12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Перший літній тиждень обіцяє бути надзвичайно насиченим! Адже самовдосконалення не має канікул чи вихідних. Бажаєте розпочати літо 2021 продуктивно та бадьоро? Запрошуємо вас на інформативні вебінари «На Урок», де спікери ділитимуться власним досвідом та корисною інформацією. Бажаємо натхненного періоду та продуктивної реалізації нових ідей!

Психологічна складова роботи вчителя: відновлення власних ресурсів

«Згоряю, світло даючи» – часто педагоги беруть на себе подвиг Прометея, забуваючи про власні потреби й емоційну рівновагу. Втім, чи виправдана така позиція? Чи хочете ви, щоб учні взяли за приклад таку модель поведінки?

Аби запобігти психологічному та професійному вигоранню, важливо уважно ставитися до власних почуттів, фіксувати нестачу ресурсів і вміти поповнити їх. 

Тож як відновити власні психологічні ресурси наприкінці навчального року? Дізнайтеся на вебінарі Любові Цукор. Отримавши ці знання, ви закінчите навчальний рік у теплій атмосфері!

Долучитися 31 травня о 18:00 (понеділок)

Медіаграмотність як структурний компонент у траєкторії професійного самовизначення учнів

Ознака здорового розуму – здатність аналізувати думку, не погоджуючись із нею. (Арістотель)

Грамотна людина XXI століття вміє критично мислити, аналізувати інформацію та власні потреби. Катерина Молодик поділиться сучасними тенденціями медіаосвіти та принципами створення медіавправ на уроках гуманітарного циклу.

Виступ буде корисним для вчителів української мови та для інших педагогів. До того ж медіаграмотність сприятиме професійній орієнтації та самовизначенню школярів. Як саме? Відповіді на вебінарі.

Долучитися 1 червня о 18:00 (вівторок)

Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Учитель, який не починає з того, щоб пробудити в учня бажання вчитися, кує холодне залізо. (Хорас Манн, педагог і політик)

Шкільна лабораторія з нуля – це реально! Ба більше, це надзвичайно цікаво для школярів усіх класів, адже вони братимуть участь у створенні технологічного дива!

Як організувати STEM-лабораторію в межах шкільної програми? Петрович Сергій поділиться ефективними лайфхаками створення приладів для шкільної лабораторії. Реєструйтеся вже зараз!

Долучитися 2 червня о 18:00 (середа)

Модерний pick up уроків англійської мови – територія НУШ

«Безумство – діяти по-старому і чекати на нові результати». (А. Ейнштейн) 

Викладання англійської, як і будь-якого предмета, надихає нас шукати нові прийоми та бути у тренді серед учнівства. Аби зацікавити школяра, маємо думати, як школяр. Тому важливо добирати завдання, які сподобаються сучасним дітям і навчать їх нового.


Хочете дізнатися як створити умови для продуктивної творчої роботи в НУШ? Долучайтеся до вебінару Ольги Кобилєвої.

Долучитися 3 червня о 18:00 (четвер)

Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники. (Томас Фуллер, історик)

Сучасному педагогу є, що сказати, та чого навчити! А чому б не зробити це на мільйонну аудиторію? Ліана Корнієнко розкаже про переваги та можливості використання вчителем власного YouTube-каналу.

Виступ стане у пригоді всім, хто планує розвивати власний канал. Лекторка відповість на всі запитання та дасть практичні поради щодо просування вашої сторінки в YouTube. 

Долучитися 4 червня о 18:00 (п'ятниця)

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter