Я, моя сім'я, друзі |
Сучасна молодь |
Життя німецької молоді |
Думки про сучасну молодь |
Українська молодь. Яка вона? |
Стосунки між поколіннями. Батьки та діти |
Стати дорослим |
Проблеми підлітків в Німеччині |
Проблеми підлітків в Україні |
Молодіжні субкультури |
Поурочно-тематичний план з предмета ,,Німецька мова’’
IІ КУРС (100 год)
І семестр (51 год)
№ з/п |
Тема програми Тема уроку |
К-сть годин |
|
Я, моя сім’я, друзі |
10 |
1 |
Сучасна молодь |
1 |
2 |
Життя німецької молоді |
1 |
3 |
Думки про сучасну молодь |
1 |
4 |
Українська молодь. Яка вона? |
1 |
5 |
Стосунки між поколіннями. Батьки та діти |
1 |
6 |
Стати дорослим |
1 |
7 |
Проблеми підлітків в Німеччині |
1 |
8 |
Проблеми підлітків в Україні |
1 |
9 |
Молодіжні субкультури |
1 |
10 |
Узагальнюючий урок з теми «Я, моя сім’я, друзі» |
1 |
|
Тематична |
|
|
Дозвілля |
12 |
11 |
Дозвілля сучасної молоді |
1 |
12 |
Молодь та її дозвілля |
1 |
13 |
Спорт – це моє захоплення |
1 |
14 |
Музика у моєму житті |
1 |
15 |
Моя улюблена музика |
1 |
16 |
Мій вільний день |
1 |
17 |
Хобі мого друга |
1 |
18 |
Типові види відпочинку підлітків |
1 |
19 |
Дозвілля.Виконання лексико-граматичних вправ |
1 |
20 |
Улюблена музика сучасної молоді |
1 |
21 |
Текст «Nico Frank». Робота над текстом |
1 |
22 |
Узагальнюючий урок з теми «Дозвілля» |
1 |
|
Тематична |
|
|
Харчування |
13 |
23 |
Заклади громадського харчування |
1 |
24 |
У їдальні |
1 |
25 |
Моя улюблена їжа |
1 |
26 |
Обладнання і персонал |
1 |
27 |
У ресторані. Меню |
1 |
28 |
Культура харчування в Німеччині |
1 |
29 |
Фастфуди в Німеччині |
1 |
30 |
Здорове харчування |
1 |
31 |
Їжа усіма органами чуття |
1 |
32 |
Харчовий раціон |
1 |
33 |
Культура харчування в Україні |
1 |
34 |
Текст «Berlins bekannteste Imbissbudebesitzerin». Робота над текстом |
1 |
35 |
Буклети рецептів. Узагальнюючий урок |
1 |
|
Тематична |
|
|
Людина і довкілля |
16 |
36 |
Німецькі організації щодо захисту довкілля |
1 |
37 |
Захист довкілля |
1 |
38 |
Зміна клімату на планеті |
1 |
39 |
Як допомогти довкіллю? |
1 |
40 |
Чорнобильська катастрофа |
1 |
41 |
Виконання лексико-граматичних вправ |
1 |
42 |
Біологічна розмаїтість. Робота над текстом |
1 |
43 |
Планета в небезпеці. Тренувальні вправи |
1 |
44 |
Захист навколишнього середовища в Німеччині та в Україні |
1 |
45 |
Збережемо довкілля чистим |
1 |
46 |
Текст «Krabats Erben». Робота над текстом |
1 |
47 |
Узагальнюючий урок з теми «Людина і довкілля» |
1 |
|
Тематична |
1 |
48 |
Контроль письма |
1 |
49 |
Контроль аудіювання |
1 |
50 |
Контроль читання |
1 |
51 |
Контроль говоріння |
1 |