Сценарій виховного заходу «День народження 5 класу»
Хід свята
Ведуча: Добрий день, шановні учні, батьки, вчителі, гості свята! Сьогодні ми зібралися для того, щоб відзначити урочисту подію — день народження 5 класу, який народився в чудову осінню пору і навіть уже трішечки підріс. Сьогодні вони продемонструють нам усі свої таланти.
Ведучий 2. Сьогодні у велику шкільну родину середньої та старшої школи вливається ще один колектив – тепер уже учнів 5 класу. Саме колектив, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті. Ми віримо, що в цих дітей попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків. А вчителі, разом з батьками, рідними та друзями-школярами обов’язково в цьому допоможуть, бо і самі колись бути п’ятикласниками. Тож зустрічайте!
(Під музичний супровід і оплески по черзі заходять п’ятикласники.)
Вед.: Працьовита, відповідальна, щира - Романів Вікторія
Вед.: Душа і совість класу, доброзичлива, справедлива - Левицька Юлія
Вед.: Запальна, дружелюбна, відкрита до спілкування - Пеленьо Марія
Вед.: Дружелюбний, стриманий, вдумливий - Харина Святослав
Вед.: Щира українка, врівноважена, старанна - Олійник Яна
Вед.: Рухливий, комунікабельний - Долінський Мар’ян
Вед.: Щира, відкрита до спілкування - Процев’ят Ольга
Вед.: Спокійна, скромна, дружелюбна - Варениця Вікторія
Вед.: Дружелюбна, спокійна, комунікабельна - Біліх Андріана
Ведуча2: Перша ланка шкільного життя позаду, а сьогодні ви – п’ятикласники! У вас нові вчителі, нові кабінети, предмети – загалом вражень вистачає!
Ведуча1: Тож, давайте подивимося, хто ж вони такі ці новоспечені п’ятикласники.
Учень : Слухайте! Слухайте всі!
………….
…….И- п’ятикласники
ПІСНЯ «НАШ ВЕСЕЛИЙ КЛАС»
Ведуча2: Після такого гомінливого початку, пора нам розпочати урок.
Ведуча1: А урок, як відомо, розпочинається із повторення вивченого матеріалу, тобто розминки.
Ведуча2: А що перший урок фізкультура?
Ведуча1: Та ні до розминки розуму, де учасники повинні показати свою ерудицію, гострий розум, почуття гумору.
Ведуча2: Пропонуємо вашій увазі конкурс «Розминка»
Ведуча1: Вам потрібно правильно відповісти на запитання.
Ведуча2: Будьте дуже уважні. Запитання для вас.
Молодці, впорались на відмінно. Дякую вам
Ведуча: Та для того, щоб стати справжніми 5-класниками, вам необхідно успішно здолати
декілька перепон.
(Учень: У нас багато мрій, надій і сподівань.
Чудово, що живем ми у країні Знань.
Ми сильні та завзяті і всім вам обіцяємо –
Усі перепони обов'язково ми здолаємо!)
Ведуча: Перша перепона – «Знайомство». Кожен із вас розповість усім присутнім про себе та свої захоплення і прикріпить фото на ватман.
Ведуча: Ось ми і утворили колаж 5 класу. І першу перепону ви успішно здолали.
Пісня «Пісня про дружбу».
Ведуча: Олексію, а пам'ятаєш наш перший клас! Ми - першокласники!!!
Ведучий: Так, таке не забувається ... Ми маленькими були ... Часом вчились завзято,
а іноді - ні ... Де ми знали, що оте чудове свято - на 11 чи 12 довгих років, сотні,
тисячі уроків?
Учень: Була абетка, і табличка ... Сумували наші личка.
Тільки техніка читання, Спонукала до навчання!!!
Учень: Та провчившись, - зрозуміли, Вчитись треба, ми - схотіли!!!
Бо навчання - шлях у майбуття, І кожен із предметів, Удосконалює життя.
Ведучий: Діти, а чи знаєте ви, що ваша перша вчителька, тепер вчить інших діток.
Цікаво, які вони? Чи сумує вона за вами?
Ведуча: Думаю, що сумує. І наші п’ятикласники дуже вдячні їй за все.
Пісня «Букварі і читанки».
Ведучий: Зазвичай на свято приходять телеграми з вітаннями. І наше свято не
виняток.
Телеграма №1 Учні! Наполегливо гризіть граніт науки. Ми завжди з вами!
З повагою - Стоматологічний кабінет
Ведуча:
Телеграма №2 Шановні вчителі та учні! Навчання – світло, але не забувайте
вимикати його коли йдете додому!
Районна Електростанція
Ведучий: Телеграма №3 Учні,закривайте крани не капайте на мізки вчителям.
Водоканал
Ведуча: Телеграма №4 Шановні учні не псуйте кров учителям.
Союз донорів
Ведучий: Телеграма №5 Діти. Бережіть хлібні вироби! Не вішайте лапшу на вуха
вчителям!
Хлібокомбінат
Ведуча: Телеграма №6 Батьки! Винагороджуйте своїх дітей за успіхи!
Комітет з призначення Нобелівських премій
Ведуча: Діти, ви веселі, кмітливі, допитливі і щирі. Коли ви разом, ваша добра, позитивна енергія може замінити своєю потужністю декілька атомних електростанцій.
Ведуча: Так, навчають вас різні вчителі, і вивчаєте ви багато нових предметів. І зараз перевіримо, наскільки швидко зможете їх пригадати.
1.Цей педагог у школі - фігура центральна,
Як кажуть в народі – всьому голова!
Коли він із нами – то й школа у шані
І як він скерує – так підуть діла! (директор)
2. А хто всі дати добре знає?
І вас учити заставляє?
Хто і коли, кого завоював,
Права й свободи мужньо захищав? (вчитель історії Наталя Володимирівна)
3. Із ким вчимося клімат знати?
Стежки, аби не заблукати.
Із ким усі моря проплили
Найвищі гори підкорили? (географія Надія Степанівна)
4. Ця вчителька навчала,
Щоб ви усе прорахували.
Любов вам множити потрібно
Ділити радість принагідно,
От щирість й щедрість – додавати,
А зло від серця віднімати. (Математика Оксана Іванівна)
5. Людина й праця, як сіамські діти,
Нізащо їх не можна розділити,
Труд без людини просто не існує,
Людина без труда - життя марнує (Трудове навчання Орися Михайлівна)
6. Вас вчать читати «мейд» чи «маде»
На етикетках шоколаду.
«Хелоу», «бон жур» ми раді чути,
Хоч трішки іноземцями побути. (іноземна мова Віра Михайлівна)
7. Як вживати кличну форму,
Щоб були ми завжди в нормі,
Відміняти дієслово,
Скільки значень має слово? (Українська мова Наталя Ігорівна)
8. Цей предмет, ну просто диво!
Друкувати научились.
Ще й складать нові програми
Досконало вчились самі. (Інформатика Наталя Степанівна)
9. Бігай швидко, м’яч лови,
Стрибай вправо, догори.
Вчать нас тут марширувати,
У веселі ігри грати. (Фізична культура Галина Романівна)
10. А на цей предмет нам, друзі,
Треба слух і голос дужий.
Тренувати тенори і альти,
Щоб до Олега Винника – рости… (музика Оксана Григорівна)
11.На уроці – руки в фарбі,
Пензлі скрізь та олівці.
Намалюєм, може, Барбі,
Квіти, гарні кораблі. (образотворче мистецтво Орися Михайлівна)
Ведуча: Молодці! Ви гарно справились із завданням.
Ведуча: Діти, відгадайте ще таку загадку:
Красивий, щедрий рідний край
І мова наша солов’їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься … (Україна)
Ведуча: Ви народилися в незалежній Україні. Саме від вас залежить її подальша доля. Якщо ми будемо любити свою Батьківщину, наполегливо працювати, вірити у краще майбутнє, то обов'язково здолаємо усі негаразди.
Діти, а що Вам відомо про нашу країну?
Учень: Україна знаходиться у південно-східній частині Європи.
Учень: Україна межує з Росією, Білоруссю, Польщею, Словаччиною та Угорщиною, Румунією та Молдовою)
Учень: Наша країна омивається Чорним й Азовським морями)
Учень: Найбільшою річкою є Дніпро.
Учень: В західній частині України знаходяться Карпатські гори.
Учень: Національними символами держави є Герб, гімн, прапор.
Учень: Україна стала незалежною 24 серпня 1991 року.
Учень: Головним документом нашої держави є Конституція, прийнята 28 червня 1996 року.
Учень: Президентом нашої держави є Зеленський Володимир Олександрович.
Ведуча: Молодці! Я дуже рада, що у 5 класі такі хороші, завзяті, розумні учні, справжні громадяни України. Кожному новонародженому громадянину видається свідоцтво про народження, так і 5 клас у свій день народження отримає свідоцтво про народження.
Ведучий: Для вручення свідоцтва про народження 5 класу та посвідчень п’ятикласника запрошуємо директора школи Багана Романа Осиповича.
( Вручення посвідчень п’ятикласників )
Пісня «Україна – матуся моя».
Ведуча: Я вважаю, що наші п’ятикласники, в надійних руках. А особливо
за підтримки і опори їхніх тата і мами. Як же вони без них?
Ведучий: Я погоджуюсь з тобою , адже, чого у світі варті ми без маминої ласки і тепла, без батьківської строгості і жарту, і без родинного гнізда.
Ведуча: Послухай, а колись дуже давно, їхні батьки також були п'ятикласниками ... Думаєш, вони вже забули, що таке п'ятий клас?
Ведучий : Я? Ні? Та як можна їм дозволимо забути про такі чудові, щогодинні миті! Їхні діти щодня нагадують їм про 5 клас, особливо при виконанні домашніх завдань. Знаєш, яке задоволення вони отримують!!!! Угууууу!!! Та вони ж двічі в житті крокують в світ Знань п'ятикласника.
Ведуча: А-аа, справді! Яка ж я наївна!!! То може ми не будемо відбирати в них крапельки втіхи і задоволення і розкажемо ще їм трішечки про життя сучасних учнів п’ятикласників?
Ведучий: - Ну, що ж, спробуймо!
(Інсценізція: учень з подушкою в руках сидить на стільці і розказує вірш. Розкидані книжки, одяг. Дівчинка в ролі матері допомагає йому)
Ведуча: Ось таке нелегке життя у п’ятикласників.
Ведучий:Але вони обов’язково справляться!
Ведуча: Шановні учні, на нашому святі присутні Ваші рідні – батьки, бабусі та дідусі. Подякуйте їм! Вони – найважливіша частина великої шкільної родини. Їхня підтримка, лагідне слово, добра порада завжди будуть допомагати вам.
Учень: Усе, що є найкраще у дитини. Її талант, культура, доброта –
Від тата й мами йде, і від родини – Незаперечна істина свята.
Сім’я, родина - це велике диво, Там є любов і ласка, і тепло.
Там дітям затишно і радісно, й щасливо, Так завжди буде і завжди було.
Ведучий: Кожна сім’я – це маленький світ, маленька країна. В цій країні свої закони,
звичаї, традиції. Дуже хочеться, щоб у кожну сім’ю ввійшов мир і спокій, злагода і
любов.
Ведуча: Саме зі своєї сім’ї, з родини іде у світ людина і несе в нього своє серце,
наповнене добротою і любов’ю, відчуттям краси і справедливості. Саме з сім’ї несе
вона у світ правду, чесність, віру, традиції і звички.
Учень: Хай вам сонце дарує, рідненькі, ясне проміння, Земля – стиглий колос і щедрі плоди.
Воду – криниця, небо – зірниці, А діти – усмішку завжди.
Спасибі за все, що даєте в житті, Від кроків в майбутнє тримаю ключі,
Вперед лише з вами я хочу іти, Вклонюся у ноги, цілую сліди!
Пісня «Дякую мамо, дякую тато»
Ведуча: Наступна перепона, яка має назву «Весела перерва». Вам, дорогі п’ятикласники, необхідно розвеселити гостей на нашому святі.
Ведуча: Оголошуємо веселу перерву.
Сценка ( ) + ВІРШІ
Уч. - Дозвольте зайти………………
Учень: Вірте нам! Ми не зламаєм Ваших сподівань.
Гідно труднощі здолаєм На шляху до знань!
Ведуча: Разом з тим, ми не залишили поза увагою й серед старшокласників –
ваших наставників.
Ведучий: Любі друзі, я думаю що ви готові прийняти їхні повчання й критику, і раді будете прислухатися до їх порад. До слова зарошуємо голову Шкільного учнівського
самоврядування та його заступника.
(На сцену виходять голова учнівського парламенту і його заступник)
Ведуча: Ми дійшли до останньої перепони. Нам залишилося виконати останній ритуал.
Ведуча: Кожен із вас пов'язує навчання в школі з певними сподіваннями та мріями.
