Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Як мінімізувати конфлікти у класі? Як перетворити звичайний урок на веселу та захопливу гру? І розвинути пізнавальну, наукову та креативну компетентності? На наших вебінарах ви дізнаєтеся про:

  • метод позитивного конфлікту;
  • ачівки для навчальної мотивації;
  • 6 компетентностей, що можна розвинути за допомогою проєктної діяльності;
  • ігрову вправу для закріплення матеріалу.

Інструментарій вчителя-фасилітатора: практичні поради щодо створення матеріалів для роботи

Чи застосовували ви фасилітацію на уроці? Це ефективний спосіб навчити дітей колективно вирішувати проблеми та приходити до спільного рішення. Думаєте, складно? Насправді ні, застосовуючи ефективні методи фасилітації на уроці, ви швидко станете справжнім експертом!

Наприклад, проста та дієва вправа:

Фасилітація здебільшого предсталяє собою тимбілдинг та розвиток навичок розв’язання конфліктів. Погодьтеся, це не завжди вдається зробити в межах навчального процесу!

Тож часом необхідно застосовувати методи фасилітації цілеспрямовано. Аби дізнатися, як це зробити, завітайте на вебінар Юлії Батури, яка поділиться дієвими техніками, матеріалами та практичними порадами. Встигніть зареєструватися!

Долучитися 14 червня о 18:00 (понеділок)

Гейміфікація в освіті: практика створення ігор на уроках природничо-математичного (STEM) циклу

Учні захоплено вивчають синуси і косинуси, флору і фауну та навіть періодичну таблицю та завжди радісно поспішають на урок… Мрія кожного вчителя, чи не так? До неї можна наблизитися!

І тут велику роль відіграють позитивні стимули. Цікаво, що оцінки не є найкращими з них. Тому зверніть увагу на ігрові прийоми, згідно з правилами яких школярі отримують нестандартні нагороди, які ще називають трофеями або «ачівками» (від англ. Achievement – досягнення).

Ось кілька прикладів простих трофеїв на урок:

 

Як створити гру власноруч? Які бувають моделі розвивальних ігор, що стимулюють дітей вчитися? Про це розповість Сергій Петрович. У межах вебінару лектор продемонструє цікаву авторську гру, а також методику створення ігор.

Урізноманітніть власний урок, отримавши знання на нашому вебінарі!

Долучитися 15 червня о 18:00 (вівторок)

Ефективна проєктна діяльність на уроках біології

Без проєктної діяльності неможливо уявити уроки природничого циклу. І не тільки природничого! Адже будь-які навчальні проєкти формують в учнів цілісну картину світу, одночасно розвиваючи кілька компетентностей.

Які компетентності розвивають учні, створюючи наукові проєкти?

Як виховати майбутніх дослідників, експерементаторів та креативщиків? Для кожного віку доцільно використовувати різні проєкти, про що покроково розповість Ірина Дядюшкіна на вебінарі.

Також лекторка не омине тему менторства та фасилітації, міждисциплінарних проєктів. Хутчіше реєструйтеся!

Долучитися 16 червня о 18:00 (середа)

Ігрові методики та вправи в роботі вчителя початкових класів

Як отримати «вау-реакцію» від найменших школярів? Звісно, застосовуючи ігри! До того ж такі, що спростять найскладніші теми та розвеселять учнів у будь-яку погоду. 

Ось цікава ігрова вправа для учнів будь-якого віку:

Хочете органічно вплести елементи гейміфікації у навчальний процес? Які саме ігри застосовувати, щоб уроки проходили легко та весело? У межах вебінару Алла Козенко поділиться корисними методиками для щоденної роботи вчителя. 

Долучитися 18 червня о 18:00 (п'ятниця)

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter