не просто так! Таки підхід допомагає організувати простір, який задовольнятиме всі потреби школярів та вчителя, буде комфортним та цікавим. Саме тому фахівці радять зонувати приміщення, тобто ділити простір на окремі осередки.
Як правильно зонувати приміщення в НУШ?
Марина Кропельницька розповість про вимоги НУШ до оформлення класу. Особливу увагу лекторка приділить практичним рекомендаціям, поділиться ідеями та власним доробком. Не пропустіть!
Долучитися 24 червня о 18:00 (четвер)
Компетентнісні завдання з природничої грамотності: від документів PISA до розширеного світогляду
Де ми – а де PISA? І що дає компетентнісне оцінювання звичайним школам? Насправді багато: таке оцінювання дозволяє значно покращити знання школярів, підняти викладання на якісно новий рівень та навіть змінити світогляд учасників освітнього процесу.
Що таке PISA?
Чому варто знати показники та характеристики оцінювання? Який матеріал обрати для підготовки, тобто створення компетентнісних завдань? Які зміни у світогляді вони можуть викликати? Про це розповість Олександр Козленко на вебінарі.
Долучитися 25 червня о 18:00 (п'ятниця)
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.