Посвята в старшокласники "Ми - це 22 Я"

Про матеріал
Сценарій виступу 9 класу під час посвяти в старшокласники розрахований на учнів 9-11 класів, він містить цікаві інсценізації, святковий момент посвяти дев'ятикласників у старшокласники
Перегляд файлу

                              Візитка:      «Ми – це 22 Я»

 

 - Добрий день, шановні гості, вчителі!

- Ми вітаємо вас на презентації класного коллективу «Ми – це 22 Я»

 

Зібрались ми сьогодні всі
На колективну творчу справу
Щоби представить кожен зміг
Себе і друзів всіх одразу
Тож на сцені всім відомий
Дружній і веселий 9-А клас!

 

- Шкільні закони – поважаєм. (разом)

- Малюків – не ображаєм!

- Уроки – вивчаєм!

- На змагання – поспішаєм!

- Прибираєм – чисто!

- Виступаєм урочисто!

 

За роки навчання в школі ми навчилися...

-відрізняти вчителів від старшокласниць,

- знаходити кабінети, а деякі навіть з закритими очима.

- вимовляти повну назву своєї школи, а дехто навіть з першого разу

- ми навчилися ховати крейду, щоденники, а деякі навіть своїх батьків.

- ми вже знаємо, що похід в туалет під час уроку можна зробити значно цікавішим, включивши до маршруту зупинку в буфеті, прогулянку коридорами, шоп-тур до магазину.

- ми вже навчилися користуватися одним зошитом на всіх уроках і вчити домашнє завдання , не відкриваючи підручника.

- ми навчилися закохуватися, а дехто навіть не один раз.

- ну, а підказувати, підглядати і робити шпаргалки ми вміємо  на 12 балів!

всі учні вибігають за куліси,

Звучать позивні передачі "Новини". На екрані заставка "Новини".

1 ведучий:

Добрий день, дорогі телеглядачі!  Сьогодні  на каналі Ай TV-9 передача «Новини». У студії для Вас працюють ) чарівна   (називає ім'я ведучої).

2 ведучий:  І незрівнянний   (називає імена ведучих)

І:  нарешті нас допустили на територію школи №4, де ми можемо взяти інтерв’ю з перших вуст, почути цікаву інформацію, ми можемо зазирнути за двері 9-а класу.

ІІ: Сьогодні ви маєте нагоду познайомитися з кожним учнем, з кожною особистістю нашого класу.

І- Ви дізнаєтесь, чим живе наш клас і кожен учень окремо.А також зрозумієте, що ми такі різні і водночас одна велика родина!

ІІ :А розпочнемо ми з прогнозу погоди

«Прогноз погоди»

Знаєш, Карино, мені здається, що наші уроки так схожі на примхи природи!

На уроці математики –пройшли зливи сліз.

На уроці біології- промчався циклон запитань.

Під час тестових завдань на уроці української мови згустився непроглядний туман.

Тільки на уроці трудового навчання було сонячно, ясно і навіть спекотно. Температура підвищилась через великі веселощі десь до +12 балів!

На жаль, на уроці іноземної мови знову град запитань із мокрим снігом і шквальним вітром, спричиненим низькими балами.

І тільки перерва… і тільки перерва нас спасає…

-Як бачите, нудьгувати у нашому класі часу зовсім нема! Тому давайте знайомитися!

-Четвертак Дмитро- дуже захоплюється футболом і навіть під час інших уроків часто думає про нього. Можливо він  майбутній  Шевченко або Тайсон .

-Шевчук Валерій та Бандурко Марина - учні-книголюби, так люблять книги, що підручники не відкривають. Бояться їх забруднити!

Савінська Анна та Зацерковна Анна- учні-поліглоти. На уроці глотають все: піцу, булочку, цукерки разом з оцінками.

-_ Явтушок Аліна та Сеслюк Таня – учні-не-прогульнці. Завжди стверджують, що були на уроках, але в паралельних світах!

