Я, відомо, дуже знатний, Кількість можу означати, І порядок при лічбі Підкажу мерщій тобі. Чи який, чи котрий, скільки – Запитай мене лиш тільки. Щоб не буть багатослівним, Називаюсь я - ЧИСЛІВНИК
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Із загадок та скоромовок випиши числівники. У Марини два коти – Повна хата муркоти. Десять жвавих горобців Приземлились на посів. Перший я приніс весну, Розбудив усе від сну. Заспіваю під вікном, Люди звуть мене …Один лиє, другий п’є, третій росте. Брат промовив до сестрички: - Он стрибає три синички, - А як зловиш ти одну – - Скільки лишиться їх, ну! шпакомдощ, земля, трава. Посміхнулася Людмила: - Тільки та, що я зловила.1
Номер слайду 5
У числівниках, що закінчуються на –дцять, -десят , -сот знак м’якшення в середині слова не пишемо. Наприклад: дев’ятнадцять, п’ятдесят, шістсот.
Номер слайду 6
Склади і запиши словосполучення із числівниками в родовому відмінку2
Номер слайду 7
Запиши словами. Починай речення зі слів До Від50 + 30 = 80 100 – 40=603
Номер слайду 8
Завдання для учнів з високим рівнем засвоєння знань. Завдання для учнів з достатнім рівнем засвоєння знань. Завдання для учнів з середнім і початковим рівнем засвоєння знань. Зі слів склади речення. Підкресли числівники. О, розпочався, дев'ятій, урок, годині. Перерва, десять, тривала, хвилин. Оленка, художню, тридцять, читала, хвилин, книжку. Випиши словосполучення з числівниками. Третій місяць, літній місяць, восьма парта, дерев'яна парта, цікава книжка, перша книжка, вказівний палець, другий палець. Спиши, підкресли числівники. Один скаже, другий прикаже. П’ять разів поду-май, а один раз го-вори. На других гомо-нять, а самі все лихо творять.4