Поурочне планування курсу «Інформатика. 6 клас»
(1 година на тиждень. 35 годин на рік)
№ |
Тема уроку |
Д/З |
Дата уроку |
|||
|
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи» Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології (2 години) |
|
|
|
|
|
1 |
Цифрові пристрої. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів. Санітарно-гігієнічні правила роботи з цифровими пристроями. Класифікація цифрових пристроїв. |
1.1-1.2 |
|
|
|
|
2 |
Цифрові технології. Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості. «Цифровий слід». |
1.2-1.3 |
|
|
|
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 2. Комп’ютерні презентації (4 години) |
|
|
|
|
|
3-4 |
Етапи створення комп’ютерної презентації. Анімація об’єктів на слайді. |
2.1 |
|
|
|
|
5 |
Анімація слайдів. Налаштування показу комп’ютерної презентації. |
2.2 |
|
|
|
|
6 |
Підсумковий урок з теми 2 |
2.1-2.2 |
|
|
|
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 3. Текстові документи (4 години) |
|
|
|
|
|
7 |
Формати текстових документів. Списки в текстовому документі. |
3.1 |
|
|
|
|
8 |
Таблиці в текстовому документі. |
3.2 |
|
|
|
|
9 |
Графічні зображення в текстовому документі |
3.3 |
|
|
|
|
10 |
Підсумковий урок з теми |
3.1-3.3 |
|
|
|
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 4. Графічні зображення (5 годин) |
|
|
|
|
|
11-12 |
Основні поняття комп’ютерної графіки. Растрова та векторна комп’ютерна графіка. Створення та опрацювання растрових зображень у графічному редакторі Krita |
4.1 4.2 |
|
|
|
|
13-14 |
Створення й опрацювання векторних зображень у графічному редакторі Krita. Шари, їх використання |
4.3 |
|
|
|
|
15 |
Додавання тексту до графічних зображень. Створення багатоелементних зображень. Підсумковий урок з теми |
4.4 |
|
|
|
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 5. Моделювання (2 години) |
|
|
|
|
|
16 |
Поняття моделі. Види моделей. Інформаційні моделі. Математичні моделі. |
5.1 |
|
|
|
|
17 |
Гіпотеза. Перевірка гіпотези з використанням моделі. Експеримент. Добір даних для перевірки гіпотез |
5.2 |
|
|
|
|
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 6. Електронні таблиці (5 годин) |
|
|
|
|
|
18 |
Електронні таблиці. Табличний процесор |
6.1 |
|
|
|
|
19 |
Редагування та форматування електронних таблиць |
6.2 |
|
|
|
|
20 |
Виконання обчислень в табличному процесорі |
6.3 |
|
|
|
|
21 |
Побудова стовпчастих та кругових діаграм в табличному процесорі |
6.4 |
|
|
|
|
22 |
Підсумковий урок з теми |
6.1-6.4 |
|
|
|
|
|
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування» Тема 7. Алгоритми та програми (10 годин) |
|
|
|
|
|
23 |
Величини. Команда присвоювання |
7.1 |
|
|
|
|
24-25 |
Цикли з параметром з величинами. Вкладені цикли. |
7.2 |
|
|
|
|
26-27 |
Розгалуження з величинами. Вкладені розгалуження. |
7.3 |
|
|
|
|
28-29 |
Цикл з передумовою |
7.4 |
|
|
|
|
30-31 |
Цикли з розгалуженнями. Розгалуження з циклами. |
7.5 |
|
|
|
|
32 |
Підсумковий урок з теми 7. |
7.1-7.5 |
|
|
|
|
|
Практикум з використання інформаційних технологій (2 години) |
|
|
|
|
|
33-34 |
Практикум з використання інформаційних технологій |
8.1 |
|
|
|
|
|
Резервний час (1 година) |
|
|
|
|