-Пугач Карина та Пономаренко Яна – учні-підприємці: зрозуміли, що мовчання – золото і цим заробляють на уроці.

-Красноліцький Дмитро – учень-скнара: щоденник не дає, зошит на перевірку не здає, високі оцінки «зажимає».

- Коноваленко Настята Скрипник Руслана – учні – садисти: під час уроку вони сідають то за одну парту, то за третю, то за першу!

-Куропятник Дмитро, Баленко Михайло– учні-рекетири: вони задають стільки запитань на уроках, що вчитель, щоб успішно провести урок, спочатку ставить їм дванадцять, і, задовольнивши їх, вчить інших.

Сідіг Абдульучень-джентельмен: він  часто заходить до класу після учителя…хвилин через десять!

-Знайомтесь: Загородній Саша – учень-винахідник. Він розробив рецепт виконання домашніх завдань :

Отже,домашні завдання готують зі свіжих знань,набутих на уроках, і сушених- вичитаних із підручників.За консистенцією вони бувають:густі (на 10-12 балів), середні (7-9 балів), напіврідки(4-6 балів).

Для приготування густого домашнього завдання необхідні:

а) уважність на уроці (12 гр.)

б) працелюбство (12 гр.)

в) вода…200 гр. Під час відповіді.

Для завдання середньої густоти основні продукти ті самі,але води трохи більше.

Для приготування напіврідкого- лише вода.

У деякі домашні завдання для збереження краси відповіді і кращого настрою вчителя слід додати чарівну усмішку і проникливий погляд.

-Бойко Артем- особистість неординарна.Цікавиться математикою, історією, біологією. В класі його називають Філософом.

-Якщо треба малювати, всі звертаємось до Компанієць Тані.. Наша художниця, розумниця, просто красуня

Давидовська Ліза- загадковість друге її ім’я, одним тільки поглядом може вбити!

 Павленко Анна- завжди в курсі всіх справ в школі, організатор всього, що відбувається в класі.

 Мушик Даря – Вона фотографує  залюбки  себе скрізь, про її життя з Інстаграм знає не тільки Долинська, а й мабуть вся Україна.

Ніколаєнко Світлана-  золотий голос класу.    ВІДЕО

А взагалі  наші дівчата дуже люблять танцювати.

І в навчанні і в мистецтві  Є що людям показати .

Танець

Куропятник Д.:  Сучасні учні та сучасні вчителі! Які вони? Чим живуть? Про що розмовляють? Нам передали терміновий матеріал , який став готовий тільки що. Отже, дивимося ще один екстерний репортаж з гарячої точки .

РЕПОРТАЖ

        КомпанієцьТ : : Коротко про себе можемо додати: намагаємося не тонути в морі інформації, всі сили і творчі здібності віддаємо боротьбі з лінощами і неорганізованістю.

           Коноваленко А.  : Любимо й поважаємо своїх вчителів та школу.

           Скрипник Р.: Ділимось з ближнім по парті не тільки їстівними запасами, а й розумною думкою. А у разі необхідності – і виконаним домашнім завданням.

     Явтушок А.   Не п’ємо, не палимо, не б’ємо вікон, не пишемо загальновідомих істин на стінах школи.

     СеслюкТ : Не виявляємо інтересу до протилежної статі під час уроків, а робимо це тільки в позаурочний час.

        Баленко М:  Хоча нам важко, але робимо все, щоб нами пишалися батьки і вчителі, а кожен першокласник мріяв бути схожим на нас!

Відео

ІІ:  Ось і познайомились ви з нашим класом!

І:  І хоча ми не жахаємось від натиску формул і теорем, але ніяковіємо на сцені, бо такі  іспити ми здаємо не часто.

Павленко А:  Ми всі  такі різні і водночас одна велика родина!

Учасники інтелектуальної 
гри “Що?Де? Коли?” 
•Книш Владислав 
• Медведик Василь 
 Цимбалюк Святослав 
Ковальчук Надія 
...

 

 

 

docx
Додано
29 червня 2019
Переглядів
1019
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку