« Повсякденне життя та культура України в середині XIX - на початку ХХ ст.»

Про матеріал
Контрольна робота 9 клас Розділ 7. "Повсякденне життя та культура України в середині XIX - на початку ХХ ст.», 3 рівні
Перегляд файлу

(Історія України  9 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

« Повсякденне життя та культура України  в середині XIX - на початку ХХ ст.»

І рівень(0,5б)

1.  Укажіть пам’ятку архітектури України, зображену на фото початку ХХ ст.

А Володимирський собор у Києві   Б Покровський собор у Харкові

В Успенський собор у Почаєві  Г Троїцький собор у Новомосковську

2. Хто з митців у листі так описав свою роботу над однією з картин:

«Я зовсім ненароком відвернув полотно і не втерпів, узявся за палітру, і ось тижнів два без віддиху живу з ними, не можу розлучитися - веселий народ! Недарма про них Гоголь писав, усе це правда! Чортячий народ! Ніхто в цілім світі не відчував так глибоко Свободи, Рівності й Братерства. Усе Запорожжя лишалось вільним, нікому не підкорилося...»?

А І. Рєпін               Б І. Труш             В М. Пимоненко         Г В. Тропінін

 

3. Створення в Одесі першої в Російській імперії (другої у світі) бактеріологічної станції пов’язано з ім’ям

А І. Мечникова           Б М. Терещенка        В А. Кримського           Г Д. Заболотного

 

 

4. Хто є автором картини, репродукцію якої подано?

А С. Васильківський               Б М. Пимоненко

В В. Тропінін                           Г І. Рєпін

 

 

 

5. З іменем якого митця пов’язане спорудження зображеної на фото пам’ятки архітектури України?

А О. Вербицький

Б М. Микешин

В В. Городецький

Г О. Бекетов

6. Що з переліченого стосується основоположника української класичної музики Миколи Лисенка?

1 Перші дитячі опери «Коза-Дереза», «Пан Коцький»

2 Перша в Україні Музично-драматична школа

3 Перша опера — «Запорожець за Дунаєм»

4 Перший український мистецтвознавчий журнал «Артистичний вісник»

5 Опери «Наталка Полтавка», «Енеїда», «Тарас Бульба», «Утоплена»

6 Перший український професійний театр «Руська бесіда»

ІІ рівень

7. Дайте визначення термінів: (1б)

«Модернізм» — це

8. Дайте відповіді на запитання до джерела(1 б)

«Заснування університету найтіснішим чином повязане з особистістю…… Він є справжнім винуватцем його існування: …. Він спонукав харківське дворянство на пожертвування, він мав перебороти силу ускладнень, аби добитися височайшого соізволєнія на заснування університету в Харкові, він же, зрештою разом з іншими особами…. Немало попрацював і у нелегкій справі початкового його облаштування» (Д.Багалій)

А Коли відбулися події, про які йдеться у фрагменті джерела?

Б Імям якого діяча пропущено в тексті?

 

9. У яких твердженнях ідеться про Тараса Шевченка?(1б)           

А)діяч, якому судилося стати символом українського національного руху;

Б)основоположник художньої прози в українській літературі;

В)першу збірку його поезій було надруковано в Петербурзі в 1840р.;

Г)автор програмових документів Кирило-Мефодіївського товариства;

Д)творець «Енеїди» - першого твору нової української літератури;

Е)автор понад тисячі творів образотворчого мистецтва.            

ІІІ рівень

10.  Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.(1б)

«Вищі школи, розкидані по всій Україні, мали одну спільну рису: …мовою викладання в них були – російська, німецька, польська. Запекла боротьба за українську мову не мала успіху. Проте був університет, у якому дозволили мати кілька – за змістом і мовою – українських кафедр...»

Таким університетом був

А Київський           Б Львівський           В Харківський              Г Новоросійський

11. Встановіть відповідність між характеристиками та іменами науковців другої половини 19 – початку 20 ст. 2 б)

1 Фізик та електротехнік, був першим винахідником рентгенівської трубки, завдяки якій зробив фотографію скелета людини; винайшов багато електротехнічних приладів.

2 Зоолог та анатом, відкривач фагоцитозу – явища поглинання клітинами організму мікробів. Працював у Франції над розвитком імунології, удостоєний Нобелівської премії.

3 Мікробіолог та епідеміолог. Першим у світовій науці дослідив шляхи поширення чуми і запропонував ефективні засоби боротьби проти цієї хвороби.

4 Вчений-мовознавець і сходознавець. Відомий поліглот (вільно  володів майже 60 мовами). Його наукові праці – вагомий внесок у дослідження проблеми походження й розвитку української мови.

А Ілля Мечников                       Б Іван Пулюй                   В Дмитро Яворницький

Г Данило Заболотний               Д Агатангел Кримський

12.Прочитайте і дайте відповідь.(3 б)

Розвиток українського мистецтва (або архітектури на вибір) наприкінці ХV– у першій половині ХІХ ст. Та зробіть висновок.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.7
Відповідність темі
3.7
Загальна:
3.4
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Зелена Наталя Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Брижик Наталія Іванівна
    Мені дуже сподобалося. Ви - молодець! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Герман Вульденштейн
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
14 травня 2020
Переглядів
7990
Оцінка розробки
3.4 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку