Нерідко діти проводять увесь день за гаджетами. Це реалії сучасного життя. А дистанційне навчання або посилює дитячу любов до інформаційних технологій, або навпаки – онлайн-навчання змушує дітей утомлюватись від усього, що пов’язано з інформаційними пристроями. А як учителю інформатики зберегти цей баланс та налаштувати дітей на вивчення свого предмету?
І здавалося б, учителі інформатики мають бути найбільш підготовленими до переходу на онлайн-навчання. Якби ж! А як щодо розуміння роботи психіки учнів під час використання гаджетів? Тематичних сайтів для викладання інформатики? Про це розкаже Гордєєв Артем у межах вебінару «Викладання інформатики під час дистанційного навчання», що відбудеться 17 квітня о 18:00.
Про що говоритимемо? Окрім наведених вище тем обговоримо додатки для зв’язку з учнями, використання платформ для викладання онлайн та корисні посилання на STEAM-активності для дітей!
Хто як не учитель інформатики знається на онлайн-навчанні, тож долучайтеся!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.