Ви зараз напишете листи, але листи не прості … Це листи у майбутнє… Напишіть мрії та побажання своєму класу та однокласникам…Ці листи будуть зберігатися у класного керівника, і ви зможете відкрити їх у 9 класі на святі Останнього дзвоника.
Пісня « ШКОЛА, ВЕСЕЛА СІМ’Я» »
Ведуча: Ви довели, що гідні носити звання п'ятикласника і зараз наступає урочистий момент - прийняття клятви учнями, батьками та класним керівником.
Клятва дітей
Ми, учні 5 класу, обіцяємо:
- не запізнюватися на уроки та виховні заходи;
- не бешкетувати, якщо це вдасться;
- ніколи не заходити в школу з невивченими уроками;
- Не доводити вчителів до температури кипіння-100 градусів .
- не показувати щоденник батькам у свята і дні народження! Обіцяємо!!!
Ведуча1: А зараз прийняти клятву запрошуємо ту людину, яка знає про кожного учня все: де був, що їв, як спав, яка є і психологом, і банкіром, і касиром, і лікарем швидкої допомоги, і термінатором, і рефері, і мамою з татом в одному обличчі.
Ведуча2: Це ж звичайно вона – ваш класний керівник - Гнатів Оксана Григорівна.
Клятва класного керівника
Я, Гнатів Оксана Григорівна, класний керівник 5 класу Великоколоднівського НВК, обіцяю:
……………………………
- солодощами п’ятикласників інколи частувати! Обіцяю!
Ведуча: Від імені батьків прийняти клятву запрошуємо…..
Клятва батьків
Ми, батьки учнів 5 класу, урочисто обіцяємо:………….
- всі проблеми вирішувати оперативно. Обіцяємо!!!
Пісня «Друзі єднаймося».
Ведуча: давайте ще раз гучними оплесками привітаємо наших п’ятикласників.
Ведуча: А наше свято добігло до кінця! Дякуємо за увагу!
Ведучий: До нових зустрічей!
Клятва батьків
Ми, батьки учнів 5-В класу,урочисто обіцяємо:
- дітям у навчанні допомагати;
- задачі та приклади розв’язувати наполегливо та без помилок;
- твори писати змістовно та розбірливо;
- щоденники щодня перевіряти;
- портфелі до школи збирати та їх вміст контролювати;
- заходи щодо поведінки терміново приймати;
- на збори ходити регулярно та виступати активно;
- всі проблеми вирішувати оперативно.
Обіцяємо!!!
Пам’ятка п’ятикласнику
Правило перше запам’ятай!
Входячи в школу, усіх вітай:
Однолітка, вчителя, товаришів.
Доброго дня побажай усім.
Увага, друже, правило два !
Поруч з тобою протягом дня
Супутники будуть – праця, знання,
їх шанувати не забувай.
Сусіду по парті не заважай.
Правило три виконуй завжди !
Місце робоче до дзвінка оформляй,
Стоячи, вчителя в класі вітай.
За думкою вчителя уважно слідкуй.
Щоденник свій вчасно упорядкуй.
Правило четверте – просте і відверте.
Виконуй строго розпорядок дня,
Уважно слухай голос дзвінка.
В їдальні поводься чемно і тихо,
товаришам побажай: ”Приємного апетиту”.
Правило п’яте слід пам’ятати:
Потрібно майно шкільне шанувати.
Підручник і зошит в порядку тримай,
Про акуратність не забувай.
Правило шосте дуже просте.
Перерва для тебе діло таке:
Старайся голосно не розмовляти,
Не бігати і не стрибати.
Порушника вчасно зупини,
Конфлікти тактовно з ним розбери.
Правило сьоме стосується дому.
Вранці у кишеню носовик вклади,
Почисть своє взуття і форму одягни.
Зачіску слід у порядку тримати.
Прикраси дівчатам не одягати!
Правило восьме іде по порядку.
І каже, що вранці ти зробиш зарядку,
встанеш і ляжеш в однакову пору,
Вчасно щоденно прийдеш ти у школу.
Кожен учень мусить знати правило дев’яте:
старших слухай і бабусю, і маму, і тата.
І у домі все, що просять не лінись зроби.
Шануй старість і, звичайно, малечу люби,
а як трапиться нещастя, то допоможи.
Правило десяте просить розказати –
правила дорожні мусиш добре знати,
бути завжди в дружбі з другом
світлофором.
Доглядай, мій друже, ліс і гай, і поле,
ріднії простори всім серцем люби,
Будь старанним учнем всюди і завжди!
1